Millä keinolla saa kaksi eri luontoista poikaa tutustumaan toisiinsa? Ideoita aktiviteetiksi?
Huvipuistoreissu voisi toimia, mutta ne on tämän kesän kohdalta jo tehty. Toinen pojista ei ole urheilullinen, joten mikään kovin fyysinen toiminta tai myöskään kilpailuhenkinen ei ole hyvä idea. Keilaaminen tuli myös mieleen, mutta siinäkään ei varsinaisesti puhalleta yhteen hiileen. Löytyykö muita hyviä ideoita?
Kommentit (60)
Tavallista arkea tarkoitus alkaa elämään? Siis yhteenmuutto vai mikä?
Jos näin niin ei kuulosta hyvälle. Ensin pakkotreffit ja sitten saman Katon alle.
lapsille suunnattu pakopeli
Vierailija kirjoitti:
Playstation maratooni
Yhdyssanakurssi!
Vierailija kirjoitti:
Paketti kortsuja mukaan ja telttaretkelle.
Yyteriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Playstation maratooni
Yhdyssanakurssi!
Miksi yhdys sana kurssi?
Vierailija kirjoitti:
Tavallista arkea tarkoitus alkaa elämään? Siis yhteenmuutto vai mikä?
Jos näin niin ei kuulosta hyvälle. Ensin pakkotreffit ja sitten saman Katon alle.
Emme ole muuttamassa yhteen missään vaiheessa. Tavallisen arjen miellän sellaiseksi, että voidaan vierailla toistemme luona vapaasti ja lapset kulkevat siinä mukana halutessaan. ap
Vierailija kirjoitti:
lapsille suunnattu pakopeli
Tämä voisi olla toimiva idea. Kiitos vinkistä. ap
Minulla on kokemusta olla eri luontoon kuuluvan ihmisen kanssa olemisesta ja meidän maapallon yhteisen luonnon hyväksi olisi auttanut sulkapallon pelaaminen esimerkiksi sen sijaan että eri luonnosta tullut ryhtyy pedofiliaan, eli utelemiseen kysymisen sijaan.
Eri luontoisille yhteinen hyvä löytyy ihmisille kysymisestä ja yhteisistä aktiiviteeteistä. Enää en luota eri luontoista ihmistä tai niitä jotka elävät siinä imperialistisen globalisaation kuplassa bitcoineilla kuten yksi toinen taas pelkoa luova apina. Yhteinen hyvä löytyy apinoiden solusta perhe keskeisesti, ei pedofilialla joka on kysymätöntä apinoimista. Pedofilismin päätteeksi on helppoa kysyä agressiivisesti solujen kuulumattomalla tavalla ottaen íđíooťťina toista yhteisöllisesti koska silloin toinen ollaan alistettu antamaan ja tähän liittyy paljon sananvapaukseettomuutta jota on ilmennyt nykypäivän euroopan demokratian tasolta myös ja sillä on hintansa. Tätä voi toki tehdä mutta siitä tulee hintansa íđíóóťista kysymisestä.
Pienistä tärkeistä asioista yhteisöllisyys kostuu terveeksi juuri tasolta.
Sama pätee Donald Trumpiin tai häneen yritetään pädetä ídíooteillà kysymyksillä koska hän on myös jalohopean c-l-i-p-p-e-r metallin omistaja. Ei kuningas monarkiaa joka verkostoillaan yrittää varastaa kannata kannattaa, siitäkin tulee hintansa. Sitä paitsi kuningatar näkee kaiken ihmiskunnasta hänen käsillään ja tarkoitan että kaiken! Ei 360kuppia liptonia päivässä kyllä sokeutta teetä itsensä rikastuttajaan eikä kuningatar ole antanut yhtäkään näkemisen lahjaa jotta tämä pedofilistinen varastaminen päättyisi seinään asian omistajan hyväksi, hän ei ole kunnioittanut hevosenpaskaakaan ja hän jos joku näkee kaikki verkostojen aktit mutta intressi on kolahtanut liikaa näiden pedofiilien jointtien toimesta demokratian piikkiin joka on myös ollut mukana pedofiilisessä varastamisessa.
Tämän takia on myös äärettömän tärkeää että kotouttajat oppivat suomea jotta meille kasvaa suomalainen identiteetti ja paras aktiviteetti tähän on työnteko. Aktiivimallista on paljonkin hyötyä jos voisimme edes kerran ajatella jo maan päällisillä olevilla asioilla. Ei illuusiosta joka on varastamista.
Kaikki yrittäminen ja valmiiksi järjestetty on ehdottomasti huono idea. Jos lapsenne ovat tavanneet jo teidät aikuiset, voi ihan hyvin vaan sanoa, että tänään Pietari/Helmiina ottaa poikansa mukaan, onko ruokatoiveita. Jos ette ole tavanneet toistenne lapsia, voi olla hyvä idea ensin hoidella se alta pois. Ei se vaivaantuneisuus ole yhtään sen vähäisempää jossain vanhempien järjestämässä tekemisessä kuin tavanomaisessa makkaran grillaamisessakaan. Siinä järjestetyssä on bonuksena sekin vaihtoehto, että lapselle tulee eteen muukin uusi asia kuin ne uudet ihmiset, ja niihin reagoiminen ei olekaan luontevaa tai helppoa siinä vieraiden ihmisten edessä. Esimerkiksi joku seikkailupuiston tehtävä pelottaa tai pelissä tuntee tulleensa epäreilusti kohdelluksi, eikä osaakaan käsitellä tilannetta, kun pitää esittää äidille, että kaikki on hyvin ja missään ei tunnu, että näistä ihmisistä pitäisi nyt tykätä.
Voisitteko kysyä tätä niiltä lapsilta?
Vierailija kirjoitti:
Voisitteko kysyä tätä niiltä lapsilta?
No siis lasten näkemykset ovat terveimpiä tälläisissä asioissa.
Sen takia on perheitä jotka eivät kysy "kasvattaessa" ja he opettavat agressiota jotta he voisivat tuntea CERN:llä turvallisuutta itsensä rikastuttamiseen.
Juokaa yhdessä kuppi liptonia. Siinä on hyvä yhteishyvä. Tee on jalo kasvi se ei tee kenellekkään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Pokea. Eiku siis Pokemonia...
Pokemonia ja teetä. Aahh... 😍
Isäni kuoli, kun olin 8 v.
Äiti löysi 2 vuotta myöhemmin miesystävän, jolla oli minua hieman nuoremmat lapset. Kun suhde alkoi vakavoitua, äiti ilmoitti minulle, että me kaksi olemme perhe, hän ei aio muuttaa Martin luokse asumaan ennen kuin minä olen aikuinen.
Niinpä minun ei koskaan tarvinnut väkisin tutustua Martin lapsiin, vaikka aina joskus tapasimmekin. Sain pitää oman huoneeni, pysyä entisessä koulussa, pitää kaveripiirini. Ja sama Martin lapsilla.
Nyt äiti ja Martti asuvat yhdessä ja ovat kertoneet, että heidän mielestään kahden aikuisen suhde ei saa tarkoittaa sitä, että 3 lapsen elämä menee sekaisin ja että lasten tulee väkisin ryhtyä "sisaruksiksi". Arvostan tätä ajatusta nyt jopa enemmän kuin lapsena.
Täytyy kyllä todeta Donald Trumpin sijaan että Juha Sipilältä ollaan jo kerraakseen kysytty umpi íđíóotteja kysymyksiä verraten Donald Trumpiin.
Kymmenen kertaa pahempia kysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Äiti löysi 2 vuotta myöhemmin miesystävän, jolla oli minua hieman nuoremmat lapset. Kun suhde alkoi vakavoitua, äiti ilmoitti minulle, että me kaksi olemme perhe, hän ei aio muuttaa Martin luokse asumaan ennen kuin minä olen aikuinen.
Niinpä minun ei koskaan tarvinnut väkisin tutustua Martin lapsiin, vaikka aina joskus tapasimmekin. Sain pitää oman huoneeni, pysyä entisessä koulussa, pitää kaveripiirini. Ja sama Martin lapsilla.
Nyt äiti ja Martti asuvat yhdessä ja ovat kertoneet, että heidän mielestään kahden aikuisen suhde ei saa tarkoittaa sitä, että 3 lapsen elämä menee sekaisin ja että lasten tulee väkisin ryhtyä "sisaruksiksi". Arvostan tätä ajatusta nyt jopa enemmän kuin lapsena.
Näyttää hyvältä. Sinulla oli hyvä äiti.
Näyttää hyvältä äidiltä. Siis näkevältä äidiltä, ei ole sokea. Täytyy myös huomioida että joidenkin äitejä tehdään tahallaan yhteisöissä sokeiksi köyhän etnisyyden takia. Tosin tämä ei tunnu olevan tämän asian muistaminen teidän perheenne työtä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ihan sama periaate. Lasten elämä ei tule muuttumaan käytännössä mitenkään kotien osalta. Kukaan ei joudu muuttamaan tai vaihtamaan kotia. Ainoastaan pitää tutustua vanhemman uuteen kumppaniin ja mielellään myös tulla toimeen vähintäänkin kohteliaasti tämän lapsen kanssa.
Nyt on kyse ainoastaan ensimmäisestä tutustumisesta, jotta lähtökohdat yhteiseen arkeen olisi jatkossa mahdollisimman hyvät. ap
Lapset asuvat pääsääntöisesti kummankin luona, joten käytännössä ei pystytä tapaamaan juuri lainkaan, mikäli lapset eivät ole välillä mukana. Ei olla muuttamassa yhteen. ap