Mä en ole koskaan leiponut pullaa enkä perannut kalaa. Mitä tavallisia juttuja sinä et ole koskaan tehnyt?
Tuli mieleen tuosta yhdestä ketjusta jossa tuosta kalanperkuusta puhuttiin.
Kommentit (72)
Olen pyydystänyt kaloja (verkolla, ongella ja katiskalla), tappanut ne, perannut ja laittanut ruuaksi. Mutta koskaan en ole tehnyt kalakeittoa!
En ole koskaan käynyt Lontoossa, aika paljon muita juttuja olen tehnyt (paitsi pimppa, pussaillut olen naisenkin kanssa)
En ole koskaan ajanut moottoripyörällä enkä mopolla vaikka minulla on AB-ajokortti. Tuon A-kirjaimen sai ennen B-kirjaimen kylkiäisenä.
En ole koskaan omistanut henkilöautoa, sillä se ei ole ollut minulle liikkumisen kannalta mitenkään välttämätön asuessani lähellä keskisuuren yliopistokaupungin ydinkeskustaa.
Olen käyttänyt nettiä monin tavoin 1990-luvulta alkaen, mutta en ole koskaan kuulunut Facebookiin, Twitteriin ja Instagrammiin enkä ole koskaan omistanut älypuhelinta. MInulle riittää perinteiset tietokoneet, joiden kanssa menee ihan riittävästi aikaa.
En ole koskaan käynyt manikyyrissä tai pedikyyrissä, paistanut joulukinkkua tai tehnyt täytekakkua. N30
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan tehnyt oikeaa ruskeakastiketta. Aina tehny puolivalmisteesta. Enkä ostanu tuoreita vihanneksia kaupasta, vaan valmiiksi pilkottuja pakastevihanneksia.
Et ole ikinä ostanut sipulia tai vaikka kurkkua, tomaattia? Peruna?
En ole liittynyt mihinkään "somejuttuihin", en ole seurustellut tai harrastanut seksiä, ollut ulkomailla tai edes isossa laivassa ( soutuvenettä ei ehkä lasketa), en ole ollut lentokoneessa, en ole juonut mitään väkeviä alkoholijuomia ja oluttakin vaan maistanut. En ole myöskään vaihtanut auton tai polkupyörän renkaita, hitsannut, porannut porakoneella, ollut talon katolla, ajanut ajattevaa ruohonleikkuria tai autoa sekä mopoa, nukkunut riippumatossa tai ollut rannalla ottamassa aurinkoa. Syönyt sushia, katkarapuja, simpukkaa tai etanoita. Katsonut kaukoputkella tai ollut metrossa. Muitakin juttuja olisi varmaan.
Ollut purjeveneessä, siis vesillä. En ole lentänyt.
En ole koskaan käynyt hierojalla. Moottori- ja raivaussahakin on kokematta, vaikka halkoja olen joskus kauan sitten hakannut. Instagram-tiliäkään ei ole. Koskaan en ole leikannut hiuksia oikein lyhyeksi, vähintäänkin pitkä polkkatukka. Silmänympärys ym. ryppyvoiteet ovat myös jäänet ostamatta ja siis käyttämättä.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi helppo vastata, että harrastanut seksiä. Mutta en ole koskaan maksanut kaupassa kortilla.
Terveisin Naispelko26
Minä en ole koskaan maksanut kortilla missään, ikinä. T. 32v täysjärkinen nainen.
Minäkin liityn tähän joukkoon. En ole myöskään maksanut kortilla kaupassa mitään. Johonkin muihin asioihin olen korttia käyttänyt, mutta kassalla en ole sillä vielä maksanut. Yksi kortti ehtikin jo vanhentua ilman, että sitä ehdin käyttämään. Tosin myönnetään, että välillä kaupassa käynti on ollut ahdistavaa joten raha on ollut kivempi valinta. Pelko, että jotenkin unohdan tunnusluvun tai muuten tyrin sekä muistan esim tilillä olevan rahan väärin ahdistaa. Tunnustin nyt nämä jutut tähän. Ostan muutenkin paljon asioita netistä. Olen nuori nainen ja toivon, ettei kukaan nyt minua ihan hulluna kuitenkaan pidä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nuollut pimpsua.
Kokemuksesta voin kertoa että ei se ole mitenkään ihmeellistä, paitsi jos olet vallan kertakaikkisen rakastunut ko. elimen omistajaan jolloin siitä rakkauden yhteydessä syntyykin mahtava yhteyden tunne (paitsi jos ei edes sen elämänsä rakkauden kanssa nappaa, koska siis nämä ovat niin tosi henkilökohtaisia tuntemuksia).
En oo koskaan tehnyt oikeaa ruskeakastiketta. Aina tehny puolivalmisteesta. Enkä ostanu tuoreita vihanneksia kaupasta, vaan valmiiksi pilkottuja pakastevihanneksia.