Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tällä ilmalla ulkona?

Vierailija
28.07.2019 |

Vai sisälläkö kökötätte? Minä en tuonne mene muuta kuin pakolliselle kauppareissulle. Illalla vasta lähden kävelylle.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Katselen elokuvia ja luen kirjaa. Tuuletin päällä. En jaksa tänään illallakaan lähteä mihinkään.

Vierailija
22/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, ulkona on kylmä ja ihan jäätävä tuuli. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipputuolissa keinuttelen, +36 näyttää lämpömittari. Aurinkovarjon suojissa olen ollut tässä koko päivän. Sisällä olisi +23 mutta nautin tästä lämmöstä vielä tämän päivän.

Vierailija
24/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisällä ollaan. Ei tuonne paahteeseen voi mennä. Voimat on pois, ruoka ei maistu.

Vierailija
25/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ulkoile tälläisessä pätsisäässä ellei ole pakko ja nyt lomalla ei ole pakko. Töissä pakko ulkoilla 3-4/pvässä, hirveätä näillä säillä.

Vierailija
26/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi aamulla kaupassa, minä en liiku mihinkään tällä helteellä. Parvekkeella istuttiin koko päivä tähän asti, kunnes nyt aurinko alkoi suoraan porottamaan siihen. Sopivasti kun alkaa F1.

Ensi yöksi Helsinkiin luvassa "vain" +17. Ihana viileämpi yö tulossa.

Vierailija
27/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli pakko käydä kaupassa, tänään olen vain käynyt aikaisin aamulla kukat kastelemassa. En mene tuonne tänään ollenkaan. Harvoin olen maanantaita näin kiivaasti odottanut.

Vierailija
28/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Teen sisällä kotitöitä ja käyn ulkona pitämässä taukoja. Olen varjossa ja täällä tuulee onneksi.

Vierailija
29/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla tietysti. Nautin näistä harvoista hellepäivistä mitä nyt sattuu olemaan. Huomiseksi taas luvattu kylmää.

Vierailija
30/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan parvekkeen oviaukossa, johon kukaan ei näe. Pieni tuulenvire mutta aivan liian kuuma. En tee mitään pakollista tällä säällä, koirat ulkoilutan päivällä lyhyesti, illalla myöhään hieman pidempään.

Vierailija
31/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona vain pakolliset kauppareissut. Ja iljettävän paheeni vuoksi tupakalla käyn ulkona. Muuten sisällä. Jo tänään olen kahdesti käynyt suihkussa. Sisälläkin läkähdyttävää, ulkona kuolema.

Vierailija
32/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Välillä käyn järvessä viilentymässä, sitten taas rannalle kylmälle cokikselle. Välillä varjossa, välillä kuivattelen biksuja paahteessa. Ihanaa!!

Vierailija
33/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä on nyt ihan hyvä aää ulkoilla. On n.26 lämmintä, mutta tuulee.

Vierailija
34/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patikoin juuri miesystävän kanssa 3 tuntia metsässä. Hänen toiveesta. Itse en vapaaehtoisesti lähtisi. Taidan olla tossun alla. Ehkä jatkossa osaan sanoa ei.

Vierailija
35/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaan tunnin lilluin lapsen pata-altaassa, kunhan piha menee varjoon käyn tyhjentämässä karviaispuskan ja varmaan illemmalla vielä altaaseen. Muuten pysyn sisällä.

Vierailija
36/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona viihdyn näillä säillä oikein hyvin, kun ei satu eikä kolota mihinkään, eikä tunnu edes mitenkään tukahduttavan kuumalta - mulla on vissiin hyvä lämmönkesto.. Korjailin vähän autoa, vaihdoin piha-altaaseen veden ja keräsin pihalta herukoita ja karviaisia jälkkäriksi. Nyt siirryin sisälle katsomaan formuoita, mutta niiden jälkeen käyn vielä pyörälenkillä. Nautin täysillä, kun tiedän että edessä onpian taas monta kuukautta kipua ja hankaluutta.

Vierailija
37/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOKO PÄIVÄ ULKONA! Tietenkin. Ihana ilma. Olisipa aina näin.

Vierailija
38/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lämpimällä ja aurinkoisella säällä olen paljon enemmän ulkona kuin normaalissa Suomi-kesäsäässä. Äskenkin kävin liki kahden tunnin kävelylenkin.

Vierailija
39/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä ilmalla kyllä eli +21 ja navakka tuuli. Helteillä vain pakosta.

Vierailija
40/40 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona!

Tosin osan aikaa raksahommissa mutta auringossa kuitenkin. Maalaan lautoja, maalaan seiniä, autan miestä naulaamaan niitä paikoillern jne. Siivoan pihaa, istutan kasveja, kastelen kukkia. Käyn uimassa 1-2x/pvä. Syödään kaikki ateriat terassilla.

Tänään 06 lähtien ulkona, tulin juuri sisälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän