Tero Tapani on kyllä miehekäs suomalainen nimi!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään hyvä nimi eikä miehekäs ! Miehekäs ja paras nimi on ehdottomasti Eero Juhani <3 Hän on minun rakas .
Eero on kiva nimi, harmi kun en nuorena, kun pojallemme nimeä valittiin, muistanut Eero nimeä. Olisi sopinut sukunimeemme hyvin.
No hyvä että et muistanut.
Pidä omana tietonasi mielipiteesi, koska Sinulla on huono nimimaku.
Ohis, todella kamala nimi minustakin. Sitäpaitsi sinun makusi ei ole mikään absoluuttinen totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään hyvä nimi eikä miehekäs ! Miehekäs ja paras nimi on ehdottomasti Eero Juhani <3 Hän on minun rakas .
Eero on kiva nimi, harmi kun en nuorena, kun pojallemme nimeä valittiin, muistanut Eero nimeä. Olisi sopinut sukunimeemme hyvin.
Pidä itse kerta omaat noin kamalan nimimaun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tero Tapani on varmaankin se palstalla paljon puhuttu pitkä ja lihaksikas laatikkopää, joka on ammatiltaan sekä lentäjä että kirurgi.
Sitten ei ole kysymys ainakaan minusta, sillä minä olen laiha (tosin aika pitkä) tyhjäntoimittaja sekä oloneuvos. t: Tero Tapani
Mutta otatko käyttöön ehdottamani lempinimen Ter ska?
Ollut jo ainakin 30 vuotta käytössä. T: Tero Tapani
Vierailija kirjoitti:
Sopii myös väliviivalla.
-ap
Niin mikä diagnoosi sulla oli? T. Tero Tapani
Heh läheltä liippaa olen totellut nimeä Timo Tapani jo 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, todella kamala nimi minustakin. Sitäpaitsi sinun makusi ei ole mikään absoluuttinen totuus.
Voi, voi sinua typerystä! Tottakai minä olen absoluuttinen totuus!
Mutta otatko käyttöön ehdottamani lempinimen Ter ska?