Tunnetko aattelisesti/vapaehtoisesti työttömiä? Millaisia ovat?
Kommentit (14)
Olen ihan tavallinen keski-ikäinen ihminen.
Aatelisesti työttömillä on rahaa ja paljon.
Tiedän, on pelannut vaan tietokoneella koko ikänsä eikä ole ikinä palkkatöissä ollut. Työkkäri ei vuosiin ole enää edes painostanut kun ei vastaa mihinkään. Jostain tulee kumminkin rahaa eikä tarvi mistään välittää. Ei elä herroiks, ei tapaa ihmisiä eikä käy ikinä missään. Pelkkä PC ja katto pään päällä riittää.
Älykäs, kiva, huumorintajuinen, mukava, aatteellinen, sydämellinen ja maailmaaparantava.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Kaikki on persuja
Tarkoitit siis vihervassareita. Korjasin kirjoitusvirheesi.
On tehnyt töitä apurahalla, väitellyt tohtoriksi, opettanut yliopistossa yms, mutta välillä on ollut työttömänä, tosin ei ole silloinkaan innostunut hakemaan työttömyyspäivärahaa. Välillä on poistunut ulkomaille asumaan.
Toivottavasti kohta sellainen kuin minä.
Kyllä. Itseni. Olen ihan tavallinen 40+ nainen.
Itseni nyt ainakin luulen tuntevani aika hyvin. Vapaaehtoinen työttömyyteni jatkuu niin kauan kuin pystyn elättämään itseni pääomatuloillani/säästöilläni. Toista vuotta jo menty näin.
Olen ollut työelämässä viimeks vuona 2006, pitäis ensinnäkin opetella aamuisin lähtemään johonkin ja heräämään tiettyyn aikaan. Olen pärjännyt näinkin ihan hyvin, en kaipaa töitä enää eikä kukaan palkkaisi minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuja tarkoitin. Ettekö te työttömät persut osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassareita tarkoitin. En osaa lukea tai kirjoittaa.
Ajattelin ruveta sellaiseksi. VETYksi. Vapaaehtoisesti työtön. Ei jaksa enää olla orja jota ei arvosteta.