Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen pelkkä romuläjä

Vierailija
28.07.2019 |

Minä en osaa mitään, teen kaiken väärin, en muista mitään enkä tajua mistään mitään. Olisi suuri helpotus jos vain lakkaisi olemasta kun mistään ei tule mitään. Olen pelkkä taloudellinen ja yhteiskunnallinen rasite, ennen vanhaan minut olisi älytty viedä "saunan taakse" tai olisin kadonnut metsään kun en tajua mitään ja olisin kuollu ruuan puutteeseen tai muuten onnistunut jotenkin hajottamaan itseni ilman tarkoitusta. Mikä järki tässä on kun kroppa ja mieli ovat pas ka na mutta minun pitäisi pysyä olemassa ja kitua.

En minä jaksa kun joka päivä on epäonnistuminen ja päässä ei ole muistoina kuin kaikki mokailut ym. jotka joka päivä muistuttaa kuinka vammanen luuseri olen.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin viikonloppu vaan lisää tätä pahaa oloa, on rallit ym. eikä mahdollista mennä katsomaan. Ja vaikka olisi niin yksin siellä vaan ahdistaisi kun jännittäisi siinä ihmismäärässä niin olisi pakko lähteä pois.

Kesäkin on kohta ohi taas ja aika ja elämä menee ohi. Vaikka tykkään kaikista vuodenajoista niin alkoi jo juhannuksen jälkeen vain ahdistamaan jostain syystä, joka vuosi niin kun juhannus ohi niin alkaa ahdistamaan että kesä ohi vaikkei ole.

On tämä elämä mennyt ohi, loppuun asti jos pitäisi katsoa tämä niin lopussa ei olisi muutakuin pelkkää vihaa, katkeruutta ja ahdistusta koko ihminen niin siinä ei ole mitään järkeä. Olen ihan henkisesti romu ihmisraunio.

ap

Vierailija
42/62 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kilpirauhaskokeissa, kuulostaa kilpirauhasen vajaatoiminnalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä

Vierailija
44/62 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kilpirauhaskokeissa, kuulostaa kilpirauhasen vajaatoiminnalta

Kai minut olisi jo niihin lääkärin toimesta laitettu kun minun tila on lääkärin tiedossa ollut jo pitkän aikaa ja verikokeissa olin puoli vuotta sitten. Kai sitä voi kysyä kun seuraavan kerran menen lääkärille.

ap

Vierailija
45/62 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka taas, Ap! Sähän olet edistynyt tosi hyvin: hyvää ja rauhallista pohdintaa jo useana päivänä ja monen viestin voimin. Olen ylpeä susta!

Jos haluat kirjoittaa tarkemmin, voit tehdä niin, että kirjoitat ne liian henkilökohtaiset asiat vain itsellesi eli et julkaise niitä, mutta tallennat ne johonkin: näin sun oma näkemys asioistasi saattaisi täydentyä. Jatka samaan malliin!

-"Ysi"

Vierailija
46/62 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka taas, Ap! Sähän olet edistynyt tosi hyvin: hyvää ja rauhallista pohdintaa jo useana päivänä ja monen viestin voimin. Olen ylpeä susta!

Jos haluat kirjoittaa tarkemmin, voit tehdä niin, että kirjoitat ne liian henkilökohtaiset asiat vain itsellesi eli et julkaise niitä, mutta tallennat ne johonkin: näin sun oma näkemys asioistasi saattaisi täydentyä. Jatka samaan malliin!

-"Ysi"

Moro, no en tiedä, ehkä tänne saannut itseni jotenkin pidettyä aisoissa mutta kyllä sitä täällä kotona paiskon ovia ym. jos menee hermot milloin mistäkin.

Kirjoittelu menee kyllä vaikeaksi kun ei kovin paljoa enempää uskalla kertoa tilanteestaan kun silloin saattaa joku alkaa täällä arvostelemaan tai muuten hyökkäämään päälle tai mollaamaan niin silloin minulla palaisi totaalisesti päreet.

ap

Vierailija
47/62 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä elämä on ohi, tässä ei ole mitään järkeä enää. Muut tekee mistä nauttivat ja elävät, minulla vaan pelkkää pas kaa. Otin vanhan puupenkin mikä tuossa oli viskoin lattialle ja sitten ovesta ulos ja vielä nurmikollekin että varmasti meni palasiksi, jossain vaiheessa ovetkin kyllä hajoavat toivottavasti. Minun päässäni ei ole mitään muuta kuin vihaa, katkeruutta, raivoa ja muuta pas kaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ap

Vierailija
48/62 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun pahimmat ongelmat ei edes oo mahdolliset add ja Asperger, vaan aggressiivisuus. Ei oo mitenkään normaalia tuollainen negatiivisuus ja raivo. Olisiko ihan joku rauhoittava lääkitys tai mielialalääkitys paikoillaan? Meneekö sulla mitään lääkitystä tuohon pahaan henkiseen oloon?

Vierailija
49/62 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei ole mitään muuta kuin pelkkää pas kaa ja pas kem paan suuntaan on vain matka. Mieluummin lakkaa olemasta kuin johonkin hel tin vuokrayksiöön. "NO MENE TÖIHIN PLAAPLAA PLAA" MIten tässä pystyy mihinkään kokopäivätyöhön?????????? Viimeksi kun kokeilin lopputulos oli että irtisanoin itseni tekstiviestillä kun olin romahduspisteessä. SAA ta na tämä maailma ei ole mitään muuta kuin raha pas ka a jossa raha on kaikki. Työtkin ova t saa tan aa pelkkää kiirepas kaa ta i ydinfysiikkaa tai asiakaspalvelua tai vuorotyötä ja sekopää psykoosi jatkuvaa itsensä kouluttamista jatkuvaa uutta uutta uuutta ja sitten pitää myös myötäillä työkavereita ja työnantajia kaikesssa ja olla samaa mieltä tai poistut kollektiivista, sinun ajattelusi on uhka kollektiiviselle rauhalle joka vallitsee tällä alueella!!!

ap

Vierailija
50/62 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sun pahimmat ongelmat ei edes oo mahdolliset add ja Asperger, vaan aggressiivisuus. Ei oo mitenkään normaalia tuollainen negatiivisuus ja raivo. Olisiko ihan joku rauhoittava lääkitys tai mielialalääkitys paikoillaan? Meneekö sulla mitään lääkitystä tuohon pahaan henkiseen oloon?

Opamox illalla että saa nukuttua. No normaalia ja normaalia, minulle ainakin on raivottu ties mistä syistä tai tultu tuosta vaan ilman syytä arvostelmaan ja raivoamaan milloin mitäkin jne.

ap

Vierailija
51/62 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää nyt käydä ne syksyllä alkavat tutkimukset loppuun. Vaikka ne kestäs kuinka kauan tai vaatis ties kuinka monta käyntiä. "Ei ne diagnoosit mua paranna". No ei niin, mutta sun tilantees voi alkaa parantua jo siitä, kun ongelmille löytyy syy ja kun se syy (Asperger/add/muu) on todettu, niin apua on saatavilla. Tulevaisuudessa saatat tarvita noita virallisia diagnooseja asioidessa esim. kelan tai työkkärin kanssa. Add on mulle ihan vieras, mutta aspergerista tiedän sen verran että monet ei pysty kokopäivätyöhön. Ja silloin ihan turhaa lähteä edes kiusaamaan itteään ja sulla on selvästi vielä sulateltavaa siinä. Että mihin pystyt ja mihin et ja se on vaan hyväksyttävä oma rajallisuutensa. Etsittävä jokin osa-aikatyöratkaisu ja eleltävä tulojen mukaan perin vaatimattomasti. Ei siinä raivoamiset ja katkeruus auta. Ihmiset saa elämältä eli lähtökohdat ja on vaan elettävä sen mukaan. Veikkaan, että moni sokea tai pyörätuolipotilas vaihtaisi mieluusti osaa kanssasi ja heidänkin on vaan opittava elämään niillä kyvyillään mitä on annettu. Ei tämä elämä mene meidän monen muunkaan kohdalla niin kuin haluaisi/toivoisi.

Vierailija
52/62 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kaaos maailma on psykopaattien luoma seka oksennus jossa pitäisi kollektiivisesti suorittaa psykopaattien keskushallinnon määräämiä tehtäviä tietyssä ajassa tietyllä tavalla ja ajatella ja toimia tietyllä tavalla tai kollektiivi määrittää sinut sekopääksi ja ajaa sinut tilaan jossa sinä olet nyt ja he saavat rellestää miten haluavat zombiarmeijan laulaessa heidän määräyksiään.

Minut pitää disintegroida.

ap

Vierailija
53/62 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN, MINÄ EN TEE NIIN!!!!

AP

Vierailija
54/62 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten teen, niinkuin haluan. Tosin tämä ei kollektiiville käy mutta ei kiinnosta, se johtaa taisteluun.

ap

Vierailija
55/62 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Kun käyt lääkärissä, niin vaadi lähetteet rauta-arvojen mittaukseen. Itse olen toki nainen, mutta nuo oireet (muistiongelmat, totaalinen väsymys ja raivokohtaukset) puhuvat puolestaan. Eikä siis pelkkää hemoglobiinia, joka voi olla vaikka pilvissä vaikka on raudanpuute. Täytyy mitata ferritiini ja/tai muut rauta-arvot!

Itse olen aivan eri ihminen, paristot ladattuna ja pää täynnä positiivista energiaa kun olen käynyt rautatiputuksessa. Ja kun arvo laskee, olen taas täysi zombie :(

Raudanpuutteen voi periä raudanpuutteiselta äidiltä jo sikiöaikana. Ja sitä helposti ylläpitää huono ruokavalio tai esim. piilevä keliakia.

Vierailija
56/62 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinne lääkärille asti selviän niin kai voi kysyä mutta tuskin on kyseessä tai sitten pelkkä kroppa on pelkkää kasvainta ja aivojen tilalla on pas kaa. Ne vähäisetkin asiat mitkä jotenkin innosti ei enää innosta mitään. Mitkään lääkkeet ei enää auta vaan ne on vaan pahentanut tilannetta kun padonnut vaan tätä minun ahdistusta ja nyt se vaan pursuaa ulos päästä. On sitä padonnut myös se että pitää esittää normaalia ja kaikki ahdistukset ovat vaan höpö höpö juttuja ja pitää vaan jaksaa lopettaa tuo pelleily ja sitten pitää olla kuten muut sanoo ja tekee, oma mielipide on väärin.

En minä tosin edes tiedä mikä minun mielipide on tai kuka minä olen, tai no olen minä kasa pas kaa. Tai sitten minua ei ole edes olemassa vaan tämä koko 33 vuotta ovat vaan aivojen luoma harhakuvitelma kun oikeasti minä olen lakannut olemasta ja tämä on vaan sen muutaman sekunnin tuotos tämä koko aikajana.

ap

Vierailija
57/62 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sinne asti selviä enkä ala katselemaan elämässä menestyviä, pärjääviä ja iloisia ihmisiä enkä ketään muutakaan jos minä en saa olla iloinen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haistakoot koko saa ta nan maailma pas ka!!!!!!!!!!!!!

Tämä on rakennettu sellaiseksi pas kak si jossa pitää olla täydellinen superihminen ja osata kaikkea ja oppia kokoajan kaikkea saa ta nan pas kaa lisää ja lisää. Minä en ole mitään vaan pelkkä vammanen jälkeenjäännyt luuseri pas ka ja sitten pitäisi muka tyytyä elämään jotain vaatimatonta pas ka elämää ja sietää katsella muiden menestystä haistakoot pas kat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tee työtä tee työtä tee työtä tee työtä tee työtä plaa plaa plaa olen tehnyt saa tan a sen minkä pystynyt ja reilusti yli ja loppu tlos pas ka pää ja kroppa ja sitten vaan pitäisi tehdä enemmän ja pitäisi asua näin ja olla näin saa t na per k le h el ve  tii. Ihmislajin pitää hävitä pois mokoma psykoottinen sekopää pas ka!!!!!!!!!

Pian lopun näkevä ap

Vierailija
58/62 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on loppu, pelkkää ahdistusta koko olo, vatsaan koskee ja hengitys ahdistaa, parempi vaan haihtua pois kun ruveta muuta tekemään, lääkärille turha mennä ei ole varaa ja se ei auta mitään eikä niitä kiinnosta. Minä en ala olemaan jotain mitä en ole tai muuttumaan, jos en tiettyjä asioita voi olla niin pas kat minä täällä jatka elämistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

loppua päin kulkeva ap

Vierailija
59/62 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo pidemmän aikaa ollut suunnitelma valmiina jonka toteutan, tarvitsen vain kunnon vesisateen ja muutaman kanisterin polttoainetta. Parilla niistä käynnistän operaation ja loput laitan autoon ja etsin sopivan seinän johon mahdollista kulkea riittävän nopeasti, näin varmistetaan puhdas lopputulos. Silauksena käyn ennen sitä kirjastossa koneella kirjoittamassa ja tulostamassa informaation jossa selostan tapahtumaan johtaneet syyt, mitään muuta en jätä.

Ap valmiina operaatioon.

Vierailija
60/62 |
04.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten saan sydänkohtauksen kohta tai ku len nälkään tai janoon, kokoajan nälkä ja sitten taas ei muista juoda kun on niin vammanen luuseri pas ka että ansaitseekin k  lla kun ei edes osaa nestetasapainosta huoleahtia tai osaa mitään muutakaan tällainen hullu jälkeenjäännyt vammanen ruma luuseri pas ka kasa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi