Olen huomannut nättinä naisena miehistä tämän
Aika moni mies suuttuu kun antaa hellävaraisestikin pakit ettei kiinnosta sillälailla. Mikä ihmeen oletus joillain miehillä on että jokaisen naisen tulisi olla hänestä kiinnostunut? Onko muut huomanneet samaa?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko alle 185cm pitkä mies olla koskaan 10+ mies? Mielestäni ei voi. T. 44-v valkoinen heteromies
Ollakseen 10 tasoinen mies, pituus on vähintään oltava 185cm ja sekin saattaa olla liian vähän?
Ei voi mutta ei tuo ole ainoa vaatimus
Juurikin näin, se on yksi niistä lukemattomista vaatimuksista olla 10+ mies. Niin ja Suomessa ei ole yhtään 10+ miestä, eikä kyllä naistakaan. Lähelle pääsee Mikko Leppilampi. T. 44-v valkoinen heteromies
P.S. Olen nähnyt Mikon livenä ja kyllä oli pelottavan komea mies! Kyllä siinä itselläkin tuli mieleen, että olenko minä nyt oikeasti hetero.
Haluaisin olla homo, koska minulla on aina ollut vientiä homojen suhteen, mistä se johtuu? Kyllä saisin kyytiä kuulkaas. Naisten kanssa ei vaan onnista. T. 44-v valkoinen heteromies
En pidä itseäni nättinä mutta olen huomannut saman asian kuin ap. Mies ei rakasta yhtään ketään oikeasti.
Heidän " rakkautensa" on pelkkää itsekkyyttä. Herättää halveksuntaa koska näen heidän lävitsensä. En voi tälle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kuumana mimminä mua ärsyttää jäätelön sulamisnopeus navassa. Onx muilla samaa ongelmaa?
Ei. Olen niin viileä mies ettei jäätelö meinaa sulaa navassa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En pidä itseäni nättinä mutta olen huomannut saman asian kuin ap. Mies ei rakasta yhtään ketään oikeasti.
Heidän " rakkautensa" on pelkkää itsekkyyttä. Herättää halveksuntaa koska näen heidän lävitsensä. En voi tälle mitään.
Ja tämä itsekkyys on yhdistyneenä täydelliseen empatian puutteeseen. Miehet ovat sellaisia.
Ai täällä "heteromiehet" kehuu julkkismiesten ulkonäköä :D
Vierailija kirjoitti:
Kauniissa naisissa ärsyttää just se kun ne hakee "oman tasoista" seuraa (miehellä pitää olla tummat hiukset ponnarilla ja paljon tatuointeja).
Hämmästyttävää miten harhaisia ihmiset ovat. Kesksivät faktoja päästään ja sitten suuttuvat kohteelle.
Vaikka koko juttu on omasta päästä keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Ai täällä "heteromiehet" kehuu julkkismiesten ulkonäköä :D
Entäs sinä homomies? Ketä sinä kehut? Kyllä Mikko L on myös homojen mukaan, olen aika varma. T. 44-v valkoinen heteromies (Joka ei ole epävarma omasta seksuaalisuudestaan kehuakseen miesten ulkonäköä)
Vierailija kirjoitti:
Komeana miehenä olen huomannut että mitä kauniimpi nainen, sitä kuspäisempi ja itseään täynnä oleva se on.
No hei hei..Täällä yksi kaunotar joka ei ole k-pää eikä itseään täynnä vaan kaikin puolin kiva ja hyvä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko alle 185cm pitkä mies olla koskaan 10+ mies? Mielestäni ei voi. T. 44-v valkoinen heteromies
Ollakseen 10 tasoinen mies, pituus on vähintään oltava 185cm ja sekin saattaa olla liian vähän?
Jollekin voi olla. Tämä tuskin on uutta sinullekaan, mutta ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä.
No haista sinä nyt.. kuules tyttö, kyllä se on fakta, että ihan jokainen maailman nainen ihannoi 185cm ja siitä ylös. Kehtaatkin.
Voi sun kanssas... Olet NIIN väärässä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollekin voi olla. Tämä tuskin on uutta sinullekaan, mutta ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä.
No haista sinä nyt.. kuules tyttö, kyllä se on fakta, että ihan jokainen maailman nainen ihannoi 185cm ja siitä ylös. Kehtaatkin.
Tilastollisesti olet oikeassa, on mahdotonta että jokainen nainen ihannoi pelkän pituuden vuoksi. Kyse on siitä olisiko Tom Cruise hotimpi jos ei olisi kä.äpiö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti olet oikeassa, on mahdotonta että jokainen nainen ihannoi pelkän pituuden vuoksi. Kyse on siitä olisiko Tom Cruise hotimpi jos ei olisi kä.äpiö
Cruise ei kuulu lähellekään 10 miehiin, koska on niin lyhyt, se on fakta tytöt! Mutta Keanu Reeves, siinäpä vasta kuuma kolli. T. 44-v valkoinen heteromies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhun mieluummin lyhyestä kuin kääpiöstä. Mielestäni ei olisi. Ja jos mietin laajemmin miehiä joita pidän hyvännäköisinä, niin ehdottomasti hotimpi pituus on 170 kuin 185. Että löytyy myös tällä tavoin ajattelevia.
Mulla taas tuntuu ettei ne uskalla edes yrittää tms. Pelkkää tervehtimistä tai sitten luovuttavat heti kun en vaikuta kiinnostuneelta. Ei oo kukaan koskaan onneks ollut vihainen.
No siis kyllähän kun mies ottaa yhteyttä vaikka mesessä tai Tinderissäkin ja kysyy pannaanko ja sanoo vaikka että on varattu, niin tulee jotain r*ma l*hmä, h***a, ei kukaan sua huoli -tyylistä settiä. Huoh.
Paha on se, jos vaikka mies tyylii haukkuu naisen, ja silti olettaa et joo aloitetaan panosuhde. Sit nainen sanoo et sori mut mä etsin vähän vakavampaa, niin ei, ku naisen vaan kuuluis olla haarat auki ensisekunnilla. Sit suututaan ku nainen sanoo et joutuu jättää tän nyt tähän.
Millainen se kaunis nainen on? eräällä kaverilla on oli -en tiedä tämän hetkistä tilannetta kauneusihanteiden mukaan susiruma muija- ja kun joku siltä kyseli siltä että miksi se tuollaisen otti niin sanoi: Onhan se ruma mutta oma ja sydän puhdasta kultaa
En tosin uskonut hetkeäkään että kaveri edes piti naistaan rumana, kunhan veisteli.
En ymmärrä mitä tällä on tekemistä ulkonäön kanssa? Kyse on luonteesta.
Osa miehistä kestää torjutuksi tulemisen, osa ei.
Kyse on siitä, onko kasvanut aikuiseksi vai jäänyt lapseksi, onko hyä itsetunto vai huono. Normaali
itsetuntoinen, terve aikuine mies pakit saadessaan hyväksyy asian ja jatkaa eteenpäin.
Sairas, tasapainoton huonoitsetuntoinen mies alkaa kostamaan ja purkaa vihaansa naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Alle kolmimetriset ovat kuin lapsia.