Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen kannattaa todellakin säännöstellä seksiä pitkässä parisuhteessa ennemmin kuin antaa ymmärtää olevansa aina valmis

Vierailija
29.07.2019 |

Jos mies saattaa pitää seksiä vaimon kanssa itsestäänselvyytenä, se ei jaksa kovin kauaa kiinnostaa tai kiinnostaa ainakin paljon vähemmän kuin silloin, jos vaimo jopa vähän esittää ettei seksi kiinnosta vaikka kiinnostaisi enemmänkin.

Vaimon näyttelystä pidättyvyydestä seuraa siis ylipätään seksielämän ja suhteen pitkä kesto että parempaa seksiä molemmille, myös vaimolle, koska mies jaksaa panostaa aina enemmän sellaiseen seksiin ja naiseen jota ei voi pitää itsestäänselvyytenä.

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halukkuus vaihtelee molemmilla. Sääntelypolitiikka on kuitenkin ajatuksellisesti aika kaukana kumppanuudesta. Vähän samantapaista kuin tutinkäytön säätely. 👎

Vierailija
102/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaksi tämä on tuomittava kun ei muita selityksiä löytynyt.

Onko se miesvihaa, jos viestittää miehelle ettei ole koska tahansa valmis seksiin miehen ehdoilla? Ap

Ei mutta tyhmää se on.

Eikun miks te teette tollasen ongelman, eikö seksistä ja haluamisista voisi puhua niin molemmat olisivat tyytyisiä ilman mitään manipulointeja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halukkuus vaihtelee molemmilla. Sääntelypolitiikka on kuitenkin ajatuksellisesti aika kaukana kumppanuudesta. Vähän samantapaista kuin tutinkäytön säätely. 👎

Entä jos minä olen 15 vuotta suostunut seksiin aina kun mies on halunnut (siis ollut sen verran halukas) mutta mies ei todellakaan ole suostunut/ halunnut kun minä olen halunnut ja tehnyt aloitteita? Mitä muita keinoja saavuttaa tasa-arvoa asiaan on kuin se, etten halua enää seksiä ainakaan 24/7? Ap

Vierailija
104/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos minä olen 15 vuotta suostunut seksiin aina kun mies on halunnut (siis ollut sen verran halukas) mutta mies ei todellakaan ole suostunut/ halunnut kun minä olen halunnut ja tehnyt aloitteita? Mitä muita keinoja saavuttaa tasa-arvoa asiaan on kuin se, etten halua enää seksiä ainakaan 24/7? Ap

No haluatko sä seksiä vai et?

Vierailija
105/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No haluatko sä seksiä vai et?

Haluan tietyissä tilanteissa riippuen siitä millainen päivä on ollut ja jos mies tekee aloitteen. En enää koska tahansa. Ap

Vierailija
106/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan ollut mitään kontrollia suhteen seksielämään. Varmaan nyt kyse on siitä osaksi, että saan jotakin tyydytystä siitä että viestitän miehelle etten enää tarvitse seksiä kun vuosia tilanne oli se, että tulin usein torjutuksi. Ap

Myönnät tässä nyt kyllä aika suoraan, että kostoretkellä kuitenkin olet vaikka muuta yrittikin aiemmin kiemurrella. Sen kuin, ja onnea, kukkasia ja perhosia vaan suhteenne jatkollekin, mutta sitä minä en ymmärrä että miksi ihmeessä meidän muiden tästä täytyy tietää? Sitä tässä jo ihmeteltiinkin, että miksi yrität muitakin yllyttää noin äärimmäisen lapselliseen käytökseen esiintymällä suurenakin parisuhdetietäjänä. Yrititkö hakea jonkinlaista sääliä tai hyväksyntää täältä? Hyvinkö onnistuu noin omasta mielestä?

Vierailija
107/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sitten niin. Ja olen edelleen sitä mieltä ettei naisen kannata haluta seksiä vaikka sellaisena päivänä jona mies on puhunut tylysti tms. Tulee alistettu olo. Ap

Vierailija
108/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin!! Nyt päästinkin sinne vihan lähteille ja muihin järjettömyyksiin. Tasa-arvo on hivenen eri asia, kuin se että miestä ei joskus ole haluttanut niin kuin sinua. Tuo on kostamista. En enää ihmettele miksi miestä ei välttämättä kiinnosta, syy siihen löytyy sinun korviesi välistä. Olet sairas.

Vierailija
109/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sitten niin. Ja olen edelleen sitä mieltä ettei naisen kannata haluta seksiä vaikka sellaisena päivänä jona mies on puhunut tylysti tms. Tulee alistettu olo. Ap

Voitko sinä päättää mitä haluat ja koska haluat? Ilmeisesti voit. Silloin kun miestäsi ei haluttanut seksi yhtä usein kuin sinua, niin sinun olisi tullut haluta sitä seksiä vähemmän. Eli nyt vain ajoitukset kohdilleen, niin elämä sujuu kuin tanssi.

Vierailija
110/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko sinä päättää mitä haluat ja koska haluat? Ilmeisesti voit. Silloin kun miestäsi ei haluttanut seksi yhtä usein kuin sinua, niin sinun olisi tullut haluta sitä seksiä vähemmän. Eli nyt vain ajoitukset kohdilleen, niin elämä sujuu kuin tanssi.

Ajoitukset kohdilleen eli mies saa yksin hamaan tappiin päättää seksistä? Ei käy. Ennemmin olen haluton ja omaan edes jotakin integriteettiä. Ap

Vierailija
111/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajoitukset kohdilleen eli mies saa yksin hamaan tappiin päättää seksistä? Ei käy. Ennemmin olen haluton ja omaan edes jotakin integriteettiä. Ap

Tottakai jos kerran sinä pystyt päättämään koska haluat. Muille ihmisille on äärimmäisen vaikeaa päättämään mitä haluaa ja koska haluaa.

Vierailija
112/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jos kerran sinä pystyt päättämään koska haluat. Muille ihmisille on äärimmäisen vaikeaa päättämään mitä haluaa ja koska haluaa.

Todellako? Olenko psykologisesti niin erilainen kuin muut? Ehkä se on mahdollista. Nythän olen päättänyt olla haluamatta ja hyvin onnistun siinä. Ap

Vierailija
113/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin musta tuntuu, että ap ei edes tarkoita tuolla varsinaista haluamista, vaan sitä, että näytteleekö miehelle ”haluamista” vai ”ei-haluamista”... Jos itseä sattuisi vaikka haluttamaankin perättäisinä päivinä, niin vähintään jälkimmäisenä on nieltävä kitkeränä oma halu ja näyteltävä että ei tänään kulta.

Kaikki vain sen vuoksi, että saisi kostaa miehelle hänen aikaisemmat torjuntansa. Ei ihme että tarvitsee tulla tänne vuodattamaan pahaa oloaan ja kehottamaan kaikkia muitakin tekemään perässä 🤢

Vierailija
114/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Ap:n parisuhde vedellä viimesiään. Mies on joko täysin lannistettu tai sitten se pomppii vieraissa.

Vierailija
115/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä haluan yleensä niin paljon, kuin mies jaksaa paukuttaa. 4-7 kertaa viikossa, jos ei sairastella tms

Seksi rentouttaa ja lähentää.

Yhdessä 10vuotta, naimisissa 4v,

lapsi on nyt 2v

N35

Vierailija
116/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellako? Olenko psykologisesti niin erilainen kuin muut? Ehkä se on mahdollista. Nythän olen päättänyt olla haluamatta ja hyvin onnistun siinä. Ap

Olet psygologisesti myös sairas, kukaan terve ei käyttäydy noin. Ihan kostoksi olet päättäänyt, että vääristynyt tasa-arvokäsityksesi kokee että puntit ovat tasan. Voitko myös päättää mitä tahdot?

Vierailija
117/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa kun muutenkin on masentunut olo ja täälläkin vain haukutaan. Eipä olisi pitänyt kirjoittaakaan yhtään mitään. Ap

Vierailija
118/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa kun muutenkin on masentunut olo ja täälläkin vain haukutaan. Eipä olisi pitänyt kirjoittaakaan yhtään mitään. Ap

Uhriutumisvaihde silmään ja menoks. Sitä paremmalla syyllä mene juttelemaan asiasta ammattilaisen kanssa.

Vierailija
119/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus on kyllä asia jolle kannattaa pyrkiä jotakin tekemään, mutta tämä avaus ei nyt ollut oikea tapa... Netistä ei sympatiaa helposti heru, ja tuolla tyylillä vielä vähemmän. Hanki ihmeessä oikeaa keskusteluapua, yksin tai yhdessä miehen kanssa. Me täällä ruudun toisella puolella reagoimme vain siihen mitä omilla ruuduillamme lukee, siinä ei välity koko sinun tilanteesi ja tarinasi, vaan ainoastaan se mitä sait siihen kirjoitettua. Ainakin minulle tuli läpi ennen kaikkea ajatus samalla mitalla takaisin antamisesta, ja suoraan sanottuna varsin lapsellisella tyylillä. Se mikä siinä eniten ärsytti oli se, että esitit sen neuvona, että kaikissa pitkissä suhteissa naisten ehdottomasti kannattaisi esittää haluttomampaa kuin on, syynä se että ”kaikki” miehet ovat mitä ovat. Aika moni syystäkin otti itseensä sen verran, että halusi sinulle osoittaa ettei todellakaan voi yleistää noin tökerösti.

Koita tsempata, mutta jollain paremmalla tavalla.

Vierailija
120/126 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen ketju, täynnä yllätyksiä ja monisäikeistä ajattelua joka osin lipsuu absurdin puolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi