Ketä oikeasti kiinnostaa Suomiareena?
Tuntikausia vain jotain jonninjoutavaa keskustelua. Voisiko joku valaista minulle, ketkä käyvät Suomiareenassa?
Ei varmasti samoja kävijöitä kuin RMJ:sä tai Pori Jazzeilla. Ketä normikansalaista oikeasti kiinnostaa tuollainen yhteiskunnallinen jorina, kun ei tavan kansalainen edes tiedä kuka on kulloinkin pääministeri?
Kommentit (12)
Minä käyn, mutta olenkin porilainen
Kaikki menevät keskiviikkona Poriin fanittamaan Orpoa ja Lindtmania. Hysteria on valmis, selfieitä otetaan ja nimmareita jaetaan. Ja naiset kirkuu.
Kyllä Poriinkin tarvitaan tapahtumia, paskaahan siellä puhutaan mutta saadaanpa hitonmoista televisioviihdettä
Mistä tiedät että keskustelu on jonninjoutavaa?
Ap, käy lukemassa mistä aiheista siellä keskustellaan ennen kuin puhut jonninjoutavuudesta.
Jos asuisin Porissa, voisin mennä omaksi viihdykkeekseni seuraamaan joksikin aikaa. Saattaisin jopa ennalta tutkia topikkeja ja valita sillä perusteella.
Eipä enään vuosiin ole kiinnostanut...juuri ketään...
Tuleehan sulle telkkarista salkkarit. Katsele sitä niin viihdyt.
En kyl ymmärrä kun menen kirjautuneena "Nousussa nyt"..SuomiAreena niin kun klikkaan kuvaketta on vain vuoden 2023 osat??
Toosasta katson sama juttu tabletilla..
Ei kai kukaan ota orpoa vakavasti? En minä ainakaan. Kokoomuksen taustapirujen nukke joka johtaa virkamiesmäisesti kokouksia ja mumisee jotain telkkarissa. Todellisia päätöksiä tekevät muut. Mutta hyvä heidän on olla kun on tuollainen marionetti keulakuvana, tekee kuten käsketään eikä ymmärrä edes mistä puhutaan.
Suomessa on pula rehellisestä oikeistopuolueesta. Kepu pettää, Persut tunaroi vaikkeivät tiedäkään tunaroivansa, Kokoomus ajaa vain pääoman asiaa, ei yrittäjien asiaa. Kristillisetkin ovat hylänneet aidon uskon. RKP, en ymmärrä mitä ne sanovat. Tähän maahan tarvitaan jämerä suomalaista hyvinvointiyhteiskuntaa puolustava puolue, jolla arvot ovat yksityisyrittäjyydessä ja itse itsestään vastuun ottamisessa.
Sellaista, jolla on päässään muutakin kuin hiukset.