Olen reippaasti ylipainoinen nainen
Enkä ikinä osaisi olla kaltaiseni miehen kanssa yhdessä.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Eikä sun tarvitsekkaan. On hoikkia miehiä jotka tykkäävät tuhdimmasta naisesta. Voi toki myös jäädä yksin.
Mulla on jo hoikka mies.
Aikoinaan yksi hieman pullukkuuteen taipuvainen nuori nainen sanoi, ettei voisi ottaa ylipainoista miestä, koska sitten he vain lihoisivat yhdessä. Minä olin nuorena hoikka ja otin hieman tukevamman miehen. Valitettavasti se oma hoikkuus on sitten kadonnut, ja nyt teen kovasti töitä pitääkseni itseni ihmisen näköisenä.
Mä olin ennen pahasti alipainoinen enkä olisi huolinut samanlaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä olisi vaikeaa?
En vaan koe seksuaalista vetoa lihaviin miehiin.
Aha. Sou ?? Siis mitä intoo sitä täällä mainostaa, ei kiinnosta ketään sun painos eikä kenenkään muunkaan. Tällä palstalla joku ihme vimma ja into toisten kiloihin, hoh hoijaa, en tajua mikä siinä niin kiinnostaa ?!
Vierailija kirjoitti:
Paljonko perseesi painaa?
Paljon.
Mietin miten naisilla on nykyään kaljamaha!! Välillä tulee vastaan näitä ”raskaana” olevia naisia...
Sama. Aina on hoikkaa seuraa löytynyt. En ole mikään hervoton tankkeri ja annan mielelläni p-illua, niin ehkä siksi.
Minä ihmettelen miten paljon Suomessa on ällöttäviä kaljamaha äijiä :/ Hyi helvata! Oksettaa!!!
Mul on lapsellinen vaimo.
T. Aikuinen mies
Eikä sun tarvitsekkaan. On hoikkia miehiä jotka tykkäävät tuhdimmasta naisesta. Voi toki myös jäädä yksin.