Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kehuu muita naisia kuulleni

Miksi
28.07.2019 |

Ollaan tunnettu kavereina pidempään mutta nyt tapailtu parisen kuukautta. Mies mainitsee aina kun puhe yhdestä ystävättärestäni, että miten kaunis/kuuma hän on. Ja sitä miten hän on kavereita vanhojen deittiensä kanssa jotka ovat nekin kuumia... mutta ettei ole kemiaa heidän kanssa muuten. Onkohan tämä normaalia nykyajan puhetta josta ei saisi pahastua, ihmettelen vain. Ollaan yli 30-kymppisiä... vähän tulee sellainen olo että hänellä kaverimoodi edelleen päällä kanssani, eikä ajattele että ei sovi tuollaiset jutut enää kun tapaillaan tai sitten ei ole kunnolla kiinnostunut....

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa, kuinka mustasukkainen olet.

Vierailija
2/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle suoraan että jos tuollainen puhe ei lopu niin sitten jätät hänet. Pidemmän päälle ei ole mukavaa kuunneltavaa. Kyllä se ihminen kenen kanssa seurustelee täytyy olla se numero 1 huomion kohde.

Voit vaikka kysyä että miksi puhuu vain muista naisista hyvää että miksei sinusta? Näyttää vain miehen moukkamaisuuden ja lapsellisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoko pidättelee?

Vierailija
4/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee mulle tuota samaa ja asian tekee vielä pahemmaksi se että ollaan viisikymppisiä ja mies kommentoi kolme-nelikymppisiä miten hyvännäköisiä, kuumia, seksikkäitä ym. Mulle taas useimmiten huomauttelee painosta tms. vaikka olen ihan suht normaalin näköinen, itsestäni huoltapitävä, liikunnallinen, muutaman kilon ylipainoinen ja ainakin omasta mielestäni vähän ikäistäni nuoremman näköinen. Sanomattakin selvää että avioliitto on katkolla, ei edes asuta yhdessä. 

Vierailija
5/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehu mieskavereita samaan tyyliin, miten reagoi?

Voi olla, että on vaan tyhmä tai sitten edelleen liikkeellä kaveripohjalta.

En kauan jaksaisi tuota kuunnella.

Vierailija
6/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tekee mulle tuota samaa ja asian tekee vielä pahemmaksi se että ollaan viisikymppisiä ja mies kommentoi kolme-nelikymppisiä miten hyvännäköisiä, kuumia, seksikkäitä ym. Mulle taas useimmiten huomauttelee painosta tms. vaikka olen ihan suht normaalin näköinen, itsestäni huoltapitävä, liikunnallinen, muutaman kilon ylipainoinen ja ainakin omasta mielestäni vähän ikäistäni nuoremman näköinen. Sanomattakin selvää että avioliitto on katkolla, ei edes asuta yhdessä. 

Missä vaiheessa tämmöinen rääppiminen alkoi? Jos alusta lähtien niin päästäisin mielelläni niiden nuorempien mukaan, hyvää jatkoa toivottaen.

Vierailija
7/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreessa suhteessa ja vastarakastuneina se kuuma on se rakkauden kohde eli sinä. Nyt on jostain muusta kyse, ei oo rakastuneen miehen puhetta. Ei kannata jatkaa suhdetta. Mitä nopeemmin lähdet, sitä paremmin selviät, älä sitoudu tällaiseen.

Vierailija
8/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat mustasukkaisuuden testaamisella?

Vierailija
9/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis naisia ei saa kehua?

Vierailija
10/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ottamassa pyörää varastosta ja siihen tuli naapurin pariskunta ja se mies tokaisi vaimolleen, että mene pois edestä, että kaunotar saa pyörän

Vierailija
11/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitkään testit ja pelit kuulu aikuisiin parisuhteisiin.

Vierailija
12/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä testailu on melko kypsymätöntä ja riskialtista puuhaa. Saahan siinä tokiselville mitä mieltä toinen asioista on, kunhan muistaa siinä testaillessaan sen, että monet eivät jää ihastelemaan pidemmäksi aikaa huonoa käytöstä. Mikäli jää, on vahinko jo tapahtunut ja kuva kyseisestä testailijasta tuskin tulee ajan myötä muuttumaan.

Vierailija
13/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä!

Vierailija
14/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin ottamassa pyörää varastosta ja siihen tuli naapurin pariskunta ja se mies tokaisi vaimolleen, että mene pois edestä, että kaunotar saa pyörän

Pyärävarasto on hyvä paikka salaisiin kohtaamisiin. Siellä ne ovat tehneet seksuaalisia tekoja äänekkäästi ja eläimellisesti.

Vierailija
15/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa tämmöinen rääppiminen alkoi? Jos alusta lähtien niin päästäisin mielelläni niiden nuorempien mukaan, hyvää jatkoa toivottaen.

Niin olen minäkin toivottanut ja mies on mennytkin niiden nuorempien matkaan mutta sitten aina palannut. Ilmeisesti ei ole sitten kuitenkaan kelvannut vaikka hyväkuntoinen ja hyvännäköinen, hyvätuloinenkin on. Ei olla ainakaan vielä otettu eroa mutta on siitä ollut puhetta. Mulla ei ole mikään kiire sillä ei näköpiirissä eikä haussakaan uutta miestä. Viihdyn itsekseni. 

Vierailija
16/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nyt aivan varma tuosta normaalipainosta ja nuorekkaasta ulkonäöstäsi?

Vierailija
17/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on ikiteiniksi jäänyt tuo "mies". Ei mitään käytöstapoja. Vähän taitaa olla kuitenkin huono itsetunto, kun pitää itseään muka niin kiinnostavana, että jokin kaunis nainen hänestä voisi kiinnostua. Ei jatkoon.

Mitäs hän sanoisi, jos sanoisit, että työnteosta ei tullut mitään, kun koko ajan ajattelin, millaista olisi olla uuden kuuman pomon kanssa työmatkalla Pariisissa.

Vierailija
18/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä!

Mikä on hyvä? Se että mies haukkuu vai se että avioliitto on katkolla. 

Vierailija
19/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereista ei tule ikinä rakastavaisia. Sorry. 

Vierailija
20/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä ettei olla rakastuneita sillä tavalla ollaan menty se ihastumisvaihe vuosi sitten läpi kun tapailtiin muutama kuukausi. Tapailu loppui sillon siihen että itsellä oli koko ajan tunne ettei mies ole tosissaan, eli ei ollut turvallinen/ luottavainen olo suhteen jatkamiseen, olin myös ulkomailla muutaman kuukauden. Nyt kuitenkin tuon vuoden aikana mies tasaseen tahtiin kysynyt uudestaan että jos voitaisiin kuitenkin.... halusin antaa meille uuden mahdollisuuden että jos tällä kertaa saisin tunteen että on vakavissaan kanssani. Nyt kuitenkin nämä hänen puheet menevät siihen samaan kipukohtaan josta tulee olo ettei ole tosissaan. Olo että hän voi koska tahansa ihastua johonkin toiseen.