Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prinssi Harry kertoi, että tekevät Meghanin kanssa vain 2 lasta.

Vierailija
30.07.2019 |

Ilmastonmuutossyistä päättivät näin. Hienoa Harry!
Lähde DM/syyskuun Vogue GB

Kommentit (355)

Vierailija
341/355 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harry on ymmärtänyt asiat aivan väärin (taas kerran). Ilmastonmuutoksen torjuntaan tarvitaan lapsia nolla. Minä ymmärsin tuon jo kauan ennen Harryn syntymää, koska tiesin alta kymmenvuotiaana, että minulla ei lapsia tulisi olemaan. Ajatelkaa nyt, millaisen liudan maapallon kuluttajia minäkin olisin saanut aikaan. Olen nyt 53-vuotias ja mieheni kanssa olen ollut naimisissa 27 vuotta ja sitä ennen yhdessä kolme vuotta. Jos olisin tehnyt muksuja vuodesta 1989 lähtien sanotaan joka toinen vuosi (periaatteessa voisin tehdä edelleen, sillä en ole vieläkään menopaussissa), niin minulla olisi 15 lasta. Jos niillä viidellätoista olisi jokaisella sellaiset 1-5 lasta, niin lapsenlapsia minulla olisi 15-75, ja lapsenlapsenlapsia olisi niitäkin jo ennättänyt tulla ainakin pari koululuokkaa. Mikä määrä hiilijalanjäljentekijöitä! Mutta koska minä olin järkevä - toisin kuin esim. Harry ja veljensä - maailmassa hiilijalanjäljentekijöitä on edes hiukan vähemmän. Olen siis osallistunut ilmastotalkoisiin kauan ennen muita, joten minulla on ihan oikeasti pollea olo. Hyvä minä! Jee! :) :) :)

Vierailija
342/355 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelista: "– Ollessamme niin älykkäitä kuin olemme tai niin kehittyneitä kuin meidän oletetaan olevan, meidän pitäisi voida jättää jotain parempaa seuraavalle sukupolvelle."

You can only f**k twice. Make each and every try a beautiful and memorable experience, which will carry you through whole life. Live in agony, love on schedule and laugh all through it! H*eil climate! H*il pirttihirmuakka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/355 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hankin mukavuussyistä vanin yhden lapsen. En kysellyt muiden kuin mieheni mielipidettä.

Vierailija
344/355 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo hälyttävää että Clinton on Suomessa näilläpohjin.

Misha Nonoon häät olivat venetsiassa ja mielenkiintoinen maininta :

Accompanied by a rowdy retro-jazz combo on a barge, the taxis slowed to let passengers take in tunes like “Puttin’ on the Ritz” and then raced one another just as the sun was setting.

Puttin ääntyy Putin.

Vierailija
345/355 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä rouvan kannattaisi hillitä osteluja mitä vaatteisiin tulee ja kierrättää asuja kuten muut kuninkaalliset tekevät. Miten olisi myös se pieni kotiremppa ja lentelyt USA:an bilettämään ökyjuhlissa kamujen kanssa?

Niin. Olis ees Harryn kanssa pikkuhiljaa remppailleet ite sitä kotiaan.

Vierailija
346/355 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkähän tarvitsivat sitten niin suuren asunnon?

Minusta ok, että haluaa vähän lapsia tai ei ollenkaan. Sen sijaan typerää perustella sitä ilmastonmuutoksella kun heidän elämäntyylinsä ja kulutuksensa on mitä on.

Alkavat pian lennellä usein USAAN ja Meghan taitaa ostaa paljon uusia vaatteita.

Vierailija
347/355 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä rouvan kannattaisi hillitä osteluja mitä vaatteisiin tulee ja kierrättää asuja kuten muut kuninkaalliset tekevät. Miten olisi myös se pieni kotiremppa ja lentelyt USA:an bilettämään ökyjuhlissa kamujen kanssa?

Kate kierrättää asujaan vuodesta toiseen, ja käyttää myös tavismerkkejä, kaiken ei tarvi olla ökyä.

Vierailija
348/355 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saavat.

Ei lapsia tehdä.

Lapsia saadaan toivomuslahjoina ja lapsia saadaan yllätyslahjoina.

He ovat jo saaneet sen korkeintaan kaksi lasta, joten toiveet ovat jo täyttyneet. Enää ei edes tarvitse saada yhtään lasta lisää.

Mielestäni Meghan on hyvä esikuva kaikille maailman naisille, erityisesti kehitysmaiden naisille. Näissä maissahan väestönkasvu on ongelma. Talouskasvu ei voi perustua väestönkasvuun tai halpatyövoiman käyttöön, se on vain kestämätöntä kehitystä. Eläkkeet pitää pystyä maksamaan muilla tavoin ja kehitysmaiden pitää järjestää vanhustenhoito verovaroin.

Vierailija
349/355 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate kierrättää asujaan vuodesta toiseen, ja käyttää myös tavismerkkejä, kaiken ei tarvi olla ökyä.

Käyttää kyllä ökyvaatteita hänkin ja saanut siitä arvostelua.

Vierailija
350/355 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä normaalisti mutta jos on pimeitä hommia niin tarvitaan erikoisjärjestelyjä myös vaatteisiin. Ja asumiseen ja yksityisyyteen. Ja pelottaa enemmän. Archienkin puolesta. Meghanilla ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Vierailija
351/355 |
31.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttää kyllä ökyvaatteita hänkin ja saanut siitä arvostelua.

Eihän tuossa sitä kiistettykään; MYÖS tavismerkkejä & KAIKEN ei tarvi olla ökyä.

Vierailija
352/355 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kyllä niin hienoa, että prinssi Harry on oivaltanut olennaisen. Hän johtaa esimerkillään. Harry, Meghan ja julkkiskaverinsa, jotka ovat niin huolissaan ympäristön tilasta, että aikaa ja rahaa säästämättä lentelevät ympäri maailman yksityiskoneillaan kokoustamaan asian tiimoilta. Huhupuheiden mukaan Harry oli pitämässä tässä tilaisuudessa puhetta aiheesta, Buckinghamin palatsi kieltäytyy kommentoimasta huhujen paikkansapitävyyttä tai sitä, miten Harry ympäristöystävällisesti teleporttasi itsensä paikalle. https://www.dailymail.co.uk/news/article-7309805/Backlash-barefoot-Prin…

Vierailija
353/355 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000006190950.html

Tässäpä suomeksi ilmastokokouksesta. Julkimot lennelleet sinne yksityiskoneillaan. Tekopyhää sakkia.

Vierailija
354/355 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristökokous tuntuu olevan punainen vaate monelle.

On jees, kun William ja Kate lentävät yksityiskoneella Karibialle, mutta jos Harry menee yksityiskoneella ilmastokokoukseen, se onkin ihan kauhea synti.

Vierailija
355/355 |
01.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympäristökokous tuntuu olevan punainen vaate monelle.

On jees, kun William ja Kate lentävät yksityiskoneella Karibialle, mutta jos Harry menee yksityiskoneella ilmastokokoukseen, se onkin ihan kauhea synti.

No onhan tuo nyt älyttömän tekopyhää, että nämä leveästi elävät megajulkkikset keskustelevat salaisessa ja yksityisessä ilmastokokouksessa. Sinne mennään sitten yksityiskoneilla ja luksusveneillä nauttimaan kalliita illallisia jne. Sitten kun ottaa huomioon miten ne elää joka päivä samaan tyyliin! Siellä sitten miettivät miten tavallisen pulliaisen pitäis ilmaston vuoksi elintapojaan muuttaa. Luopukoot itse ensin jahdeistaan, yksityiskoneistaan ja luksuslukaaleistaan. Hieman enemmän menee sähköä valtavissa kartanoissa, vettä uima-altaisiin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan