Oletteko tällä ilmalla ulkona?
Vai sisälläkö kökötätte? Minä en tuonne mene muuta kuin pakolliselle kauppareissulle. Illalla vasta lähden kävelylle.
Kommentit (40)
En ole, ulkona on kylmä ja ihan jäätävä tuuli. :(
Riipputuolissa keinuttelen, +36 näyttää lämpömittari. Aurinkovarjon suojissa olen ollut tässä koko päivän. Sisällä olisi +23 mutta nautin tästä lämmöstä vielä tämän päivän.
Sisällä ollaan. Ei tuonne paahteeseen voi mennä. Voimat on pois, ruoka ei maistu.
En ulkoile tälläisessä pätsisäässä ellei ole pakko ja nyt lomalla ei ole pakko. Töissä pakko ulkoilla 3-4/pvässä, hirveätä näillä säillä.
Mies kävi aamulla kaupassa, minä en liiku mihinkään tällä helteellä. Parvekkeella istuttiin koko päivä tähän asti, kunnes nyt aurinko alkoi suoraan porottamaan siihen. Sopivasti kun alkaa F1.
Ensi yöksi Helsinkiin luvassa "vain" +17. Ihana viileämpi yö tulossa.
Eilen oli pakko käydä kaupassa, tänään olen vain käynyt aikaisin aamulla kukat kastelemassa. En mene tuonne tänään ollenkaan. Harvoin olen maanantaita näin kiivaasti odottanut.
Sekä että. Teen sisällä kotitöitä ja käyn ulkona pitämässä taukoja. Olen varjossa ja täällä tuulee onneksi.
Pihalla tietysti. Nautin näistä harvoista hellepäivistä mitä nyt sattuu olemaan. Huomiseksi taas luvattu kylmää.
Makaan parvekkeen oviaukossa, johon kukaan ei näe. Pieni tuulenvire mutta aivan liian kuuma. En tee mitään pakollista tällä säällä, koirat ulkoilutan päivällä lyhyesti, illalla myöhään hieman pidempään.
Ulkona vain pakolliset kauppareissut. Ja iljettävän paheeni vuoksi tupakalla käyn ulkona. Muuten sisällä. Jo tänään olen kahdesti käynyt suihkussa. Sisälläkin läkähdyttävää, ulkona kuolema.
Kyllä!
Välillä käyn järvessä viilentymässä, sitten taas rannalle kylmälle cokikselle. Välillä varjossa, välillä kuivattelen biksuja paahteessa. Ihanaa!!
Jyväskylässä on nyt ihan hyvä aää ulkoilla. On n.26 lämmintä, mutta tuulee.
Patikoin juuri miesystävän kanssa 3 tuntia metsässä. Hänen toiveesta. Itse en vapaaehtoisesti lähtisi. Taidan olla tossun alla. Ehkä jatkossa osaan sanoa ei.
Vajaan tunnin lilluin lapsen pata-altaassa, kunhan piha menee varjoon käyn tyhjentämässä karviaispuskan ja varmaan illemmalla vielä altaaseen. Muuten pysyn sisällä.
Ulkona viihdyn näillä säillä oikein hyvin, kun ei satu eikä kolota mihinkään, eikä tunnu edes mitenkään tukahduttavan kuumalta - mulla on vissiin hyvä lämmönkesto.. Korjailin vähän autoa, vaihdoin piha-altaaseen veden ja keräsin pihalta herukoita ja karviaisia jälkkäriksi. Nyt siirryin sisälle katsomaan formuoita, mutta niiden jälkeen käyn vielä pyörälenkillä. Nautin täysillä, kun tiedän että edessä onpian taas monta kuukautta kipua ja hankaluutta.
KOKO PÄIVÄ ULKONA! Tietenkin. Ihana ilma. Olisipa aina näin.
Kyllä, lämpimällä ja aurinkoisella säällä olen paljon enemmän ulkona kuin normaalissa Suomi-kesäsäässä. Äskenkin kävin liki kahden tunnin kävelylenkin.
Tällä ilmalla kyllä eli +21 ja navakka tuuli. Helteillä vain pakosta.
Ulkona!
Tosin osan aikaa raksahommissa mutta auringossa kuitenkin. Maalaan lautoja, maalaan seiniä, autan miestä naulaamaan niitä paikoillern jne. Siivoan pihaa, istutan kasveja, kastelen kukkia. Käyn uimassa 1-2x/pvä. Syödään kaikki ateriat terassilla.
Tänään 06 lähtien ulkona, tulin juuri sisälle
En. Katselen elokuvia ja luen kirjaa. Tuuletin päällä. En jaksa tänään illallakaan lähteä mihinkään.