Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kehuu muita naisia kuulleni

Miksi
28.07.2019 |

Ollaan tunnettu kavereina pidempään mutta nyt tapailtu parisen kuukautta. Mies mainitsee aina kun puhe yhdestä ystävättärestäni, että miten kaunis/kuuma hän on. Ja sitä miten hän on kavereita vanhojen deittiensä kanssa jotka ovat nekin kuumia... mutta ettei ole kemiaa heidän kanssa muuten. Onkohan tämä normaalia nykyajan puhetta josta ei saisi pahastua, ihmettelen vain. Ollaan yli 30-kymppisiä... vähän tulee sellainen olo että hänellä kaverimoodi edelleen päällä kanssani, eikä ajattele että ei sovi tuollaiset jutut enää kun tapaillaan tai sitten ei ole kunnolla kiinnostunut....

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin ottamassa pyörää varastosta ja siihen tuli naapurin pariskunta ja se mies tokaisi vaimolleen, että mene pois edestä, että kaunotar saa pyörän

Kai kaunottarelle tuli sellainen fiilis, että "tuollaisen parisuhteen minäkin haluan"

Vierailija
22/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tekee mulle tuota samaa ja asian tekee vielä pahemmaksi se että ollaan viisikymppisiä ja mies kommentoi kolme-nelikymppisiä miten hyvännäköisiä, kuumia, seksikkäitä ym. Mulle taas useimmiten huomauttelee painosta tms. vaikka olen ihan suht normaalin näköinen, itsestäni huoltapitävä, liikunnallinen, muutaman kilon ylipainoinen ja ainakin omasta mielestäni vähän ikäistäni nuoremman näköinen. Sanomattakin selvää että avioliitto on katkolla, ei edes asuta yhdessä. 

Missä vaiheessa tämmöinen rääppiminen alkoi? Jos alusta lähtien niin päästäisin mielelläni niiden nuorempien mukaan, hyvää jatkoa toivottaen.

Niin olen minäkin toivottanut ja mies on mennytkin niiden nuorempien matkaan mutta sitten aina palannut. Ilmeisesti ei ole sitten kuitenkaan kelvannut vaikka hyväkuntoinen ja hyvännäköinen, hyvätuloinenkin on. Ei olla ainakaan vielä otettu eroa mutta on siitä ollut puhetta. Mulla ei ole mikään kiire sillä ei näköpiirissä eikä haussakaan uutta miestä. Viihdyn itsekseni. 

Helppo uskoa tuo itsekseen viihtyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kehua nuorempia miehiä ja katso miten reagoi.

Vierailija
24/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kyllä miehet ahkerasti kehuneet!

Vierailija
25/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehu mieskavereita samaan tyyliin, miten reagoi?

Voi olla, että on vaan tyhmä tai sitten edelleen liikkeellä kaveripohjalta.

En kauan jaksaisi tuota kuunnella.

Ei usko että hän reagoisi mitenkään, ottaa niin kevyesti, rennosti asiat. Eli ei ole kovinkaan tiukkis tai mustasukkainen ja olettaa ilmeisesti samaa minulta. Eli pitäisi olla normaalia kuunnella...

Vierailija
26/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä kuultasi.

Vierailija
27/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin moro.

Vierailija
28/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereista ei tule ikinä rakastavaisia. Sorry. 

Aika raakasti sanottu. Eikö ystävyys ole hyvä pohja nimenomaan? Jos fyysistä kemiaakin löytyy.

Vierailija
29/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tekee mulle tuota samaa ja asian tekee vielä pahemmaksi se että ollaan viisikymppisiä ja mies kommentoi kolme-nelikymppisiä miten hyvännäköisiä, kuumia, seksikkäitä ym. Mulle taas useimmiten huomauttelee painosta tms. vaikka olen ihan suht normaalin näköinen, itsestäni huoltapitävä, liikunnallinen, muutaman kilon ylipainoinen ja ainakin omasta mielestäni vähän ikäistäni nuoremman näköinen. Sanomattakin selvää että avioliitto on katkolla, ei edes asuta yhdessä. 

Oletko nyt aivan varma tuosta normaalipainosta ja nuorekkaasta ulkonäöstäsi?

No nyt mä repesin :D

Vierailija
30/71 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen törmännyt miestyyppiin, joka tuntuu olevan tyytyväinen minuun, mutta kertoo vähän liikaa entisistään ja kehuu heitä, osittain varmaan siksikin, että tykkään keskustella aika lailla kaikesta. Kuitenkaan ei tunnu olevan munaa kehua minua. Olen ohjeistanut, että toista naista voi kehua sen jälkeen kun on kehunut kymmenen kertaa sitä, jonka seurassa on. 

Vierailija
31/71 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tollaisesta tule tosi paha mieli että kehuu exiä mutta ei sinua? Ja väkisin joudut pyytämään häntä kehumaan sinua :(

Vierailija
32/71 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ilmaisee kiertoteitse että haluaa susta eroon.

Vierailija
33/71 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vaasasta?

Vierailija
34/71 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaasasta ja ei ole eroon kai haluamassa kun juuri samana päivän aamuna halusi esitellä minut sukulaisilleen... :/

Vierailija
35/71 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei välttämättä edes tajua loukkaavansa. Minun poikaystäväni teki tuota samaa kun aloimme seurustella. Kerran sitten sanoin hänelle, että toisten naisten kehuminen/arvostelu loukkaa minua. Siihen loppui ne puheet. Nyt ollaan oltu yhdessä kohta 15 vuotta, naimisissa ja lapsiakin on. En muista, että olisi kertaakaan kehunut muita naisia. Katselee toki ja se nyt on ihan normaalia.

Vierailija
36/71 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 300-vuotiaille outoja juttuja on, joo, useimmat eivät siinä iässä enää juttele. (MIKÄ saa ihmisen kirjoittamaan kolmekymmentä-kymppinen???)

Minä en katselisi miestä, joka arvioi ihmisiä ääneen. En alun alkaenkaan. Puolisoni on fiksu, asiallinen, hauska, sosiaalinen ihminen, jonka suusta en voisi kuvitella sovinistisia kommentteja. Ihan varmasti hän huomaa kauniit ja seksikkäät naiset, pokeakin katsoo (ihan kuten katson itsekin), mutta hän osaa KÄYTTÄYTYÄ.

Vierailija
37/71 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereitahan te olette, kun vain tapailette, ette seurustele

Vierailija
38/71 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kavereista ei tule ikinä rakastavaisia. Sorry. 

Olet väärässä. Sorry.

Vierailija
39/71 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yks miespuolinen kaveri, jonka olen nyt yli 20 vuotta tuntenut, tekee tollasta samanlaista.

Hän ei ole millään muotoa mikään naismagneetti ja tietää sen kyllä itsekin. No tästä huolimatta hänellä on ollut kaksi vakavaa suhdetta. On ollut todella kurjaa katsella, miten tämä tyyppi muuttuu seurustelun alettua. Silloin alkaa muiden naisten kuolaaminen ja ääneen arvioiminen ja nimenomaan tän naisystävän kuullen! Ei pidä sellaista koskaan muulloin, mutta kuvittelee kai markkina-arvonsa jotenkin kohisten nousseen, kun leuat alkaa louskua. Tulee niin peeaska olo naisystävän puolesta, että tekis mieli nolata koko ukko ääneen!

Vierailija
40/71 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle noin epäkohtelias mies ois kyllä turn off. Jos on niin daiju että kehuu seurassa muita noin..