Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut nättinä naisena miehistä tämän

Vierailija
28.07.2019 |

Aika moni mies suuttuu kun antaa hellävaraisestikin pakit ettei kiinnosta sillälailla. Mikä ihmeen oletus joillain miehillä on että jokaisen naisen tulisi olla hänestä kiinnostunut? Onko muut huomanneet samaa?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaa rahapeliä, ellet osaa vastavuoroista ihmissuhdetta viritellä. Nainen ei ole pipariautomaatti vaan sinua arvokkaampi ihminen.

Jos kaikki naiset ja tytöt katoaisivat nyt, miehet kuolisivat sukupuuttoon.

Mutta jos kaikki miehet katoaisivat nyt, me naiset synnyttäisimme ja kasvattaisimme uusia, parempia miehiä. Spermaa on tankit täynnä.

Niin, miehethän ne huonot lapset tähän mennessä onkin kasvattaneet?

Vierailija
22/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies suuttuu pakeista. Viisas mies ottaa opikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Miten nämä miehet kuvittelevat, että heillä olisi jotain mahdollisuuksia minuun?

Vierailija
24/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies suuttuu pakeista. Viisas mies ottaa opikseen.

En suutu koska en lähesty mutta kerros: kuinka pitäisi ottaa opikseen?

Muuten kuin ettei jatkossa lähesty?

Vierailija
25/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaa rahapeliä, ellet osaa vastavuoroista ihmissuhdetta viritellä. Nainen ei ole pipariautomaatti vaan sinua arvokkaampi ihminen.

Mutta jos kaikki miehet katoaisivat nyt, me naiset synnyttäisimme ja kasvattaisimme uusia, parempia miehiä. Spermaa on tankit täynnä.

Kyllä. Oletko kuullut käsitteen "mallioppiminen"? Se on se yleisin ja alkuperäisin oppimisen muoto: poika ottaa mallia isästään.

Yksi malli on sekin, että mies laistaa vastuunsa ja hylkää perheensä. Sillähän sinäkin olet tuoksi tullut, eikö.

Vierailija
26/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ovat kyllä heittäneet jotain älytöntä henkilökohtaisuuksiin menevää piruilua siinä kohtaa kun olen ilmaissut, etten ole kiinnostunut. Vaikka olisin ilmaissut asian mahdollisimman hienovaraisesti.

H*raahan ne huutaa heti kurkku suorana, jos tuntematon nainen antaa pakit.

Olen aina ihmetellyt logiikkaa tuon huutelun takana. Sitähän ei siis ole. Olen itsekin samaa kokenut, kukapa tyttö tai nainen ei ole.

Naiset sentään tekee tuon sivistyneesti selän takana supsuttelemalla. "Pssst, toi ei kattonutkaan muhun päin vaikka oli tissit ja pyllyt pitkällä, on varmasti homo. Kerro eteenpäin!"

Vierailija
27/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Miten nämä miehet kuvittelevat, että heillä olisi jotain mahdollisuuksia minuun?

Niillä on kuukausiliksa enemmän kuin sulla on omaisuutta

Vierailija
28/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nainen kaunis tai ei, pakit tulee antaa rohkeasti suoraan ja rehellisesti päin namaa ilman mitään pehmentäviä lepertelyjä. Ei siis mitään ”sä oot tosi ihana ja kultainen, mutta...” Tuollainen lähinnä arsytttää.

Vierailija
29/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena olin komea kirjoitti:

Kauniit naiset ja komeat miehet saavat enemmän aloitteita, joita myös joutuu torjumaan. Minuakin on homoteltu monta kertaa, vaikka olen miten kohteliaasti yrittänyt sanoa, ettei kiinnosta.

Ei ihan pidä paikkaansa. Vaan laihat naiset saavat enemmän aloitteita. Olen nimittäin muutoin ollut aina samannäköinen, mutta paino vaihdellut. Silloin kun olen ollut alipainon rajoilla, eli paino alkanut 4:lla, on ollut kaikenlaista ehdottelijaa, ongelmaksikin asti. Lihavana on saanut olla lähes täysin rauhassa.

Kuinkas paljon on painojen kohdalla ollut ikää?

Vierailija
30/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Oletko kuullut käsitteen "mallioppiminen"? Se on se yleisin ja alkuperäisin oppimisen muoto: poika ottaa mallia isästään.

Yksi malli on sekin, että mies laistaa vastuunsa ja hylkää perheensä. Sillähän sinäkin olet tuoksi tullut, eikö.

Rakastava äitikö ei ole malli?

-eri

Vierailija
31/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ovat kyllä heittäneet jotain älytöntä henkilökohtaisuuksiin menevää piruilua siinä kohtaa kun olen ilmaissut, etten ole kiinnostunut. Vaikka olisin ilmaissut asian mahdollisimman hienovaraisesti.

Tuota minulle ei ole kukaan ole koskaan sanonut, muita loukkauksiksi tarkoitettuja kylläkin. En vaan suuremmin viitsi loukkaantua niistäkään, vaikka se selvästi ideana onkin.

Vierailija
32/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit naiset ja komeat miehet saavat enemmän aloitteita, joita myös joutuu torjumaan. Minuakin on homoteltu monta kertaa, vaikka olen miten kohteliaasti yrittänyt sanoa, ettei kiinnosta.

Ei ihan pidä paikkaansa. Vaan laihat naiset saavat enemmän aloitteita. Olen nimittäin muutoin ollut aina samannäköinen, mutta paino vaihdellut. Silloin kun olen ollut alipainon rajoilla, eli paino alkanut 4:lla, on ollut kaikenlaista ehdottelijaa, ongelmaksikin asti. Lihavana on saanut olla lähes täysin rauhassa.

Olen samaa mieltä, mutta suurin osa palstalla roikkuvista ei allekirjoita tuota.

Vierailija
33/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen puhelias ja avoin. Tutustun mielelläni uusiin ihmisiin ja opin uutta. Olen kiinnostunut todella monista eri asioista, niin että pystyn keskustelemaan melkein mistä vain. Pidän myös vitsailusta paljon ja löydän helposti komiikkaa arkipäivän tilanteista. Vilpitön tiedonhaluni ja luontainen hyväntuulisuuteni tulkitaan herkästi flirttailuksi. Olen huomannut, että varsinkin vähän ujommat tai sosiaalisesti kömpelöt miehet helposti liimautuvat minuun.

Aika monilla lienee sellaisia ulkonäköön tai luonteeseen liittyviä ominaisuuksia, joista kuvitellaan olevan pariutumismielessä hyötyä mutta joista onkin haittaa.

Vierailija
34/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt logiikkaa tuon huutelun takana. Sitähän ei siis ole. Olen itsekin samaa kokenut, kukapa tyttö tai nainen ei ole.

Naiset sentään tekee tuon sivistyneesti selän takana supsuttelemalla. "Pssst, toi ei kattonutkaan muhun päin vaikka oli tissit ja pyllyt pitkällä, on varmasti homo. Kerro eteenpäin!"

Olet varmaan henkisesti sairas. 54 vuoteen en ole tuollaiseen törmännyt, vaikka koko ajan olen ollut nainen. Siksi toisekseen homofobia on miesten juttu, me naisethan tykkäämme homomiehistä, koska he eivät ole meille fyysinen uhka.

Vierailija
35/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkö mun pitää sanoa sua kakkapääksi vai miten tää lapsellinen henkkohtaisuuksiin menevä keskustelutyyli menee?

Vierailija
36/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa omaan viehättävyyteen, mutta joo, ikävän moni mies ei osaa suhtautua asiallisesti pakkeihin. Kaikkein ikävintä jos/kun pakkien jälkeen aletaan haukkumaan maksulliseksi naiseksi, sönköttämään jotakin et et sä nyt niin kummonen ookkaan enkä olis huolinutkaan, mikä sä luulet olevasi tms. Onneksi näitä nyt tapahtuu harvemmin ja niihin liittyy yleensä kännitila tai tietty kansalaisuus. Toinen reaktio on se että mies jäätyy samantien 100 astetta ja kävelee pois sanomatta sanaakaan. No ei tuo sinänsä haittaa, jättää vain aina vähän ikävän fiiliksen, kun tulee itselle olo että tekee nyt jotakin väärin (vaikka tietääkseni jokaisella on oikeus kieltäytyä jos haluaa). Miksi ei voi vaan todeta, "ok, no mut hei, kivaa loppuiltaa!" tms ? 

Itse ainakin olen tullut vähän varautuneeksi joidenkin kokemusten jälkeen. Joskus jopa pelkään sitä että joku tulee iskemään, sitten sitä jotenkin vaistonomaisesti kääntyy itseensäpäin ja koittaa näyttää epälähestyttävältä. 

Ja joo, ikä varmaan korjaa ongelmat luonnostaan. Tiedän. Ja kaikki miehet ei todellakaan käyttäydy näin, tietenkään. 

n30v

Vierailija
37/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan henkisesti sairas. 54 vuoteen en ole tuollaiseen törmännyt, vaikka koko ajan olen ollut nainen. Siksi toisekseen homofobia on miesten juttu, me naisethan tykkäämme homomiehistä, koska he eivät ole meille fyysinen uhka.

Ja minä en 40v aikana ole törmännyt tuollaiseen naisten h uoritteluun, joten henkisesti sairas taidat olla sinäkin?

Vierailija
38/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, mutta suurin osa palstalla roikkuvista ei allekirjoita tuota.

Enkä allekirjoita minäkään, koska oma kokemukseni on toinen. Olen lihonut 30 kg ja flaksi käy. Se on se itseluottamus, ilo ja hyväksyntä, joka loistaa. Laihoilla ei loista kuin luuvalo, kun se itseluottamus on täysin sidoksissa ulkonäköön ja koskaanhan ei voi olla tyytyväinen itseensä.

Vierailija
39/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä allekirjoita minäkään, koska oma kokemukseni on toinen. Olen lihonut 30 kg ja flaksi käy. Se on se itseluottamus, ilo ja hyväksyntä, joka loistaa. Laihoilla ei loista kuin luuvalo, kun se itseluottamus on täysin sidoksissa ulkonäköön ja koskaanhan ei voi olla tyytyväinen itseensä.

Juu, sun tekstistä todellakin paistaa läpi "itseluottamus, ilo ja hyväksyntä". Heh. Ennemminkin "katkeruus, ilkeys ja pahansuopaisuus".

Vierailija
40/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein suuttuu? En ole huomannut. 

Varmaan kun on koko illan antanu olettaa, että piparia ois tarjollaja sit valomerkin jälkeen sanookin vaan heippa.

En ole oikein koskaan ymmärtänyt, mitä tarkoitetaan, kun sanotaan, että joku "antoi olettaa". Ei normaalia kanssakäymistä voi rakentaa minkään oletusten varaan. Ihmiset tutustuvat, juttelevat ja antavat tilanteen edetä omalla painollaan. Kuulostaa hirveän raskaalta viettää iltaa niin, että ainoa tavoite on saada yöseuraa, ja jos jollakin tällainen tavoite on, eivät siitä juttukumppanit ole kyllä mitenkään vastuussa.