Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kuumottaa! Eräs mies seurasi mua ruokakaupassa...

Vierailija
29.07.2019 |

Mies (ei kantasuomalainen) seurasi mua tänään kaupassa ja poistui ennen mua ja jäi odottamaan kaupan ulkopuolelle. Ei sanonut mitään. Näki kun menin autooni.
Tajusin, että hän on voinut ottaa rekkarini ylös.
Juuri muutama päivä sitten todennäk tämä sama henkilö laittoi FB:n kautta viestiä. En vastannut.
Saankohan tästä nyt maanvaivan? Mitä kannattaisi tehdä, jos näin kuitenkin käy?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siviiliasuinen vartija? Varasteletko paljon?

Joku nokikepakko jonain vartijana? Älä naurata, kyllä ne pelaa vastapuolen joukoissa.

Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla olen usein nähnyt tummaihoisia vartijoita. Kerran jopa mustalaisen.

Vierailija
22/28 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se henkilö laittoi sulle viestissään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei AP lue tämä: http://markusjansson.blogspot.com/2018/08/kuinka-suojata-omat-tiedot.ht…

"Laita kaikki tietojenluovutuskiellot päälle ajoneuvoihisi Trafin sivujen kautta. Trafi.fi - Oma asiointi - Omat tiedot - Tiedonluovutus. Näin ajoneuvosi kautta ei saada sinun tietojasi, eikä sinun tiedoillasi ajoneuvojesi tietoja. Toki varmempaa on käyttää ns. bulvaania auton osalta, eli ajaa autolla, joka ei ole lainkaan omissa nimissäsi. Muutenhan esimerkiksi poliisi voi auton perusteella löytää sinut tien päällä."

Tuttavallani on turvakielto ja auton rekkarista näkyy silti nimi, ei enää paikkakuntaa.

Vierailija
24/28 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siviiliasuinen vartija? Varasteletko paljon?

Joku nokikepakko jonain vartijana? Älä naurata, kyllä ne pelaa vastapuolen joukoissa.

Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla olen usein nähnyt tummaihoisia vartijoita. Kerran jopa mustalaisen.

Vaikeapa olisi ottaa kiinni vanhempi samaan kulttuurin mies.

Vierailija
25/28 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa mies niin ei olisi ongelmia. Voitte myös kirjoittaa MVhen niin saatte apua.

Vierailija
26/28 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt vähän noin, yksi ulkomaalainen mies jota en tuntenut laittoi viestejä (oli varattu sain selville) sitten kun emme olleet enää netissä missään tekemisissä hän ilmestyi yks kaks kävelemään ja tervehti vaikka ei siis osannut ainakaan ennen suomea puhua. Tässä ärsyttää myös se että tiedän miehen olevan varattu, sain netin kautta sen selville, miehen puoliso eri maassa. Mutta silti jotkut taitaa tuohon tyyliin etsiä jotain seuraa/yhden illan juttuja vaikka kaupasta tai kadulta.

Vierailija
27/28 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei AP lue tämä: http://markusjansson.blogspot.com/2018/08/kuinka-suojata-omat-tiedot.ht…

"Laita kaikki tietojenluovutuskiellot päälle ajoneuvoihisi Trafin sivujen kautta. Trafi.fi - Oma asiointi - Omat tiedot - Tiedonluovutus. Näin ajoneuvosi kautta ei saada sinun tietojasi, eikä sinun tiedoillasi ajoneuvojesi tietoja. Toki varmempaa on käyttää ns. bulvaania auton osalta, eli ajaa autolla, joka ei ole lainkaan omissa nimissäsi. Muutenhan esimerkiksi poliisi voi auton perusteella löytää sinut tien päällä."

Kiitos tästä! 

ap

Vierailija
28/28 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät nyt ap feministivasurin unelmaa, koeta vain nauttia tai olet bigotti ja r*sisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan