Kaljut eivät naista saa
Täytyy varmaan vaan luovuttsa. Sille ei mitään voi jos hiukset ei kasva.
Kommentit (54)
Tänään kaupungilla bongasin vaikka miten monta kaljua miestä, lähes kaikilla nainen ja jopa lapsia! 🤗
Minä ainakin saan ja hyvin. Otan osaa jos päänmuoto on väärä. Olen toki lihaksikas:-)
Kaikki saa,kun kemia ja vetovoima on molemminpuolista.Se,että siitä kehittyisi suhde vaatii yhteistä ja samanlaiset arvot ja elämäntavat.
Kasvata viiksistä, niin naista alkaa tulemaan
https://hauskimmat.net/12-miesta-joide-olisi-paras-hyvaksya-tosiasia-va…
Vierailija kirjoitti:
Tänään kaupungilla bongasin vaikka miten monta kaljua miestä, lähes kaikilla nainen ja jopa lapsia! 🤗
Kaljuuntuneet suhteen alun jälkeen. Eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla mahdollista, että on muutakin vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ne miehet, jotka leikkaa ”kaljun” vaikka omat hiukset päässä? Esim. Poliisit-sarjassa monella näin.
Vierailija kirjoitti:
Nehän ne vasta saa.
Taas siellä nainen valehtelemassa. Juuri näin ensimmäisellä sivulla keskustelun missä varmaan puolessa vastauksista haukuttiin kaljut miehet epäviehättäviksi.
Sulla suurin syy on varmaankin "anteeksi kun olen syntynyt" tyyli. Sama on monella lyhyellä miehellä.
Ainakaan Dressamannin mainoksiin ei pääse
Kalju ja kaljuuntunut on kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sen eron huomaa kun höyläät kaiken pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen ellei ole sokea. Kaljuuntunut pää kiiltää ja iho on pehmoista eikä siinä ole huokosia. Sen näkee pitkän matkan päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen ellei ole sokea. Kaljuuntunut pää kiiltää ja iho on pehmoista eikä siinä ole huokosia. Sen näkee pitkän matkan päähän.
Näytä mulle höylätty pää joka ei kiillä. No provo olet
Joo Jason Statham ei saa naisia. On parempi luovuttaa. Eikä hän saanut naisia edes ennen kuin oli hollywood julkkis. Right? Tai sitten ap vain on uhriutunut liikaa.
itse olen mieluummin ja hyvää vauhtia olenkin pian kalju. Mutta toivottavasi en ole, enkä tule keljuksi kajuunumiseni myöä. Miksi käyttäsin hirmuisesti energiaa sellaisen asian pähkäilyyn, joka on ihan luonnollinen ja jolle en varsinaisesti voi itse mitään. Olisin hyvin rikas mies, jos tieätäisin keinon, jolla voisi kaljuuntumisen poistaa Tai no. Ainahan voi ostaa ja hankkia kaljun peittävän peruukin.
Mutta kaljussa on myös hyvä puolensa; se on verraten helppo ja nopea hoitaa ja pitää siistinä. Ehkä suhtautuisin kaljuunuvaan päähäni erilailla, jos pääni iho olisi jotenkin muutoin tahtomatttani "huomiota herättävä" Esimerkiksi se olsi täynnä syyliä tai paiseita - Toisaalta odella rumaa "päänahkaa" saati päätä näkee tai olen nähny todella harvoin jos koskaan. ämä saa ajatelemaan, että sellainen saattaisi olla jopa kiehovaa olla sellaisen haltija, eikä näyttää "vain" suunnilleen enemmän ja vähemmän samalta kuin seitsemän kymmenestä
Tunnen noin kymmenen kaljua miestä, moni heistä on kaljuja ihan omasta tahdostaan. Kaikilla heillä on vaimo ja lapsia.
Täytyy hankkia tupee. Mauri Pekkarisellakin on naisia. Eli tupeella saa naisia.