Oletko voittanut arvonnoissa ja mitä?
Kommentit (18)
Joskus takavuosina joku "arpoja" mies lähetti vanhentunutta kosmetiikkaa palkintona, paketissa. Koostumus ja tuoksu ei ollut raikas.
Suuressa arvonnassa voitin elämän valttikortit, mutta ne kuitenkin menetin...
Vierailija kirjoitti:
Joskus takavuosina joku "arpoja" mies lähetti vanhentunutta kosmetiikkaa palkintona, paketissa. Koostumus ja tuoksu ei ollut raikas.
Mikäs firma se itsensä näin nolasi?
Suurin voitto oli yliopiston rekrymessuilla voittamani hotelliyö suht hienoon hotelliin, möin pois Torin kautta koska en kotikunnassani tarvi hotellia.
Minä en ole voittanut edes koulujen arpajaisista mitään. Muu perhe kylläkin.
Ja sitten en uskalla osallistuakaan arpajaisiin, joissa voisi voittaa kotisiivoukset, sellaista kun en halua- voittaisin varmasti 😀
Voitin kerran turpasaunan. Asentaminen oli nopeaa mutta kivuliasta!
Bussilipun, lisää bussilippuja, lipun yleisurheilukisoihin, jonkin lippiksen muistaakseni. Arpaonni suosinut.
Kahtena vuonna koulun hiihtopäivänä. Muoviastia-sarja ja toisella kerralla sipsipussi, en muista tuliko siinä muutakin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs firma se itsensä näin nolasi?
Luulen että oli pieni firma tai muu henkilö. En muista hyvin koska siitä on monta vuotta aikaa ja en halunnut ajatella enempää asiaa. Se oli sivustolla jossa saattoi osallistua kerralla useaan arvontaan ja nuorena tietenkin kokeili.
Vierailija kirjoitti:
Suurin voitto oli yliopiston rekrymessuilla voittamani hotelliyö suht hienoon hotelliin, möin pois Torin kautta koska en kotikunnassani tarvi hotellia.
Paljon sait tästä myynnistä? Minullakin olisi hotelliin lahjakortti ja mietin jos myisin sen. Tämän tosin olen saanut lahjaksi, mutta aika tarpeeton minulle.
Vierailija kirjoitti:
Lippiksen
Minäkin voitin lippiksen. Oli traktorimönkijäarvonnan lohdutuspalkintona.
Vessa ja talouspaperia, paljon. Kirjoja, askartelutarvikkeita, lastentarvikkeita, leluja, useamman lippiksen, parit kävelysauvat, picnic-korin, erilaisia hygieniatuotteita, kynsilakkaa, parvekekalusteet, astioita, vaatteita...
Vierailija kirjoitti:
Vessa ja talouspaperia, paljon. Kirjoja, askartelutarvikkeita, lastentarvikkeita, leluja, useamman lippiksen, parit kävelysauvat, picnic-korin, erilaisia hygieniatuotteita, kynsilakkaa, parvekekalusteet, astioita, vaatteita...
Mistä arvonnoista nämä tulleet? Onko sinulla hyvä tuuri vai osallistutko useamman kerran samaan arvontaan?
333€ ristikkolehden arvonnasta :D
En osallistu arvontoihin koska en halua antaa hlötitetojani mainostajille vastineeksi mahdollisuudesta voittaa jotain. Sellainen on yhtä tyhjän kanssa.
Arvonnat ovat tiedonkeruuta varten. Mitä useampi sen tajuaa sen parempi.