Mies kehuu muita naisia kuulleni
Ollaan tunnettu kavereina pidempään mutta nyt tapailtu parisen kuukautta. Mies mainitsee aina kun puhe yhdestä ystävättärestäni, että miten kaunis/kuuma hän on. Ja sitä miten hän on kavereita vanhojen deittiensä kanssa jotka ovat nekin kuumia... mutta ettei ole kemiaa heidän kanssa muuten. Onkohan tämä normaalia nykyajan puhetta josta ei saisi pahastua, ihmettelen vain. Ollaan yli 30-kymppisiä... vähän tulee sellainen olo että hänellä kaverimoodi edelleen päällä kanssani, eikä ajattele että ei sovi tuollaiset jutut enää kun tapaillaan tai sitten ei ole kunnolla kiinnostunut....
Kommentit (71)
Onpa tosi ikävästi sanottu, että olisi sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Testaa, kuinka mustasukkainen olet.
Minulla tuli ihan sama mieleen, ja sitten vielä sellainen, että mies ehkä haluaa "osoittaa sulle paikkaasi" - en oikein osaa kunnolla selittää sitä, mutta että tuollaisella käytöksellä haluaa näyttää, että muutkin kiinnostavat ja ettei hän nyt niin koukussa ole. Olipa käytöksen syy mikä hyvänsä, niin moukkamaistahan tuo on. Juu, ei ketään voi pakottaa laput silmillä kulkemaan, mutta jokainen voi kyllä päättää, mitä suustaan päästää.
Onko tuossa miehessä jotain niin erityistä että haluat jakaa elämäsi sen kanssa? Jos on, niin sanot sille että muitten muijien kuolaamiset ja kehumiset voit jättää jätkien saunailtoihin etkä halua kuulla niitä. Kuulostaa nimittäin vähän siltä että sä olet sille hyvä kaveri, " hyvä jätkä" .
Miksiköhän ne kuumat ja hotit exät on sille nykyisin exiä? Pikkasen vaikuttaa että sä olet niinku varanumero joka on kierrossa "paremman puutteessa". Mies tajusi että sen taso ei riitä niihin "hotteihin".
Vähän epäkypsältä tuo vaikuttaa parisuhteeseen jossa toista arvostetaan ja kunnioitetaan. Kiertoon ja kasvamaan, hopiti hop.
Oon ollu mieheni kanssa jo liki 10 v. Hän noin 50v ja mä noin 40v.
Ekat muutaman vuoden miehenikin aina kommentoi televisiossa ja netissä minulle muita naisia kauniiksi. Usein kommentoin siihen, et joo mustakin Clooney on tosi miehekäs ja uskomattoman seksikäs kasvoiltaan.
No, kun hän itse sai aina lunta tupaan samalla, niin jotenkin ihmeellisesti alkoi kommentoinnit vähenemään 🤣 Nyt niitä ei ole enää ollenkaan 😁
Miehelläni on huono itsetunto. Epäilen, että niiden naisten kehumisen tarkoituksena oli horjuttaa itsetuntoani menetelmällä nosta toista naista jalustalle, niin lyttäät omaa naistasi alapäin, jolloin äijä kokee itse nousevansa ylöspäin. Voi surkimusta. Tosi noloa tuollainen kehuminen on. Fiksu, terveellä itsetunnolla varustettu mies ei sellaista tee, ikinä.
Olen huomannut, että kaupoissa moni mies, etenkin minua hieman vanhemmet miehet tekevät sitä, että jos heidän oma vaimonsa on jotenkin minin tielläni, niin nämä miehet alkavat isoeleisesti törkkimään vaimoaan pikaisesti tieltä pois tieltäni. Ihan pieni ”varotko vähän” riittäisi ja sitäkään ei tarvita, koska ihan itse voin sanoa ”anteeksi pääsenkö”. Oikeasti harmittaa näiden miesten naisten puolesta. Pokkuroisivat vaimojaan.
Vaasalaiset setämiehet kohtelevat naisiaan aina noin. Niitä jotka siihen siis alistuvat.
Törkeitä kuvotuksia. Ihmisen irvikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yks miespuolinen kaveri, jonka olen nyt yli 20 vuotta tuntenut, tekee tollasta samanlaista.
Hän ei ole millään muotoa mikään naismagneetti ja tietää sen kyllä itsekin. No tästä huolimatta hänellä on ollut kaksi vakavaa suhdetta. On ollut todella kurjaa katsella, miten tämä tyyppi muuttuu seurustelun alettua. Silloin alkaa muiden naisten kuolaaminen ja ääneen arvioiminen ja nimenomaan tän naisystävän kuullen! Ei pidä sellaista koskaan muulloin, mutta kuvittelee kai markkina-arvonsa jotenkin kohisten nousseen, kun leuat alkaa louskua. Tulee niin peeaska olo naisystävän puolesta, että tekis mieli nolata koko ukko ääneen!
Oletko tullut ajatelleeksi, että voisit sanoa tuosta käytöksestä kaverillesi, että se ei ole asiallista?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei välttämättä edes tajua loukkaavansa. Minun poikaystäväni teki tuota samaa kun aloimme seurustella. Kerran sitten sanoin hänelle, että toisten naisten kehuminen/arvostelu loukkaa minua. Siihen loppui ne puheet. Nyt ollaan oltu yhdessä kohta 15 vuotta, naimisissa ja lapsiakin on. En muista, että olisi kertaakaan kehunut muita naisia. Katselee toki ja se nyt on ihan normaalia.
Olette siis henkisesti samalla tasolla. Ette päästä suusta mitä ajattelette, vaan sen miten olisi fiksua sanoa.
Mutta tärkeintähän on, että on joku kumppani.
Ei kai kukaan oikeasti testaile tämmöisiä asioita? Sitähän voi ihan vain keskustella sen kumppanin kanssa, ja KYSYÄ siltä että onko mustis. Ja mitä koko mustasukkaisuus edes tarkoittaa? Ai sitäkö että tuleeko ap:n tapailukumppanin käytöksestä paha mieli vai ei? Siis niinku mitä vittua!?
Jos mun mies loukkaisi mua tahallaan, niin kyllä siinä ero tulisi.
Kyllä varmaan monet ihmiset ajattelee kaikenlaista. Niin minä keski-ikäisenä varattuna hetero-naisenakin ajattelen välillä jostakusta, miehestä tai naisesta, että onpa kivan/mukavan/kuuman näköinen.
Eri asia sitten on, sanooko ajatuksiaan aina ääneen vai pitääkö fiksusti turpansa kiinni ;) Kyllä kauneutta ja komeutta saa ihailla, mutta hienotunteisuus ja käytöstavat kannattaa muistaa! Ääneen sitten kehutaan omaa kumppania, ne kehut kannattaa muistaa sanoa ääneen<3
Nyt oli vihdoin mahdollisuus jutella miehen kanssa ja asia onneksi selvisi. Ymmärretään nyt toisiamme ja logiikkaa mikä hänen käytöksensä/puheiden takana oli. Pahoitteli käytöstään ja ymmärsi ☺️
Ap
Ei tämä nyt sitten niin yksinkertaista ollutkaan. Vaikka puhuttu ja löyty joku yhteisymmärrys niin asia jäänyt kalvamaan siten, etten jotenkin halua olla hänen lähellä seksuaalisesti. Siihen vaikutti myös se, että viimeisenä juttuna ollut että ”syö enemmän niin sulle tulis isommat tissit” Mies selittää näitä kaikkia juttujaan läppinä mitkä pitäisi ottaa vaan jotenkin kevyesti, mutta mun luottamusta nakertaa tällaset ja tuntuu että miten saan turvallisen ja arvostetun olon tällaisessa tilanteessa että seksuaalisuuteeni puututaan nyt uudestaan ja uudestaan joko toisista naisista puhumalla tai omaan ulkonäkööni liittyen. Silti mies sanoo olevansa rakastunut minuun ja että kuulema juuri siksi käyttäytyy törpösti!?? :(
Vaikeaa... :(
Ap
Ennen erästä joulunaikaa häiriköidessä epätoivoinen kinkkiparturi yritti tehdä miesasiakasta mustasukkaiseksi kun asiakas ei kiinnostunut tämän häirinnästä. kuten pihan kakara.
kyllä kolme kiinalaistakin näemmä pelaa nintendoa mieluummin kuin viitsii tälläisen taka-aasia naikosen seuraa. nämä häirinnät kyllä johtaa virkatietä tapahtuvaan häirnnän poistoon.
asiasta toiseen;
tietenkin mikäli todellakin on kaveria; pitkään kaverina olemista seuraa vain muutaman kk n tapiliu..
Hän haluaa vain tuhlata aikaasi, älä anna tehdä sitä. Tuo on vain tapa testata mikä on epätoivosi taso ja miten paljon kestät oikeassa suhteessa alistamista ja kusettamista. Eli miten pystyt selittämään kaikki paskamaisuudet tyhjiksi tai että ne on ok. Vaimo on yleensä se kotitolppa jota laitetaan kun muita ei saada ja on hyvä tiettää miten vahvasti tolppa pysyy pystyssä, kun nämä muiden laittamiset selviää. Tuo on tunnustelua ja sisään ajamista.
Joskus oli tommonen mies ja osoittautu naisten pyörittäjäksi ja olisi halunnut kaikki naiset yhtäaikaa :D puheet paheni lisää ajan kuluessa. Ehkä oli jotain ongelmaa itsensä kanssa.
Hyvä, että aloittaja on saanut keskusteltua aiheesta, ja se on johtanut tuloksiin. Meillä ei.
Puolisollani on tapana kehua melkein jokaista ihmistä, joiden kanssa on tekemisissä. Joillakin on hyvin kasvatetut lapset, täydellinen ja hyvä kaveri mies, onnellinen perhe-elämä ja täydellinen vaimo, herttainen perheen äiti ja tätä rataa. Muutaman kerran olen täydellisesti vetänyt kilarit tästä, kun minun lapset eivät saa näitä etuliitteitä koskaan, eivät ole hyvin kasvatettuja tai huomioon ottavia, tai mitään muutakaan puolison mielestä. Enkä minä ole työteliäs, tai herttainen perheen äiti tai kunnollinen työntekijä, tai edes kaunis, tai mitään muukaan adjektiivi ei siihen minun eteen sovellu. MInusta se on välistä hyvinkin häiritsevää, että tällainen nuoleskelu jatkuu, mutta olen näin pohojalaasena ajatellut sen kuuluvan ehkä savolaiseen luonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä nyt sitten niin yksinkertaista ollutkaan. Vaikka puhuttu ja löyty joku yhteisymmärrys niin asia jäänyt kalvamaan siten, etten jotenkin halua olla hänen lähellä seksuaalisesti. Siihen vaikutti myös se, että viimeisenä juttuna ollut että ”syö enemmän niin sulle tulis isommat tissit” Mies selittää näitä kaikkia juttujaan läppinä mitkä pitäisi ottaa vaan jotenkin kevyesti, mutta mun luottamusta nakertaa tällaset ja tuntuu että miten saan turvallisen ja arvostetun olon tällaisessa tilanteessa että seksuaalisuuteeni puututaan nyt uudestaan ja uudestaan joko toisista naisista puhumalla tai omaan ulkonäkööni liittyen. Silti mies sanoo olevansa rakastunut minuun ja että kuulema juuri siksi käyttäytyy törpösti!?? :(
Vaikeaa... :(
Ap
Sulla ei sytytä, että äijä käyttää kaikki narsistien taktiikat? Tuo on se kun huumorin varjolla nakerretaan toisen itsetunto, muista naisista puhutaan, jotta tuntisit itsesi huonommaksi ja roolisi epävarmaksi hänen elämässään. Sinä et tietenkään tajua tätä huumoria, joten hän opettaa ja selittää sen sinulle. Nyt sinut opetetaan siihen että ohitat omat tunteesi ja rajasi. Sinua valmistellaan hyvksikäyttöön. Opiskele aiheesta. Mutta ethän sitä tee ja toimit jo näköjään niin kuin pitääkin, selittelet miehen käytöksen aivan muuksi kuin se on.
On kanssasi ollakseen tuon naisen lähellä?