Voiko nainen kohdella miestä toisella tapaamisella tylysti muuta kuin antaakseen pakit?
Eli kyse on tapauksesta, joka ei nyt edes tapahtunut minulle ihan vähän aikaa sitten, mutta alle vuoden sisään kuitenkin. Ja on jäänyt mietityttämään kummallisuudessaan.
Nainen oli yli 30, itse olen kolmevitonen. Keskustelimme netissä yhdestä aiheesta satunnaisesti aika pitkään, ainakin vuoden. Hän vaikutti mielestäni aina kiinnostavalta naiselta, ja sitten kerran hän teksteissään - jotka kaikki eivät olleet pelkästään minun ja hänen välisiä vaan osa myös yleisesti nettiin kirjoitettuja tekstejä - viittasi siihen, että hän on ollut kauan yksin, ja haluaisi löytää kumppanin. No, minä sitten jossain vaiheessa tämän jälkeen kysyin häneltä haluaisiko hän lähteä kanssani erääseen tapahtumaan, jonka oletin häntä kiinnostavan, ja hän suostui.
Aloimme meilailemaan ja wa-viesteilemään, ja tapasimme siellä tapahtumassa, ja vietimme kyseisenä viikkonloppuna sekä lauanatain että sunnuntain siellä. Minusta oli oikein mukavaa, ja käsitin, että niin oli naisestakin. Sitä en tiedä oliko naisesta mukavaa muuten kuin kaverina, mutta siitä olen varma, että vähintään kaverina hän nautti seurastani silloin ekalla tapaamisella.
No, koska välillämme oli pari sataa kilsaa, ja kiireistä elämää molemmilla, niin emme päässeet tapaamaan heti tämän jälkeen uusiksi, vaan pari kuukautta meni välissä seuraavaan tapaamiseen, joka oli myös viikonlopputapahtumassa. En itsekään pitänyt kiirettä, ajattelin että turha hiostaa naista, katsotaan mitä tästä tulee. Välillä tekstailimme/ meilasimme parikin kertaa viikossa, välillä oli parin viikon tauko. Pisimmän tauon taisin pitää minä ( kerron ihan vain siltä varuilta, että arvaan millaisia vastauksia mammoilta tulee). Eli nainen oli ainakin ihan innokkaasti pitämässä yhteyttä yllä viesteillä.
Ajattelin sitä seuraavaa tapaamista sen tyyppisesti, että siinä oltaisiin tutustuttu paremmin, ja olisin tehnyt jotain peliliikkeitä ja pyrkinyt suutelemaan, jos asiat siihen suuntaan veisivät. Tai toisaalta viettää vain mukava viikonloppu naisen kanssa, ja päättää että hän on kaveri, jos asiat tähän suuntaan veisivät.
Mitä kuitenkin kävi, oli että nainen oli todella tyly minulle tänä jälkimmäisenä tapahtumaviikonloppuna. Hän ensinnäkin meni tapahtumaan toisten ihmisten kanssa kuin minun, ja tapasi minut siellä vasta sitten kesken kaiken. Oli jotenkin vaivaantunut esittelemään minua näille tutuilleen, jonka takia itse sitten aloin vähän hengaamaan "reunalla". Eikä kierrellyt minun kanssani kaksin juuri ollenkaan. Kohtelu oli niin tylyä, että heti tapahtuman jälkeen poistin naisen meilit ja viestit, sekä numeron, enkä ole ollut missään yhteydessä.
On kuitenkin kummallista, että nainen oli itse ehdottanut sitä tapahtumaa, ja muutenkin ollut vielä sillä samalla viikolla viesteissä ihan erilainen.
Osaako joku selittää tätä? En ole ottamassa häneen enää yhteyttä, tämä on vain näitä juttuja, joita miehet joutuvat kokemaan, mutta naiset tuskin kokevat näitä juuri ikinä. Mutta tekijäosapuolena naiset ovat varmasti usein, joten: kertokaa mikä järki tuollaisessa on, ja saattoiko homman taustalla olla jotain muuta kuin minun tahallinen satuttaminen ja pakkien anto samalla?
Kommentit (109)
Vaikea sanoa. Siis nainen kysyi sua tähän uuteen tapaamiseen? Ehkä hän koki velvollisuutta kutsua sut kun sinä olit kutsunut ensin.
Et ollut osoittanut erityistä kiinnostusta ekan tapaamisen jälkeen (taukoa viesteissä jne.) eli nainen aatteli ettet ole kiinnostunut. Sitten yhtäkkiä taas halusitkin tavata eli nainen aatteli että pidät häntä hätävarana tmv.
En tiedä :/
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. Siis nainen kysyi sua tähän uuteen tapaamiseen? Ehkä hän koki velvollisuutta kutsua sut kun sinä olit kutsunut ensin.
Et ollut osoittanut erityistä kiinnostusta ekan tapaamisen jälkeen (taukoa viesteissä jne.) eli nainen aatteli ettet ole kiinnostunut. Sitten yhtäkkiä taas halusitkin tavata eli nainen aatteli että pidät häntä hätävarana tmv.
En tiedä :/
Olin osoittanut mielenkiintoa, mutta välttänyt liiallista yhteydenottoa. Suurin osa naisista on sillleen että "ei ollu kemiaa" jos mies on vähänkään liian usein yhteydessä alkuvaiheessa. Minkä minä voin sille millaisia naiset olette.
"Ajattelin sitä seuraavaa tapaamista sen tyyppisesti, että siinä oltaisiin tutustuttu paremmin, ja olisin tehnyt jotain peliliikkeitä ja pyrkinyt suutelemaan, jos asiat siihen suuntaan veisivät."
Arvaukseni: olet kokematon ja kömpelö. Kuvittelet, että naisten kanssa tarvitaan jotain peliliikkeitä. Koska olit mielessäsi luonut teistä kahdesta jo vaikka mitä mielikuvia, ylitulkitsit naisen käytöksen ko. tapahtumassa. Hän oli todennäköisesti koko ajan ajatellut tapaavansa sinut siellä vain yhtenä monista tuttavistaan/ystävistään. Ja kun sinä vaikutit omituiselta niin hänenkin suhtautumisensa muuttui varautuneeksi.
Minkä verran sinulla on kokemusta tapailusta, seurustelusta jne?
Vierailija kirjoitti:
"Ajattelin sitä seuraavaa tapaamista sen tyyppisesti, että siinä oltaisiin tutustuttu paremmin, ja olisin tehnyt jotain peliliikkeitä ja pyrkinyt suutelemaan, jos asiat siihen suuntaan veisivät."
Arvaukseni: olet kokematon ja kömpelö. Kuvittelet, että naisten kanssa tarvitaan jotain peliliikkeitä. Koska olit mielessäsi luonut teistä kahdesta jo vaikka mitä mielikuvia, ylitulkitsit naisen käytöksen ko. tapahtumassa. Hän oli todennäköisesti koko ajan ajatellut tapaavansa sinut siellä vain yhtenä monista tuttavistaan/ystävistään. Ja kun sinä vaikutit omituiselta niin hänenkin suhtautumisensa muuttui varautuneeksi.
Minkä verran sinulla on kokemusta tapailusta, seurustelusta jne?
Olen ollut neljässä puoli vuotta - kaksi vuotta kestäneessä suhteessa. Ainoastaan yhdessä asunut naisen kanssa.
Jos nainen on ajatellut noin kuin sanot, niin hän on silloin tahallaan johtanut minua viesteillään harhaan. Lisäksi naisen käytös jälkimmäisessä tapahtumassa ei ollut kaverillista, se oli ilkeää.
Mihin siis olisit tarvinnut peliliikkeitä, jos kerran nainen viesteissään antoi ymmärtää olevansa sinusta kiinnostunut muunakin kuin kaverina? Ymmärrätkö miten vastenmieliseltä kuulostaa mies, joka suunnittelee mielessään peliliikkeitä?
Koska kaikki naiset on samanlaisia, niin kuka tahansa pystyy kertomaan sulle vastauksen? Yllätys naiset on erilaisia ja käyttäytyy eri tavalla, niinpä vain sun mysteerinainen tietää miksi tylytti sua.
Vierailija kirjoitti:
Mihin siis olisit tarvinnut peliliikkeitä, jos kerran nainen viesteissään antoi ymmärtää olevansa sinusta kiinnostunut muunakin kuin kaverina? Ymmärrätkö miten vastenmieliseltä kuulostaa mies, joka suunnittelee mielessään peliliikkeitä?
Ymmärrätkö että naiset eivät tee aloitteita suhteen aloittamiseen, paitsi ehkä jos mies on joku julkkis tai jääkiekkoilija tms? Ymmärrätkö että miehen on pakko tehdä liikkeitä koska naiset ovat siihen kyvyttömiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö että naiset eivät tee aloitteita suhteen aloittamiseen, paitsi ehkä jos mies on joku julkkis tai jääkiekkoilija tms? Ymmärrätkö että miehen on pakko tehdä liikkeitä koska naiset ovat siihen kyvyttömiä?
Ymmärrän, että ainoa liike minkä puolisoni aikoinaan teki, oli se että hän tuli sovittuun tapaamiseen ja hymyili söpösti. Tiesin jo sillä hetkellä haluavani suudella häntä. Ei ole julkkis eikä jääkiekkoilija eikä leukakalsarilentäjä.
Mutta säilytä tuo sairas maailmankuva, sinähän siitä itse vain kärsit. Sillä aikaa ihan tavismiehet saavat onnellisia parisuhteita ilman minkäänlaisia peliliikkeitä.
1. Miksi luulet että miehet kokevat näitä juttuja jatkuvasti? Sinulla on vain omat kokemuksesi ja ehkä parin kaverin.
2. Miksi luulet että naiset eivät koe? Sinulla ei ole mitään kokemusta naisena olemisesta.
3. Miksi luulet että voimme selittää asian täällä sukupuolemme takia? Et ymmärrä edes itse vaikka olit paikalla joten mekään emme tiedä mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinunlaistesi on pakko tehdä vaikka mitä eikä sekään auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että ainoa liike minkä puolisoni aikoinaan teki, oli se että hän tuli sovittuun tapaamiseen ja hymyili söpösti. Tiesin jo sillä hetkellä haluavani suudella häntä. Ei ole julkkis eikä jääkiekkoilija eikä leukakalsarilentäjä.
Mutta säilytä tuo sairas maailmankuva, sinähän siitä itse vain kärsit. Sillä aikaa ihan tavismiehet saavat onnellisia parisuhteita ilman minkäänlaisia peliliikkeitä.
Voi että kun olet harhautunut... Olet kuin ne, jotka uskoivat litteään maahan silloin, kun ymmärrys planeetoista oli vasta vähän aikaa sitten syntynyt. Flatearthereiden mielestä siitä piti tuomita vankilaan, jos tutki aurinkokeskeistä näkökulmaa planeetoista.
Lähes kaikki tuntemasi tavismiehet, jotka ovat jonkinlaisessa suhteessa, ovat joutuneet tekemään liikkeitä. Poikkeuksia on lähinnä ne, jotka ovat tutustuneet naiseensa hyvin nuorina - jostain syystä teini-ikäiset tytöt pystyvät satunnaisesti vielä liikkeisiin, aikuisilta naisilta kyky puuttuu -, tai ne, joilla on käynyt hillitön mäihä, esim. kaverinainen ihastunut ja kännissä vahingossa menettänyt hillitänsä ja alkanut ihan puskista lähentelemään. Ylivoimainen enemmistö tuntemistasi tavismiehistä on kuitenkin joutunut tekemään liikkeitä päästäkseen siihen suhteeseen, josta naisosapuoli on sinulle kertonut, että "me vaan ajauduttiin jotenkin yhteen ja silleen siinä sit kävi <3 <3"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että kun olet harhautunut... Olet kuin ne, jotka uskoivat litteään maahan silloin, kun ymmärrys planeetoista oli vasta vähän aikaa sitten syntynyt. Flatearthereiden mielestä siitä piti tuomita vankilaan, jos tutki aurinkokeskeistä näkökulmaa planeetoista.
Lähes kaikki tuntemasi tavismiehet, jotka ovat jonkinlaisessa suhteessa, ovat joutuneet tekemään liikkeitä. Poikkeuksia on lähinnä ne, jotka ovat tutustuneet naiseensa hyvin nuorina - jostain syystä teini-ikäiset tytöt pystyvät satunnaisesti vielä liikkeisiin, aikuisilta naisilta kyky puuttuu -, tai ne, joilla on käynyt hillitön mäihä, esim. kaverinainen ihastunut ja kännissä vahingossa menettänyt hillitänsä ja alkanut ihan puskista lähentelemään. Ylivoimainen enemmistö tuntemistasi tavismiehistä on kuitenkin joutunut tekemään liikkeitä päästäkseen siihen suhteeseen, josta naisosapuoli on sinulle kertonut, että "me vaan ajauduttiin jotenkin yhteen ja silleen siinä sit kävi <3 <3"
Sovitaan näin, jos se tekee sinut onnelliseksi. Minä olen onnellinen ja rakastunut.
Sulla oli liian suuret odotukset tuosta toisesta tapaamisesta. Olisit sen jälkeenkin jatkanut kaverilinjalla ja katsonut tuleeko joskus toiste tilaisuutta toisenlaisiin mooveihin ja mieluummin tehnyt nämä ihan rehellisin mielin naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli liian suuret odotukset tuosta toisesta tapaamisesta. Olisit sen jälkeenkin jatkanut kaverilinjalla ja katsonut tuleeko joskus toiste tilaisuutta toisenlaisiin mooveihin ja mieluummin tehnyt nämä ihan rehellisin mielin naiselle.
En tiedä onko tämä nyt jotenkin vaikea ymmärtää, joten toistetaan: nainen ei kohdellut minua toisella tapaamisella kaverillisesti, vaan ilkeästi.
Miksi olisin ollut missään yhteydessä enää ihmiseen, joka kohtelee minua ilkeästi?
Kuka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.
Kai nyt joku uusi nainen sulla on kiikarissa, niin voit tehdä niitä peliliikkeitäsi.
"Osaako joku selittää tätä? En ole ottamassa häneen enää yhteyttä, tämä on vain näitä juttuja, joita miehet joutuvat kokemaan, mutta naiset tuskin kokevat näitä juuri ikinä. Mutta tekijäosapuolena naiset ovat varmasti usein, joten: kertokaa mikä järki tuollaisessa on, ja saattoiko homman taustalla olla jotain muuta kuin minun tahallinen satuttaminen ja pakkien anto samalla"
Tässä tätä naiset sitä ja tätä -ulinaa taas tulee. Sitä tulee aina näissä ketjuissa. Usko huviksesi että jotenkin olet onnistunut vahingossa paljastamaan pääasiallisen harrastuksesi eli punapilleröinnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko tämä nyt jotenkin vaikea ymmärtää, joten toistetaan: nainen ei kohdellut minua toisella tapaamisella kaverillisesti, vaan ilkeästi.
Miksi olisin ollut missään yhteydessä enää ihmiseen, joka kohtelee minua ilkeästi?
Ilkeys kuulostaa liiottelulta. Ehkä koit tilanteen voimakkaammin odotustesi vuoksi. Mutta väliäkö sillä jos kumpikaan teistä ei palannut yhteyksiin tapahtuman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään.
Kai nyt joku uusi nainen sulla on kiikarissa, niin voit tehdä niitä peliliikkeitäsi.
Muistelen vanhoja, koska tämä oli niin järjetön koko homma (ei sillä etteikö olisi aiemminkin kokemusta naisten järjettömistä teoista, mutta tämä nyt on tuorein). Tuntuu jotenkin, että nainen sabotoi homman tahallisesti vaikkei ehkä itsekään välttämättä olisi halunnut asian menevän niin. Harmittaa ihan sekin, että minusta olisi ollut mukava olla hänen kaverinsakin vain, mutta en enää ota naisilta ylimielistä ja itsekästä paskaa vastaan vaan se on kerrasta poikki.
nosto