Mä en ole koskaan leiponut pullaa enkä perannut kalaa. Mitä tavallisia juttuja sinä et ole koskaan tehnyt?
Tuli mieleen tuosta yhdestä ketjusta jossa tuosta kalanperkuusta puhuttiin.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Apua, olen tehnyt noita ihan kaikkia, paitsi nuollut pimpsua, jota en tule koskaan tekemäänkään.
Nainen 53v
Älähän sano. Hormonit voi heittää häränpyllyä vielä seiskakypäsenäkin.😜
Hävettää sanoa näin kalaruokien ystävänä... niiin öhöm... tuota noin niin... en ole koskaan paistanut kalaa pannulla.🙄
En ole koskaan ollut etelänlomalla
En ole koskaan pitänyt bikineitä rannalla
En ole koskaan pitänyt blogia
En ole koskaan käyttänyt tinderiä
En ole koskaan vaihtanut kenenkään vauvalle vaippaa, pessyt takapuolta tai muuta ällöttävää. En tule koskaan lisääntymään. En ole koskaan lasketellut. En ole koskaan ollut naimisissa.
En oo käyttänyt raivaussahaa, moottorisahaa enkä hakannut halkoja. Pitäis opetella. N40
En ole koskaan tehnyt makaronilaatikkoa.
Perheenäiti 45v
En ole tehnyt ensimmäistäkään täytekakkua.
N57
En o koskaan lähettänyt whattsap-viestiä, lisännyt instaan kuvaa tai päivittänyt facebookia.
En ole koskaan tappanut kalaa. Pätkäissyt niskaan pölkyllä tai muuta yhtä tavanomaista tekoa.
En ole koskaan nähnyt vuoria tai oikeaa merta. En ole koskaan saanut kunniaa olla isä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pessyt hampaita sähköhammasharjalla.
Älä huoli. Minä olen paistanut pullaa, rakentanut talon ja nuollut pimpsua. Munnaa en ole imenyt enkä ime !
Mies 48
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 68v ja tykkään tehdä ruokaa, mutta koskaan en ole tehnyt makaronilaatikkoa.
Vielä ehdit kokeilla:
https://www.k-ruoka.fi/reseptit/liha-makaronilaatikko?gclid=EAIaIQobChM…
En ole koskaan laittanut joulua. Enkä lähettänyt joulukortteja.
N42
En oo käynyt Irlannissa vaikka viskiä oon juonu
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole perannut kalaa ja siitä tuli mieleen etten ole koskaan laittanut matoa koukkuun tai ottanut kalaa irti koukusta. Mies joutuu nuo tekemään.
Sama juttu vaikka mato-ongella oli kiva käydä. En ole koskaan hypännyt laskuvarjolla vaikka siitä haaveilin vielä kolmekymppisenä. Nyt en enää uskalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pessyt hampaita sähköhammasharjalla.
Älä huoli. Minä olen paistanut pullaa, rakentanut talon ja nuollut pimpsua. Munnaa en ole imenyt enkä ime !
Mies 48
Mä oon tehnyt nuo kaikki. Mutta huumeita ja tatuointeja en ole harrastanut.
N 54
Minäkään en ole koskaan lasketellut. En ole koskaan paistanut joulukinkkua enkä ostanut itselleni televisiota tai polkupyörää.
En ole koskaan omistanut sohvaa. Enkä ole koskaan käynyt kasvohoidossa.
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt ensimmäistäkään täytekakkua.
N57
Mansikka-aikana voi tehdä äärettömän helppo täytekakun, joka ei voi epäonnistua. Osta valmis kakkupohja (made in Germany), kostuta sitä hiukan tuoremehulla, vatkaa kuohukerma kermavaahdoksi ja laita mansikat kermavaahdolla peitetyn kakkupohjan päälle.
En ole kutonut sukkia/lapasia, tai miksi ikinä sitä toimintaa nimitättekään muualla Suomessa.
En ole tehnyt oikeaoppista makaronilaatikkoa, eli ensin keittänyt makaroneja ja lisännyt munamaitoa jne.
En ole lentänyt, en ole mennyt naimisiin, en ole syönyt kebab-paikan annosta tai kiinalaisessa.
On kai näitä jos kuinka.
Köksässä ei kyllä perattu kalaa, joskus ihan lapsena olen tainnut kokeilla, myöhemmin on jäänyt fileointiin. Pullaakin leivottiin kerran, joten eihän siinä tarvitse olla kuin yhdeltä tunnilta pois...
n49