Naisen kannattaa todellakin säännöstellä seksiä pitkässä parisuhteessa ennemmin kuin antaa ymmärtää olevansa aina valmis
Jos mies saattaa pitää seksiä vaimon kanssa itsestäänselvyytenä, se ei jaksa kovin kauaa kiinnostaa tai kiinnostaa ainakin paljon vähemmän kuin silloin, jos vaimo jopa vähän esittää ettei seksi kiinnosta vaikka kiinnostaisi enemmänkin.
Vaimon näyttelystä pidättyvyydestä seuraa siis ylipätään seksielämän ja suhteen pitkä kesto että parempaa seksiä molemmille, myös vaimolle, koska mies jaksaa panostaa aina enemmän sellaiseen seksiin ja naiseen jota ei voi pitää itsestäänselvyytenä.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä koko pointti oli se, ettei naisen kannata koskaan olla miestä seksuaalisempi ainakaan avoimesti heterosuhteessa. Ap
Ai siksi että nainen sitten kärsii siitä? Eikö mies kärsi siitä jos nainen ei ole yhtä seksuaalinen? Oletko tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä koko pointti oli se, ettei naisen kannata koskaan olla miestä seksuaalisempi ainakaan avoimesti heterosuhteessa. Ap
Ai siksi että nainen sitten kärsii siitä? Eikö mies kärsi siitä jos nainen ei ole yhtä seksuaalinen? Oletko tosissasi?
Mies tuntee itsensä miehekkäämmäksi ollessaan seksuaalisempi kuin nainen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nainen enemmän nainen kun pihtaa? Mitäköhän sinun päässä liikkuu..
Ap ei taida omata mitään todellisia seksuaalisia haluja, sillä jos hän sellaisia omaisi hän tietäisi, ettei _halu_ ole asia jota säännöstellään.
Aidosti halukas ei kykene säännöstelyyn ja moiseen systemaattisuuteen, vaan haluaa ja nauttii kumppanistaan aina kun saa.
AP taitaa olla niitä naisia, joille ei mitään mainittavia haluja ole siunaantunut ja sitten jauhaa jotain 30-luvun naistenlehtien jargonia ”uutena” asiana kuin olisi pyörän uudelleen keksinyt.
Pitkien ja onnellisten avioliittojen salaisuus ei tosiaan ole mikään pihtaava ja juonitteleva, seksiä säännöstelevä vaimo, vaan molemminpuolinen syvä kunnioitus ja se, että molemmat tekevät aina kaikkensa toisen hyväksi.
Palvelevat toinen toistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin eri mieltä ap:n kanssa. Seksi ei ole mitään valtapeliä. Hommatkaa sellainen kumppani, jolla on samanlaiset tarpeet seksin suhteen, niin ei tarvitse miettiä mitään tuollaisia.
T. Nainen 34, seksiä 4-6 krt viikossa, 5 vuotta yhdessä5 vuotta on vielä lyhyt suhde vrt. 10, 15 tai 20v suhteeseen. Tarpeet eivät pysy samanlaisina joka elämäntilanteessa. Ap
Entäs 23 vuotta, riittääkö? Seksiä on yleensä aina kun jompikumpi tai molemmat sitä haluavat, mutta kieltäytyäkin saa jos ei nyt oikeasti satu haluttamaan (tätä tapahtuu arviolta kerran-pari vuodessa). Mitään pelejä ei tarvitse pelata, ei ole koskaan tarvinnut, seksiä on aina riittänyt molemmille ja vuosien vieriessä sen laatu on vain parantunut.
Kyllä minä olen onnellinen kun olen sellaisen vaimon saanut, joka seksistä tykkää oikeasti, eikä lähde sillä pelaamaan mitään parisuhdepelejä. Inhottaa ajatuskin.
Siis mitä hittoa?
Me ollaan oltu yhdessä 21v. 2 lasta jotka ovat nyt teini-ikäisiä. Seksiä on tällä hetkellä 2-4 kertaa viikossa.
En tosiaan ala rajoittaa itseäni ja seksiä nyt kun vihdoin taas jaksaa näin usein ja seksi on niin kivaa.
Jos mies lähtee sitten muualta hakemaan kun oon liian helppo ni se ei kyllä minusta sitten enää johdu eikä oo mun vikani.
Meillä oli vaihe että seksiä oli joka toinen viikko. Se oli kyllä hyvää ja joka kerta sai ja mies sai tosi nopeaa mutta aivan liian harvoin se oli. Syyt olivat raha-huolet, pienet lapset, talonrakennus jne ja väsytti niin pirusti.
Nyt ollaan molemmat tyytyväisiä tähän seksielämään. Se on monipuolista ja kokeilevaa, välillä muuallakin kuin kotona ja pimeässä peiton alla. Toki tekee hyvää rakastella myös makkarissa ja olla ihan tavallisestikin eli ei aina kaikkia seksileikkejä harrasteta.
Nainen, kohta 40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittaja ”viikon ääliömäisin heitto” -kisassa on löytynyt, ja nyt on vasta maanantai puolessa päivässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on väärä käsitys tästä aiheesta. T:mies
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hittoa?
Me ollaan oltu yhdessä 21v. 2 lasta jotka ovat nyt teini-ikäisiä. Seksiä on tällä hetkellä 2-4 kertaa viikossa.
En tosiaan ala rajoittaa itseäni ja seksiä nyt kun vihdoin taas jaksaa näin usein ja seksi on niin kivaa.
Jos mies lähtee sitten muualta hakemaan kun oon liian helppo ni se ei kyllä minusta sitten enää johdu eikä oo mun vikani.
Meillä oli vaihe että seksiä oli joka toinen viikko. Se oli kyllä hyvää ja joka kerta sai ja mies sai tosi nopeaa mutta aivan liian harvoin se oli. Syyt olivat raha-huolet, pienet lapset, talonrakennus jne ja väsytti niin pirusti.
Nyt ollaan molemmat tyytyväisiä tähän seksielämään. Se on monipuolista ja kokeilevaa, välillä muuallakin kuin kotona ja pimeässä peiton alla. Toki tekee hyvää rakastella myös makkarissa ja olla ihan tavallisestikin eli ei aina kaikkia seksileikkejä harrasteta.
Nainen, kohta 40v
Annoitko pakkeja miehelle silloin kun oli se väsynyt vaihe? Jos kyllä, niin ei sinut nyt tässä vaiheessa kannatakaan alkaa rajoittaa mitään, miehellä on jo kokemus siitä ettet ole aina valmis ja halukas ja ettei voi pitää sinua itsestäänselvyytenä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hittoa?
Nainen, kohta 40vAnnoitko pakkeja miehelle silloin kun oli se väsynyt vaihe? Jos kyllä, niin ei sinut nyt tässä vaiheessa kannatakaan alkaa rajoittaa mitään, miehellä on jo kokemus siitä ettet ole aina valmis ja halukas ja ettei voi pitää sinua itsestäänselvyytenä. Ap
Onko pakkien antaminen kenties sun fetissi, kun siitä jauhat ja tuohon tyyliin utelet toisiltakin? Ehkä ne kieltäytymisesi sittenkin kiihottavat eniten itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko avata vähän taustoja tämän keksimäsi "faktan" takaa. Nyt kun sinä et ole pihdannut suhteessa, niin eikö mies tunne itseään mieheksi, koska saa aina kun haluaa, ja täten kehotat muita pihtaamaan? Tämä onkin sangen mielenkiintoista.
Miesvihaksi tämä on tuomittava kun ei muita selityksiä löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko se miesvihaa, jos viestittää miehelle ettei ole koska tahansa valmis seksiin miehen ehdoilla? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se miesvihaa, jos viestittää miehelle ettei ole koska tahansa valmis seksiin miehen ehdoilla? Ap
Mäkin alan kyökkipsykologiksi. Kuullostaa siltä, että koet kontrollin menettämisen pelkoa. Miehesi suurempi aktiivisuus ja erityisesti siitä seuraavat aloitteet luovat vaikutelman, että seksielämänne kontrolli on siirtymässä miehen käsiin. Se ei sinulle sovi, joten pyrit saamaan kontrollin takaisin sillä ainoalla mieleen juolahtavalla keinolla, torjumalla liian innokkaat aloitteet. Ehkä joskus jopa vastoin omia halujasi, ihan vain että mies oppisi paikkansa. Tämä käyttäytymismalli kalvaa sinua hiljaa sisältä päin, mutta yrität perustella sen itsellesi parhain päin selittelemällä, että ”mies tuntee itsensä miehekkäämmäksi, jos saa olla seksuaalisempi osapuoli”, sekä jakamalla tätä suurta viisauttasi täytenä totena kanssasisarille, ikään kuin olisit suurtakin hyväntekeväisyyttä harjoittamassa.
Näinhän se meni?
Minulla ei ole koskaan ollut mitään kontrollia suhteen seksielämään. Varmaan nyt kyse on siitä osaksi, että saan jotakin tyydytystä siitä että viestitän miehelle etten enää tarvitse seksiä kun vuosia tilanne oli se, että tulin usein torjutuksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut mitään kontrollia suhteen seksielämään. Varmaan nyt kyse on siitä osaksi, että saan jotakin tyydytystä siitä että viestitän miehelle etten enää tarvitse seksiä kun vuosia tilanne oli se, että tulin usein torjutuksi. Ap
Miksi kehotat muita trkemään samoin? Käykö miehesi niin aktiivisesti vieraissa, että tämä kehotuksesi koskee häntä, vai mikä järki?
Vierailija kirjoitti:
Eli purat omaa huonoa oloasi kaikkiin miehiin kun kehotat naisia moiseen. Kehottaisin menemään ammattilaisen juttusille hoitamaan tuon miesvihasi veks.
Kerro ap miksi teit tämän ketjun?
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap miksi teit tämän ketjun?
Koska olen sitä mieltä kuten kirjoitin. En usko että se oikeasti toimii yhdessäkään suhteessa pidemmän päälle jos nainen on sellainen joka on 24/7 valmis seksiin miehen ehdoilla. Ap
Vai niin. No pidä sä pska suhteesi ja pihtaa niin paljon kuin haluat, ei kuulu mulle. Mutta älä tule sanomaan, että kaikilla muilla pitäisi olla yhtä pskaa seksiä ja elämää ylipäätään vain siksi, että sulla on asiat huonosti.