Karma = totta! Kerronpa teille esimerkin....
Esimieheni ei ymmärrä sairaita ihmisiä. Siis sellaisia, joilla on joku pitkäaikaissairaus, joka toisinaan vaatii lääkärissä käyntejä ja joskus poissaoloja, kun sairaus on huonommassa vaiheessa, mutta eläkkeelle ei kuitenkaan ole asiaa.
Kun ilmoitat poissaolosta, hän huokailee ja tuhahtelee ja muistaa kuittailla töihin palattuasi, kuinka muut ovat taas joutuneet tekemään hommiasi. Aika ikävää, kun sattuu sairastamaan sellaista sairautta, joka ei ole mitenkään itse aiheutettu ja on vaan sattunut huono tuuri geenilotossa.
No, tämä pomo, terveyden perikuva, on nyt itse saanut erittäin ikävän sairauden -en tunnistamissyistä kerro minkä- ja ollut sairaslomalla yli kuukauden ja loppua ei näy.
En toki toivo sairautta kenellekään, mutta tulee mieleen ajatteleeko hän ollenkaan omaa tapaansa suhtautua toisten sairauksiin? Miltäkö hänestä tuntuisi, jos soittelisimme hänelle kotiin ja kyselisimme sitä sun tätä työjuttua ja valittaisimme, kuinka ikävä on nyt kun muut tuuraavat. Ei, me olemme jakaneet pomon työt keskenämme, jotka vain voimme ja lähetimme hänelle kukkia kotiin.
Toivottavasti saikulta palaa vähän nöyrempi henkilö.
Kommentit (9)
Tässähän suorastaan loistaa sun ilkeys :)
Salainen haavesi toteutui. Onneksi sulla on se kruunu pääsi päällä.
Meillä kävi sama juttu. Pomo oli tosi niuho lasten sairaalan poliklinikkakäynteihin, ei uskonut että siellä voi kulua tunteja, ajat myöhässä jne.
Sitten itse sai vaivaa, jonka vuoksi joutui käymään polilla ja vasta nyt totesi, että kylläpä siellä kuluu aikaa...
Mitä tekemistä karmalla on asian kanssa?
Niin oikein ❤️
Karma rules, etenkin sairaiden kiusaajille!
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu, aina se yks idi ootti löytää tiensä näihin ketjuihin. Vai tunnistiko pomo itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi v*ttu, aina se yks idi ootti löytää tiensä näihin ketjuihin. Vai tunnistiko pomo itsensä?
Luultavasti Länsirannikko heräsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus olla ketjussa kuin ketjussa.
Mun mielestä aloittaja on vaan niin tolkuttoman tyytyväinen, että pomonsa sairastui, että se on ilkeyttä. Ei aloituksessa kuitenkaan mainittu tätä sairautta, ja siksi en tiedä, onko kyseessä pitkäaikaissairaus, vai onko nyt vaan vaikeasti hoidettavissa. Että onko kyseessä karma vai ei.
Ja ap teki itsestään ja työkavereistaan liian ylivertaisia, kun ovat niin kilttejä, etteivät kosta. Wau...
Ihan keskenään ovat jakaneet pomon hommatkin, melkoinen työpaikka :)
Mutta hauku lisää, se taitaa jotenkin helpottaa sun oloa.
Minulla murtui nilkasta pari pientä luuta, jalka kipsiin ja lääkäri määräsi 3 viikoksi lomalle. Vittumainen esimieheni jälkikäteen palaverissa vaahtosi, että minun olisi pitänyt tulla töihin, koska teen toimistohommia. Jälkikäteen räksyttäminenhän on aina hyvä tapa hoitaa asioita.
No tämä saat anan akka keikkui kotonaan tuolilla ja putosi ja katkaisi kätensä, yhden kerran kävi allekirjoittamassa papereita pakon edessä, vaikka työkaveri lupasi, että hän hakee aamulla töihin ja vie illalla kotiin.
Eipä siis olleet säännöt samat hänelle.
Oli muuten maailman vittumaisin akka tämä Lissu.
Onko Vaasasta?