Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä vähävarainen; Joulu on tulossa!

Vierailija
30.07.2019 |

Nyt on hyvä aika katsella alennusmyyntejä, sieltä lapsille ja sukulaisille jo kipikapi ekoja pikkupaketteja. :) Sit on hyvä mieli joulukuussa kun on jo paketteja hankittuna, eikä mee joulu pilalle rahahuolissa stressatessa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pahoitetaan mieli, jooko kirjoitti:

Miten köyhät selittää kun lapsi kysyy että "miksi sitä rahaa ei ole"?

Kerrotko että ei koulunkäynti kiinnostanut aikanaan, olit huono työssäsi, ei ollut kaksinen ammatinvalinta, lapsi oli vahinko, ei järki päätä pakota, raha-asioiden hoito ei onnistu kun se vähäkin polttelee näpeissä ja kaikki ostetaan velaksi? Tai jotain muuta vastaavaa totuutta?

Ja jos painat peukkua alaspäin niin kerro nyt ihmeessä miten tämäkään ei ollut sinun tai lapsen toisen vanhemman syytä? Yhteiskunnan ja onnettomien sattumien, niin niin....   niin aina.

Miksi ne joilla em. tai vastaava syy köyhyyteen, eivät kerro sitä?

Mitä nyt olen keskusteluja lukenut niin esim. Kaupan-alan, hoitoalan, siivousalan yms. Palkka jää reippaasti alle 2000€ (Netto)

Sillä ei hieveesti juhlita mutta kyllä hekin saavat perheen perustaa!

Minä olen ihan rehellisesti sanonut että isän työpaikka lopetettiin ja rahaa ylimääräiseen ei tällä hetkellä ole.

En edes halua tietää millaisia sun lapsesi ovat käytökseltään jos äidin puheet ovat tuollaisia!

22/23 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole köyhä ja silti on ekat lahjat hankittuna ja odottaa muka ekologisessa kestokassissa työpöydän alla pakettiin päätymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan osallistua tänä jouluna tuohon joulukeräykseen. Yritän bongata sieltä jonkun vastasyntyneen perheen tai sitten vaihtoehtoisesti äkillisesti tyhjän päälle jääneen talouden. Ammatti lokeille en aio ostaa mitään ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi