Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut nättinä naisena miehistä tämän

Vierailija
28.07.2019 |

Aika moni mies suuttuu kun antaa hellävaraisestikin pakit ettei kiinnosta sillälailla. Mikä ihmeen oletus joillain miehillä on että jokaisen naisen tulisi olla hänestä kiinnostunut? Onko muut huomanneet samaa?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä itseäni nättinä mutta olen huomannut saman asian kuin ap. Mies ei rakasta yhtään ketään oikeasti.

Heidän " rakkautensa" on pelkkää itsekkyyttä. Herättää halveksuntaa koska näen heidän lävitsensä. En voi tälle mitään.

Määrittele rakkaus.

Vierailija
82/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä itseäni nättinä mutta olen huomannut saman asian kuin ap. Mies ei rakasta yhtään ketään oikeasti.

Heidän " rakkautensa" on pelkkää itsekkyyttä. Herättää halveksuntaa koska näen heidän lävitsensä. En voi tälle mitään.

Se on todellakin itsekkyyttä. Erotessa ensimmäinen asia mitä miehet " itkee" on se mistä saa nyt helppoa pillua. Nainen suree mielessään parisuhteen kommunikointiongelmia, miten yhteistä aikaa ei löytynyt, miten hänen tunteensa ohitettiin tai pahimmassa tapauksessa mies on ollut väkivaltainen ja alistava. Ainoa mitä mies suree on vakipillun menetys, sitäkin vain hetkellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeana miehenä olen huomannut että mitä kauniimpi nainen, sitä kuspäisempi ja itseään täynnä oleva se on.

Komeat miehet ne vasta itserakkaita kakkiaisia ovatkin!

Vierailija
84/84 |
27.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeana miehenä olen huomannut että mitä kauniimpi nainen, sitä kuspäisempi ja itseään täynnä oleva se on.

Ja kun annat pakit tälle kauniille kuspäälle, niin hehän vasta suuttuvatkin ja itsetunto näyttää romahtavan, kun eivät ole tottuneet pakkeihin.