Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut nättinä naisena miehistä tämän

Vierailija
28.07.2019 |

Aika moni mies suuttuu kun antaa hellävaraisestikin pakit ettei kiinnosta sillälailla. Mikä ihmeen oletus joillain miehillä on että jokaisen naisen tulisi olla hänestä kiinnostunut? Onko muut huomanneet samaa?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ovat kyllä heittäneet jotain älytöntä henkilökohtaisuuksiin menevää piruilua siinä kohtaa kun olen ilmaissut, etten ole kiinnostunut. Vaikka olisin ilmaissut asian mahdollisimman hienovaraisesti.

H*raahan ne huutaa heti kurkku suorana, jos tuntematon nainen antaa pakit.

Olen aina ihmetellyt logiikkaa tuon huutelun takana. Sitähän ei siis ole. Olen itsekin samaa kokenut, kukapa tyttö tai nainen ei ole.

Naiset sentään tekee tuon sivistyneesti selän takana supsuttelemalla. "Pssst, toi ei kattonutkaan muhun päin vaikka oli tissit ja pyllyt pitkällä, on varmasti homo. Kerro eteenpäin!"

Olet varmaan henkisesti sairas. 54 vuoteen en ole tuollaiseen törmännyt, vaikka koko ajan olen ollut nainen. Siksi toisekseen homofobia on miesten juttu, me naisethan tykkäämme homomiehistä, koska he eivät ole meille fyysinen uhka.

Ja minä en 40v aikana ole törmännyt tuollaiseen naisten h uoritteluun, joten henkisesti sairas taidat olla sinäkin?

Sulla on nyt logiikassa puutteita. Miten voisit heteromiehenä tietää, mitä naiset keskenään supattelevat, ja miten voisit naisena väittää, etteivät miehet huorittele, ellet ole ihan poikkeuksellinen suohirviö, jota kukaan mies ei ikinä ole lähestynyt ja rukkasia saanut.

Vierailija
42/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena olin komea kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit naiset ja komeat miehet saavat enemmän aloitteita, joita myös joutuu torjumaan. Minuakin on homoteltu monta kertaa, vaikka olen miten kohteliaasti yrittänyt sanoa, ettei kiinnosta.

Ei ihan pidä paikkaansa. Vaan laihat naiset saavat enemmän aloitteita. Olen nimittäin muutoin ollut aina samannäköinen, mutta paino vaihdellut. Silloin kun olen ollut alipainon rajoilla, eli paino alkanut 4:lla, on ollut kaikenlaista ehdottelijaa, ongelmaksikin asti. Lihavana on saanut olla lähes täysin rauhassa.

Olen samaa mieltä, mutta suurin osa palstalla roikkuvista ei allekirjoita tuota.

Enkä allekirjoita minäkään, koska oma kokemukseni on toinen. Olen lihonut 30 kg ja flaksi käy. Se on se itseluottamus, ilo ja hyväksyntä, joka loistaa. Laihoilla ei loista kuin luuvalo, kun se itseluottamus on täysin sidoksissa ulkonäköön ja koskaanhan ei voi olla tyytyväinen itseensä.

Juu, sun tekstistä todellakin paistaa läpi "itseluottamus, ilo ja hyväksyntä". Heh. Ennemminkin "katkeruus, ilkeys ja pahansuopaisuus".

Projisoit. Minulla on riittänyt toivottua ja rakastettua seuraa viimeiset 34 vuotta, enkä ole yhteen mieheen juuttunut.

Tuo kitinä ulkonäöstä on rasittavaa, ja kertoo vain sen, että kitisijöillä on itsetunnossa vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ovat kyllä heittäneet jotain älytöntä henkilökohtaisuuksiin menevää piruilua siinä kohtaa kun olen ilmaissut, etten ole kiinnostunut. Vaikka olisin ilmaissut asian mahdollisimman hienovaraisesti.

Olen aina ihmetellyt logiikkaa tuon huutelun takana. Sitähän ei siis ole. Olen itsekin samaa kokenut, kukapa tyttö tai nainen ei ole.

Naiset sentään tekee tuon sivistyneesti selän takana supsuttelemalla. "Pssst, toi ei kattonutkaan muhun päin vaikka oli tissit ja pyllyt pitkällä, on varmasti homo. Kerro eteenpäin!"

Olet varmaan henkisesti sairas. 54 vuoteen en ole tuollaiseen törmännyt, vaikka koko ajan olen ollut nainen. Siksi toisekseen homofobia on miesten juttu, me naisethan tykkäämme homomiehistä, koska he eivät ole meille fyysinen uhka.

Ja minä en 40v aikana ole törmännyt tuollaiseen naisten h uoritteluun, joten henkisesti sairas taidat olla sinäkin?

Sulla on nyt logiikassa puutteita. Miten voisit heteromiehenä tietää, mitä naiset keskenään supattelevat, ja miten voisit naisena väittää, etteivät miehet huorittele, ellet ole ihan poikkeuksellinen suohirviö, jota kukaan mies ei ikinä ole lähestynyt ja rukkasia saanut.

No ei siinä paljoa tarvitse miettiä mitä ne naiset supisee, jos en jollekin tyrkylle lämpene ja seuraavaksi hihittelevät keskenään joukolla kohti vilkuillen. Nainen oli arvatenkin otettu siitä ja kertoo kavereilleen pelkkää hyvää?

Lisäksi kiva kun et ole yhtään ylimielinen prinsessa, kyllä ne miehet suohirviöitäkin lähestyy jotka alkaa kuvittelemaan laillasi itsestään liikoja.

Vierailija
44/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaa rahapeliä, ellet osaa vastavuoroista ihmissuhdetta viritellä. Nainen ei ole pipariautomaatti vaan sinua arvokkaampi ihminen.

Jos kaikki naiset ja tytöt katoaisivat nyt, miehet kuolisivat sukupuuttoon.

Mutta jos kaikki miehet katoaisivat nyt, me naiset synnyttäisimme ja kasvattaisimme uusia, parempia miehiä. Spermaa on tankit täynnä.

Niin, miehethän ne huonot lapset tähän mennessä onkin kasvattaneet?

Kyllä. Oletko kuullut käsitteen "mallioppiminen"? Se on se yleisin ja alkuperäisin oppimisen muoto: poika ottaa mallia isästään.

Yksi malli on sekin, että mies laistaa vastuunsa ja hylkää perheensä. Sillähän sinäkin olet tuoksi tullut, eikö.

Entäs nämä äitejään vihaavat av-mammat täällä? Ei kuulosta minusta ainakaan kovin terveeltä, mutta kaipa sekin jotenkin on miesten syy?

Vierailija
45/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeana miehenä olen huomannut että mitä kauniimpi nainen, sitä kuspäisempi ja itseään täynnä oleva se on.

Niin niin, minuakin on oikein vihattu kun olen torjunut miehen.

Se ei kuitenkaan ole se miten käyttäydyn avomiestäni kohtaan.

Vierailija
46/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, missä piireissä liikut, mutta minulle kuvaamasi tilanne on täysin vieras, ja kun kuitenkin olen maailmaa naisena jo liki 40 vuotta seurannut, luulisin ilmiöön törmänneeni, jos sellainen olisi yleistä. Yritätkö pokailla 13-vuotiaita vai oletko vakiovieras jossain Seiskan järjestämissä Tähtityttö-bileissä? Normaalit aikuiset naiset eivät käyttäydy noin.

Vierailija
47/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniissa naisissa ärsyttää just se kun ne hakee "oman tasoista" seuraa (miehellä pitää olla tummat hiukset ponnarilla ja paljon tatuointeja).

Vierailija
48/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen huomannut ettei miehet kilahda jos saavat pakit kauniilta naisilta, sehän oli odotettavissa. Vähän niinkuin lottoaminen. Sen sijaan joku tavisnainen joka luulee että se on joku kedon kaunein kukkanen ja kelpuuttaa vain koko mestan kommeimman miehen ja senkin vaan nyrpeällä myrtsinaamalla herättää usein raivon.

Onhan se turhauttavaa jos kasin miehenä menee pokamaan jotain femman tai kutosen naista ja saa kuulla ettei kelpaa.

Ja tuollaisia naisia on todella paljon. Veikkaisin että ap kuuluu myös tuohon ryhmään.

Vierailija
49/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman naisista kun heille antaa pakit. Heti alkaa homoksi haukkuminen ja muu kiukuttelu. Jotkut jopa heittäneet juomat päälle. Ei ole vain miehet.

Vierailija
50/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe on yhtä läpikaluttu ja kulunut kuin sinun jalkovälisikin.

0/5

Vierailija
51/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on niin näitä taas.

"Minä nättinä naisena/komeana miehenä" eli kirjoittaja ei todellakaan ole sitä mitä sanoo, vähintaan tavis ja ehkä toista sukupuoltakin.

Pakko kysyä että miten niin? Onko nättejä naisia ja komeita miehiä niin vähän ettei heitä näillä palstoilla näy vai mikä oli pointtisi?

Minulle on myös suututtu ja yleensä se suuttuja on ollut sellainen atm.

Vierailija
52/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit naiset ja komeat miehet saavat enemmän aloitteita, joita myös joutuu torjumaan. Minuakin on homoteltu monta kertaa, vaikka olen miten kohteliaasti yrittänyt sanoa, ettei kiinnosta.

Ei ihan pidä paikkaansa. Vaan laihat naiset saavat enemmän aloitteita. Olen nimittäin muutoin ollut aina samannäköinen, mutta paino vaihdellut. Silloin kun olen ollut alipainon rajoilla, eli paino alkanut 4:lla, on ollut kaikenlaista ehdottelijaa, ongelmaksikin asti. Lihavana on saanut olla lähes täysin rauhassa.

Olen samaa mieltä, mutta suurin osa palstalla roikkuvista ei allekirjoita tuota.

Enkä allekirjoita minäkään, koska oma kokemukseni on toinen. Olen lihonut 30 kg ja flaksi käy. Se on se itseluottamus, ilo ja hyväksyntä, joka loistaa. Laihoilla ei loista kuin luuvalo, kun se itseluottamus on täysin sidoksissa ulkonäköön ja koskaanhan ei voi olla tyytyväinen itseensä.

Klassinen esimerkki kuinka laihojen haukkuminen on läskin mielestä ok

Vierailija
53/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman naisista kun heille antaa pakit. Heti alkaa homoksi haukkuminen ja muu kiukuttelu. Jotkut jopa heittäneet juomat päälle. Ei ole vain miehet.

Miksi minua ei kukaan koskaan ole missään yrittänyt iskeä, poislukien homot? Homot ovat kyllä aina mun kimpussa. Eikä kyse ole siitä, ettenkö saisi naisia, jos itse isken, mutta kukaan nainen ei ole ikinä yrittänyt iskeä. T. 44-v valkoinen heteromies.

P.S. Yrittääkö naiset iskeä vain niitä 10+ miehiä ja hieman tavalliset 8 miehet, kuin itsekin saavat jäädä rauhaan iskuyrityksiltä? 

Vierailija
54/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, mulle on tultu vielä myöhemmin illalla muutaman lisäjuoman jälkeen haukkumaan

"luuletko että sä saisit jonku paremman täältä"

Ja ihan nätti nainen, ei vain ollut haku päällä.

Vierailija
55/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko alle 185cm pitkä mies olla koskaan 10+ mies? Mielestäni ei voi. T. 44-v valkoinen heteromies

Ollakseen 10 tasoinen mies, pituus on vähintään oltava 185cm ja sekin saattaa olla liian vähän?

Vierailija
56/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi minua ei kukaan koskaan ole missään yrittänyt iskeä, poislukien homot? Homot ovat kyllä aina mun kimpussa. Eikä kyse ole siitä, ettenkö saisi naisia, jos itse isken, mutta kukaan nainen ei ole ikinä yrittänyt iskeä. T. 44-v valkoinen heteromies.

P.S. Yrittääkö naiset iskeä vain niitä 10+ miehiä ja hieman tavalliset 8 miehet, kuin itsekin saavat jäädä rauhaan iskuyrityksiltä? 

Tuskin olen kymppi, neljä tunnistettavaa kertaa nainen yrittänyt iskeä. Kaksi kertaa joku joka kuvittelee itsensä metsästäväksi puumaksi (50v bileissään ollut nainen laivalla ja joku muistaakseni n.35v kun olin itse 18-20) ja sitten pari kertaa todellakin mielestäni "kympin naiset" kun ollut bileissä puku päällä.

Sitä siis tapahtuu mutta ei ole yleistä.

Vierailija
57/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko alle 185cm pitkä mies olla koskaan 10+ mies? Mielestäni ei voi. T. 44-v valkoinen heteromies

Ollakseen 10 tasoinen mies, pituus on vähintään oltava 185cm ja sekin saattaa olla liian vähän?

Ei voi mutta ei tuo ole ainoa vaatimus

Vierailija
58/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen olen huomannut ettei miehet kilahda jos saavat pakit kauniilta naisilta, sehän oli odotettavissa. Vähän niinkuin lottoaminen. Sen sijaan joku tavisnainen joka luulee että se on joku kedon kaunein kukkanen ja kelpuuttaa vain koko mestan kommeimman miehen ja senkin vaan nyrpeällä myrtsinaamalla herättää usein raivon.

Onhan se turhauttavaa jos kasin miehenä menee pokamaan jotain femman tai kutosen naista ja saa kuulla ettei kelpaa.

Ja tuollaisia naisia on todella paljon. Veikkaisin että ap kuuluu myös tuohon ryhmään.

Sinun mielestäsi naiset ovat vitosia ja sinä kasi. Ehkäpä näiden naisten mielestä he ovat kaseja ja sinä vitonen. Et sinä osaa arvioida omaa haluttavuuttasi yhtään sen paremmin kuin hekään.

Vierailija
59/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollekin voi olla. Tämä tuskin on uutta sinullekaan, mutta ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä.

Vierailija
60/84 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein suuttuu? En ole huomannut. 

Varmaan kun on koko illan antanu olettaa, että piparia ois tarjollaja sit valomerkin jälkeen sanookin vaan heippa.

No tuo nyt on ihan antiikkinen toksisen heteromiehen asenne. Sinä oletat kaikkien naisten olevan velvollisia levittämään sulle.

Kukaan ei ole. #äläannaidiootille2019

Olipas hölmö kommentti. Kertoo jotain myös yläpeukuttajista. Miesvihaa.