Minä olen pelkkä romuläjä
Minä en osaa mitään, teen kaiken väärin, en muista mitään enkä tajua mistään mitään. Olisi suuri helpotus jos vain lakkaisi olemasta kun mistään ei tule mitään. Olen pelkkä taloudellinen ja yhteiskunnallinen rasite, ennen vanhaan minut olisi älytty viedä "saunan taakse" tai olisin kadonnut metsään kun en tajua mitään ja olisin kuollu ruuan puutteeseen tai muuten onnistunut jotenkin hajottamaan itseni ilman tarkoitusta. Mikä järki tässä on kun kroppa ja mieli ovat pas ka na mutta minun pitäisi pysyä olemassa ja kitua.
En minä jaksa kun joka päivä on epäonnistuminen ja päässä ei ole muistoina kuin kaikki mokailut ym. jotka joka päivä muistuttaa kuinka vammanen luuseri olen.
Kommentit (62)
Noniin varmaankin alkaa kroppa pettämään alta tuntuu ihan siltä, lääkäriä turha vaivata, pääsepähän pois täältä.
ap
Olen pelkkä vammanen luuseri pas ka joka ymmärrä tai tajua tai osaa mitään. Piti kirjastossa käydessä kirjoittaa ja tulostaa useampi lappu itm-viestejä mutten päässyt koneille kun varattuja ja ahdistaa tuntemattomien ihmisten läsnäolo ettei siitäkään olisi tullut mitään. Kai sen tässäkin pystyy kirjottaan ja sitten siellä tulostamaan.
ap