Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinun helppoa olla alasti?

Vierailija
29.07.2019 |

En tykkää olla alasti, edes saunassa tai mieheni nähden. Haen aina vaikka pyyhkeen tai peittoa "turvaksi". Sekasaunaan en mene ikinä ja esim. uimahallin suihkutiloissa haluan vajota viemäriin. Minulla ei ole traumaa, nautin seksistä ja käytän huoletta bikineitä, minimekkoja ym. niukkoja asuja. Tykkään kropastani enkä ole epävarma itsestäni. Mutta ihanihan alasti tulee vaan kamalan epämukava olo eikä se tunnu yhtään luonnolliselta. En ikinä kulkisi yläosatta vaikka saisi! Voiko kukaan samaistua?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
2/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos saan ylleni pilkkihaalarit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää olla alasti. Suihkussa ja saunassa toki alastin käyn, mutta puen mahdollisimman pian vaatteet ylle, eli heti kun olen saanut pyyhkeellä itseni kuivattua.

Uimahallissa sama tunne kun aloittajalla, eli haluaisin valua viemäriin.

Sekasaunat ovat ehdoton ei.

Vierailija
4/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nytkin alasti kotona mieheni kanssa. (Hänellä on bokserit.)  Meillä on vielä lämmintä. Lapsuudenkodissanikin oltiin sinut alastomuuden kanssa, se ei liittynyt seksiin.  Minulla on selluliittia ja vararenkaita, raskausarpia ja muuta. Silti nautin olla alastomana, en häpeile elämän merkkejä.

Vierailija
5/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppoa. Vaatteet tuntuu ikäviltä.

Vierailija
6/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaaleissa alastomuutta vaativissa tilanteissa on elikkä saunassa, pukuhuoneessa, suihkussa. Tykkään nukkua alasti, mutta lasten takia pitää muistaa vetää jotain vaatetta päälle kun menee kotona yhteisiin tiloihin. Vaatteeni eivät kuitenkaan ole paljastavia vaan enemmänkin asiallisia.

Vierailija
7/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vaikea kuvitella että olisin ikinä kenenkään edessä alasti, bikineissäkin ahdistaa olla ja vatteet jotka on liian paljastaia. En tiedä mistä johtuu ei ole mitään traumaa, mutta kai mulla on itsetunto vaan ihan nolla. Vaikka olen 172cm ja 52kg.

Vierailija
8/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa olla alasti, edes silloin, kun olen yksin. En tykkää yhtään ilmavirran tuntemisesta paljaalla iholla. Rinnat ja varsinkin vatsa on sellaiset, että niiden päälle on pakko saada vaatetta. Vähän myös olkavarret. Tuntuu hirveältä olla ilman. Tietenkään suihkussa tai saunassa en pidä vaatetta.. Yöllä voin nukkua kyllä ilman housuja, mutta en ilman yläosaa.

Vierailija
9/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina alasti kotona. Iskällä ja vaarilla sama juttu. Ainakin jos ei kukaan pakota pukeutumaan.

Vierailija
10/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aina alasti ja muutenkaan kotona yksin tai puolison seurassa ei ole ongelmia olla alasti. Pidän kropastani, täydellinen se ei ole, mutta ihan kiva kuitenkin.

Vierailija
11/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina alasti kotona, kun olen yksin ja on lämmintä. Ihanaa, kun mikään vaate ei hierrä ja kiristä, ja tee kuumaa oloa. Seurassa en tykkää olla alasti.

Eli kyllä, minun on helppo olla alasti. Yleisöä en kaipaa.

Vierailija
12/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen aina kotona alasti. Jis ei olisi pervoja mökkinaapureita, kekkamoisin sielläkin alasti.

Vierailija
13/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena poikana oli ja oikeastaan vielä nuorena miehenäkin. Mutta sittemmin iskävatsaantuneena aikamiehenä, olen vähän ajatellut asian niin, että jos joku tosiaan haluaa nähdä 44-vuotiaan iskävatsaisen miehen pippelin, niin saa nähdä. Tai voi tarvittaessa vaikka tulla pyytämään, niin esittelen sitä. Ei se ole enää mitenkään häpeällistä, vaan käytännössä kunnia (jos niin kävisi).

Vierailija
14/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olin aina alushoususillani kotona, vihasin vaatteita ja kutittavia saumoja yms. Suunnittelin joskus jopa isona eläväni naturistina ja kasvattavani lapsenikin siihen, käydä naturistien kokoontumisissa ja nudistirannoilla yms.

Nykyään aikuisena kaipaan jotain vaatetta ylle, toppi ja löysät/ kevyet housut aina kotona. Toki ritsikoita en vieläkään tykkää käyttää. Kotona siis kaikilla on vaatteet päällä, mutta nudistirannoilla käymme toisinaan eikä minulle uimahallissakaan käyminen tuota tuskaa. Olen siis sinut alastomuuteni kanssa, ja toivon että lapsenikin ajattelevat isoina samoin.

Olen siis 160cm/47kg, kun moni tuntui mainistevan.

Vierailija
15/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme avokin kanssa parhaillaankin alasti. Jos puolisoni ei pystyisi olemaan alasti minun seurassani edes saunassa ja seksikin pitäisi harrastaa pimeässä ja heti sen jäkeen vaatteet päälle, niin kokisin, että hän ei luota minuun ja sanaani, että kelpaa ulonäöllisesti juuri sellaisena kuin on.

Ihailen puolisoni alastonta vartaloa vieläkin miltei päivittäin ja nostaa vielä kivasti molempien halujakin kun pyöritään täällä molemmat ilman vaatteita.

Selvästi kesäisin sekstailemme enemmän, kun olemme molemmat mielummin alasti mikäli lämpötila vain sallii.

Vierailija
16/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaaleissa alastomuutta vaativissa tilanteissa on elikkä saunassa, pukuhuoneessa, suihkussa. Tykkään nukkua alasti, mutta lasten takia pitää muistaa vetää jotain vaatetta päälle kun menee kotona yhteisiin tiloihin. Vaatteeni eivät kuitenkaan ole paljastavia vaan enemmänkin asiallisia.

Näin minullakin. Muuten kyllä tykkään pitää vaatteet päällä, myös nukkuessani.

Vierailija
17/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten mutta sitä en ymmärrä että tunnet olosi epämukavaksi alasti makuuhuoneessa miehesi kanssa.

Vierailija
18/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen seurassa kyllä mutta muut ei mua alasti näe.

Vierailija
19/23 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun aina alasti. Kotona hiipparoin aamulla ja illalla usein alasti, siis suihkun jälkeen ja aamulla ennen pukeutumista. Rasvailen kuivaa ihoani ja olen sen aikaa alasti. Nyt hellekeleillä hengasin alasti normaalia enemmän. En kuitenkaan halua näyttäytyä alasti muille ihmisille (mies ja lapsi on nähneet minut miljoona kertaa, joten heitä en arastele), eli en sekasauno ja verhot on aina visusti edessä, jos ilman rihmankiertämää kuljen.

Vierailija
20/23 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on, muiden kanssa ei. Nukun alasti ja suihkun jälkeen ei ole kiire laittaa vaatteita ja saatan hipsiä kotona muutenkin alasti. Kumppaninkin kanssa saattaa ujostuttaa, sängyssä ei enkä välttele kaiken näyttämistä. Kenellekään ulkopuoliselle en näyttäydy alasti, haluaisin kyllä vaan en uskalla kun pelkään etten tule hyväksytyksi tai minussa on jotain erikoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi