Kävin jo reilu tunnin lenkillä, taidan lähteä vielä pyöräilemään.
Inhoan hellettä, mutta tämä on oikein oiva tapa hikoilla ulos kaikki kuona-aineet löhöily kesäloman jälkeen :D
Kommentit (11)
Muistan. Kivennäisvettä aina mukana.
Ap
Mä kävin aamulla anivarhain keräämässä 2 litraa vadelmia hakkuaukiolta. Oli kyllä kuuma ja pois tullessa kilsan ylämäki käveltävänä. Suihkun jälkeen tuli olo kuin olisi käynyt pitemmälläkin lenkillä.
Senkus menet. Mitäs täällä lenkeistäsi rutiset.
Oikeastihan makaat sohvalla, juot siideriä ja syöt sipsejä.
Painosi on n. 120kg.
Mä kävelin 10 km lenkin ja lopussa tuli hölkättyäkin. Ai että tuli hyvä fiilis! ✌🏻Vissyvettä oli mukana eikä tullut yhtään huono olo. Tykkään luonnossa ulkoilussa säällä kuin säällä, ja erityisesti extreme-olot kuten helle, myrsky tai pakkanen ovat mulle erityisen nautinnollisia.
Niin? Mene vain lenkille.
Asun maassa, jossa on 7 kuukautta yli +30 astetta lämmintä ja täällä elää paljon muitakin kuin minä. Mekin käymme lenkillä ja urheilemassa päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Asun maassa, jossa on 7 kuukautta yli +30 astetta lämmintä ja täällä elää paljon muitakin kuin minä. Mekin käymme lenkillä ja urheilemassa päivittäin.
No ota huomioon, että elimistö tottuu kuumuuteen. Täällä Suomessa helle on harvinaista, joten se on ihan eri juttu.
No mitä ihmeellistä tuossa nyt sitten on, että piti oikein tänne siitä kirjoittaa? Kyllä muutkin harrastavat helteellä liikuntaa, vai luuletko olevasi ainoa? 😂😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun maassa, jossa on 7 kuukautta yli +30 astetta lämmintä ja täällä elää paljon muitakin kuin minä. Mekin käymme lenkillä ja urheilemassa päivittäin.No ota huomioon, että elimistö tottuu kuumuuteen. Täällä Suomessa helle on harvinaista, joten se on ihan eri juttu.
Jos kerran tai pari kesässä heittää muutaman hikilenkin niin täytyykö sitä sitten mainostaa keskustelupalstalla? Ihan kiva että jaksaa liikkua mutta eipä tuolla urheilusuorituksella vielä mitään ihmeitä tehdä.
Hieno homma Ap!
Mullakin aamuharkka takana ja iltapäiväreeni odottaa. Aamusta salia+ulkolenkki ja kohta pyörälenkille. Ihan loman kunniaksi hötkyillään ja yritetään polttaa kaloreita ja niitä valitettavasti löytyy :) Loma ajalla tullut 14h/vk liikuntaa (kevyttä) ja ehkä se alkaa vähän näkyäkin.
Lämpö on kiva, mutta on tämä jo vähän liikaa, en kuitenkaan valita.
Joskus maran 3h juossut vanha mies.
Pyöräilin reilut 20 km aamulla, lämmintä oli varjossa noin +25, auringossa varmaan kolmisenkymmentä. Ei ongelmia, vissyä mukana.
Muista juoda.