Onko mahdotonta löytää luonnollinen nainen, joka ei meikkaa?
En ole huomannut meikin kaunistavan ketään. Haluaisin löytää itsevarman, meikittömän yli 25-vuotiaan naisen, joka ei ole lestadiolainen.
Kommentit (48)
Minun mielestäni huomattava osa naisista ei meikkaa. Tämän sanon helsinkiläisenä lähiöasukkaana. Itse kun meikkaan, niin erotun joukosta (huom! neutraali toteamus) ja toisaalta Espanjassa asuessani erotuin myös, koska sikäläiset laittautuivat huolella.
Ei. Minä en meikkaa muuta kuin juhliin ja tärkeämpiin ulkomaan työpalavereihin laitan täyden mutta kevyen meikin. Muuten arkimeikkini on pelkkä huulipuna ja joskus ripsiväri+puuteri. Vapaapäivinä ja iltaisin, joskus toimistopäivinä töissäkin meikittä. Olen 50-vuotias mutta näytän jonkin verran nuoremmalta, minua pidetään 40-vuotiaana. Meikkaamisen sijaan käyn kosmetologilla melkein kerran kuussa jonkinlaisessa hoidossa ja olen mm. poistattanut selluliittiä jollain CelluTite tms. hoidolla joten en katso tarvitsevani vahvaa meikkiä.
Täällä kanssa yksi meikitön ja ikää 27. Mulla lähinnä meikittömyys johtuu kasvoalueen ihon herkkyydestä, helpompaa ja halvempaa kulkea meikittömänä.
K on koko nuoruutensa kuunnellut haukkumista huonon ihon takia (ja nimenomaan miespuolisilta henkilöiltä), niin on käynyt aika selväksi, että jos on käynyt huono tuuri ihogeenien kanssa niin vaihtoehdot ovat meikkaaminen tai puolisotta jääminen. Ei tällainen aknenaama kelpaa kellekään ilman sitä pakkelia.
Mulla on aina punaläikikäs iho, näytän ihan sairaalta ilman meikkiä. Tällä naamalla jos meinaa iskeä miehen naturellina niin saa aika taituri olla. Rumat ja läskitkin karsastavat meikitöntä naamaani, sen verran brutaalin värinen se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksikähän naamaansa muunnellut suuttuu jos huomauttaa että hei sulla on naama täynnä noita täytteitä ja minusta ihan liikaa. Jos hän itse saa puhua että täytteitä on otettava niin tottakai muutkin saavat sanoa että ei tarviisi.
Olisko ihan siksi, että ulkonäöstä huomauttelemista pidetään yleensä aika loukkaavana? Millaisissa tilanteissa itse tapaat tuollaisia kuvaamasi kaltaisia kommentteja laukoa?
Miksi se naamaansa muokannut sitten huomauttelee?
Olisiko ihan siksi, että hän on epäkohtelias juntti niin kuin muutkin huomauttelijat?
ohis
On lähes mahdotonta löytää nainen, joka näyttää ilman meikkiä samalta kuin kevyellä ja huomaamattomalla meikillä varustetut luonnollisen näköiset naiset. Toki jotkut äärimmäisen terveellisiä elämäntapoja noudattavat ja mahdollisesti imartelevilla kasvonpiirteillä varustetut yksilöt näyttävätkin malleilta ilman meikkiä, sitäkö haettiin?
En oikein ymmärrä aloitusta. Siis meikkaamattomuus on joku itseisarvo hänelle? Omituisen esineellistävää. Mutta onnea vaan etsintään.