Hieman ylipainoisella naisella tiukat treenihousut - hot or not?
Treenaan paljon, mutta silti ylipainoa löytyy. Käytän tiukkoja legginsejä salilla, kun mitkään collegehousut ei innosta. Mitä mieltä miehet ovat, sopiiko tiukat treenihousut hieman muodokkaimmillekin naisille? Kiihottaako ne?
Kommentit (38)
Se on karmean näköistä. Ihan kuin hk:n sininen olisi pukenut nakin kuoret. Mutta jos haluaa korostaa läskejään, niin mikäs siinä.
Kovaa treenaavat naiset on hot, riippumatta asusta. Pieruverkkaritkin tässä tapauksessa erittäin OK. Salille laittautujat ja pynttäytyjät ovat enempi pelleosastoa.
Olen ihmetellyt kun työpaikalla kaikista tuhdeimmilla kun meillä on kaikista tiukimmat legginsit. Miksi?
Saako normaalipainoinen vetää päälleen persettä nuolevat legginsit? Entä erittäin hoikka? Onko BMI 17 hot or not?
Miksi nykyään ylipainoisten mimmien täytyy tyrkyttää itseään ja se on ihan hyväksyttävää?
Kyllä mä miehenä ainakin tykkään, että on muotoja. Isommassa perseessä on ihanasti puristeltavaa ja joo, katsottavaa..
Saan erektion aina kun näen Naisen tiukoissa kuteissa, olkoon sit salilla tai kaupassa. terveisin samu 65v
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt kun työpaikalla kaikista tuhdeimmilla kun meillä on kaikista tiukimmat legginsit. Miksi?
Saako normaalipainoinen vetää päälleen persettä nuolevat legginsit? Entä erittäin hoikka? Onko BMI 17 hot or not?
Miksi nykyään ylipainoisten mimmien täytyy tyrkyttää itseään ja se on ihan hyväksyttävää?
BMI 17 on hot ja todellakin voi käyttää legginssejä. Pienet peput on kivoja :)
Hei 26, minullakin tulee herkästi seisokki kaupassa jos näen herkkupepun tiukoissa housuissa. Mitä sinä silloin teet? Minä yritän peitellä julkista seisokkia.
Pieni pyöreys on ok. Mutta oksettavaa kun ylipainoiset naiset ahtautuvat liian tiukkoihin kuoriin, tulee lähinnä myötähäpeä.
On ok olla lihavakin, mutta miksi sitä täytyy korostaa?
Kyllähän sitä pullukka-pirjoo silmät kiinni sutasee samalla lailla kun lauta-leilaakin, voi sitä aina ajatella muuta ;)
nykyään näkee tod sexy vsrtalosia naisia ihan sinne 50v kieppeillä.on tehty oikeeta treeniä.dori mut sivusta Kyylään pitkään ja ajattelen miltä tuntua riisua tuokin kun nuppi valuttaa kiimalimaa ja saa pääsis näistä hyvälleen eri metodein
vvvvvvvtun puhelin kun sormeni liian isot...
Hot! Vieläkin muistan sellaisen vähän ylipainoisen naisen joka oli lenkillä ja näytti todella hyvältä tosi kireine housuineen kun hänet näin. Seksikäs näky. Perse oikein kuuma. Sellaista omakivaankin kuumaa muistelukamaa, jos sellaista tekisi ;)
Not. Mutta olenkin heteronainen, jonkun naisiinsuuntautunen mielestä voi olla hot. Käytä vain legginsejä/trikoita, ne on paljon hengittävämmät ja mukavammat kun kollarit. Eikä ne kollarit ainakaan kuumat ole kuin sinulle, niissä saa vain lämpöhalvauksen. Eiköhän ne trikootkin purista just oikeista paikoista niin, että ylipainoinenkin nainen näyttää sporttiselta tiimalasilta. Semihot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään ylipainoisten mimmien täytyy tyrkyttää itseään ja se on ihan hyväksyttävää?Pienet peput on kivoja :)
Pienet pyöreät peput on kivoja
https://www.barasportswear.com/collections/all/products/seek-tights
Mitäs mieltä näistä miehet?
N37
Vierailija kirjoitti:
https://www.barasportswear.com/collections/all/products/seek-tights
Mitäs mieltä näistä miehet?
N37
Parhaimmillaan seksikkäät
Vierailija kirjoitti:
https://www.boombody.fi/product/539/v-waist-leggingsit-musta-supplex
En ole ap, mutta tuossa aika pitkälti miltä itse näytän vähän ylipianoisena legginssit jalassa, tosin vatsan kohdalla on enemmän pyöreyttä, mutta jalat suunnilleen samat. Ja ylipainoa on yli 15kg.
I H A N A!!!!
sopii hyvin ja ovat muodoilla kiihottavat.