Mä en ole koskaan leiponut pullaa enkä perannut kalaa. Mitä tavallisia juttuja sinä et ole koskaan tehnyt?
Tuli mieleen tuosta yhdestä ketjusta jossa tuosta kalanperkuusta puhuttiin.
Kommentit (72)
En ole sheivannut koskaan enkä nyppinyt kulmakarvojani
Ettekö te perkannut kalaa ja leiponut pullaa kotitaloustunneilla?
en ole koskaan missään ollut yli 20km merestä, ainakin jos ei oloja lentokoneessa lasketa.. niistä vähän vaikeaa tietää.
Tankannut autoa, vaikka ollut ajokortti yli 10 vuotta. Tosin eipä ole tullut ajettuakaan. Minut pakotettiin autokouluun.
Minäkään en ole perannut kalaa ja siitä tuli mieleen etten ole koskaan laittanut matoa koukkuun tai ottanut kalaa irti koukusta. Mies joutuu nuo tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpaakaan. Aluksi joo jotain veden keittämistä, mutta kun tajusivat että kaikki osaa kokata jotenkin niin saatiin duunata omia ruokia. Mukaanlukien joiden hieman omituisia melko maustettuja tekeleitä :D
Vierailija kirjoitti:
Mä olin kipeänä tai jossain reissussa silloin, kun koulussa oli kalanperkuutunti. Joskus 25-vuotiaana kyllä kaverin mökillä jotain pikkukaloja perkailtiin, mutta en edes muista, mitä niille tein, vai olinko se, joka ripotteli suolaa pintaan. Jotain pää pois, maha auki ja sisälmykset ulos -juttuja niille tehtiin.
Kotona syön lähinnä lohta tai jotain valmiita fileitä, lapsuuden asuin peltojen keskellä, niin ei kalahommat oikein tullut tutuksi, ongittuakin tuli vain jotain pikkukiiskiä paskaisesta lähijoesta.
En ole koskaan ollut lentokoneessa.
ajattelin vastata tänne jotain, mutta vaikka kuinka mietin, en keksi mitä en olisi tehnyt tai ainakin kokeillut. eihän tämä näin voi olla. kuollut ainakaan en koskaan ole vaikka tavallista sekin. nyt täytyy pohtia, onhan sitä nyt jotakin oltava.
Vierailija kirjoitti:
En PERANNUT kalaa kotitaloustunneilla, mutta muuten olen PERANNUT.
Pullaa tein jo kotona, ja varmaan myös koulussa. Nykyään en tee koska meillä ei syödä pullaa.
Salatut elämät on jäänyt katsomatta, en tosin telkkaria katso paljon muutenkaan.
En ole koskaan ajanut autoa, lasketellut tai perannut kalaa ja olen siis 50 v.
Lähes kaikkia em. kotitöitä olen tehnyt (kalanperkuut, pullanpaistot, auton renkaan vaihdot, seinän maalaukset ja porakoneen käytöt) - mutta en ole ikinä tilannut vaatteita netistä. Täti 57 v, ikäkausijuttuja nämä ;)
Apua, olen tehnyt noita ihan kaikkia, paitsi nuollut pimpsua, jota en tule koskaan tekemäänkään.
Nainen 53v
En ole koskaan pessyt hampaita sähköhammasharjalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei koskaan ollut koulussa kotitaloustunteja.
Olen asunut suurimman osan elämästäni omakotitalossa, mutten ole koskaan leikannut ruohoa.