Mies kehuu muita naisia kuulleni
Ollaan tunnettu kavereina pidempään mutta nyt tapailtu parisen kuukautta. Mies mainitsee aina kun puhe yhdestä ystävättärestäni, että miten kaunis/kuuma hän on. Ja sitä miten hän on kavereita vanhojen deittiensä kanssa jotka ovat nekin kuumia... mutta ettei ole kemiaa heidän kanssa muuten. Onkohan tämä normaalia nykyajan puhetta josta ei saisi pahastua, ihmettelen vain. Ollaan yli 30-kymppisiä... vähän tulee sellainen olo että hänellä kaverimoodi edelleen päällä kanssani, eikä ajattele että ei sovi tuollaiset jutut enää kun tapaillaan tai sitten ei ole kunnolla kiinnostunut....
Kommentit (71)
Pahalta kuulostaa. Itsellä samanlainen suhde takana. Mies sanoi kuinka rakastaa ja olen täydellinen. Seuraavassa lauseessa vitsaili että ottaisinko silikonit jos hän maksaa. Tämä vain yksi esimerkki hänen monista tavoistaan lytätä minua ”hienovaraisesti”.
Selvisi sitten lopulta, että hän pyöritti useampaa naista ja seurusteli jopa toisen kanssa. Kun jäi kiinni, ei hän silti jättänyt minua rauhaan vaan aneli anteeksiantoa ja toista mahdollisuutta.
Sanoisin, että pidä silmät ja korvat auki tämän miehen suhteen..
Voi apua miten kamalaa :( Tämä mies ei kuitenkaan ole sentyyppinen että pyörittelisi montaa, tai sellasen kuvan olen hänestä saanut kun seurannut ystävänä hänen menoa jo pitempään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
siis naisia ei saa kehua?
Tietenkin saa.
Samalla lailla minä kehun miehelleni häntä nuorempien miesten ulkonäköä, edellisten miesten huikeita seksitaitoja ja oletuksiani siitä, miten kuumia ja seksikkäitä nuoremmat miehet ovat.
Hyi mikä mies! En katselis yhtään enempää.
Muistan kun joskus nuorena heilastelin yhden miehen kanssa ja oltiin uimarannalla. Tokaisi sitten päivän päätteeksi että ihan on silmät kipeet kun on tuijottanut niin kuumia kissoja koko päivän. Eikä siis tarkoittanut mua, vaikka itselläkin oli siihen aikaan vielä ihan kiva kroppa.
Aika nopeasti se suhde sitten kuihtuikin, sanoi paljon muitakin ikäviä asioita. Itsetunto olisi kyllä kokonaan mennyt jos olisin vielä pitempään jäänyt siihen roikkumaan.
Ap, heivaa hemmettiin tuommoinen moukka elämästäsi! Mitä pikemmin, sen parempi.
Minäkään ei missään tapauksessa olisi tästä miehestä uskonut. Hän oli kaikkea muuta kuin naistenmies, mutta olen valitettavasti joutunut toteamaan, etten tuntenut häntä ollenkaan.
Olen oikeastaan vasta jälkikäteen tajunnut, miten hän manipuloi minua kaikessa. Tämä muiden ulkonäön kommentointi on tosiaan vain yksi osa. Minulla on ihan hyvä olo omissa nahoissani joten en häiriintynyt siitä kuinka hän jatkuvasti muisti kertoa kuinka edellä kävelevällä naisella on hyvä pylly.
En nyt väitä että tämä sinun miehesi olisi samanlainen, mutta näetkö itseäsi sanomassa hänelle ”rakastan sinua valtavasti enkä halua ketään muuta. Peniksesi tosin saisi olla vähän isompi, heh heh”. Minulla itselläni on aika ”röyhkeä” huumori, mutta tuollainen vitsailu ei ole normaalia.
Ap, jos asetut kynnysmatoksi, ei kannata valittaa sitä että päältäsi kävellään. Hanki itsetunto.
Kyllä mä tosissaan joudun olemaan sen äärellä etten pysty jatkamaan, vaikka sanookin ottavansa opiksi kun kerron mistä en tykkää. Mutta siihen mennessä ennen kuin mies oppii, hän saattaa ehtiä tuhota itsetuntoani niin ettei ole mitään jäljellä... ja jaksanko alkaa perus käytössääntöjä opettamaan 35-vuotiaalle...
Ap
Miehen mielestä hänen kanssaan ei voi tulla toimeen jos ei suvaitse karkeaa käytöstä silloin tällöin....perusteluna että hän kuitenkin suurimmaksi osaksi ajasta kehuu ja puhuu kauniisti. Eli joutuisin ilmeisesti olemaan jatkuvassa hälytystilassa, kun ei voi tietää milloin se matto taas lähtisi jalkojen alta, eli pelossa siinä että juuri kun saa rakennettua luottamusta, niin se voidaan horjuttaa ihan pienessä hetkessä :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi apua miten kamalaa :( Tämä mies ei kuitenkaan ole sentyyppinen että pyörittelisi montaa, tai sellasen kuvan olen hänestä saanut kun seurannut ystävänä hänen menoa jo pitempään.
Oma valintasi.
Ei tuo puhetyyli muutu. Sinä päätät, kuunteletko mokomaa jopa lopun ikäsi vai etsitkö miehen, jolla on silmiä vain sinulle.
Typerä kyllä suustaan ja epähuomioiva, mutta tuollainen johtopäätös vähän liikaa näin vähäisellä taustatiedolla!
Ap