Saat kuukauden vapaan - minne matkustaisit?
Minulla on tämä toukokuussa edessä, ideoita kaipaan. Minne ma(i)ahan lähtisit kuukaudeksi sapattivapaalla?
Kommentit (30)
Jos raha ei ole este, voisin tehdä vaikka jonkin/jotkin seuraavanlaisista reissuista:
Lappi, Pohjois-Norja ja -Ruotsi. Jäämeren rantaa, Lofootit. Voisi vaikka vuokrata asuntoauton.
Jenkkeihin kiertämään sekä itä- että länsirannikko. New York, Los Angeles.
Euroopassa kiertäen suurimpia kaupunkeja, useampi päivä aina yhdessä. Esim. Berliini, Pariisi, Praha, Budapest, Wien, Rooma jne.
Aasian kiertue, kaupunkilomaa esim. Tokion ja Pekingin muodossa, jonka lisäksi rantalomaa esim. Thaimaassa.
Ykkösvaihtoehto olisi Iso-Britannia, kiertelisin läpi sen mitä ehtisin. Kakkosvaihtoehto olisi Itä-Kanadan saaret, Prinssi Edwardin saari, Nova Scotia ja Newfoundland. Haluaisin käydä myös mantereen puolella Labradorissa/New Foundlandissa.
Suomen sisälläkin voi matkustaa. Tutustua vaikka kaupunkeihin, jotka on itselle vieraita.
En mihinkään. Säästäisin nekin rahat sijoituksiin ekstrana.
Jos matkustan, matkustan firman piikkiin. Ajatus että maksaisi itse matkansa on ikävä. Niin paljon se touhu ei vaan kiinnosta. Itse viihdyn kotona oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jos matkustan, matkustan firman piikkiin. Ajatus että maksaisi itse matkansa on ikävä. Niin paljon se touhu ei vaan kiinnosta. Itse viihdyn kotona oikein hyvin.
Voisikohan se firma palkata sulle jonkun, joka kertaisi kanssasi alakoulun äidinkielen oppimäärän? Katsos kun aloituksessa ei kysytty sitä, että kuinka hyvin sinä viihdyt kotona.
Turkuun menisin. Päivä Turussa, sen jälkeen kotona olo tuntuu makealta!
Sinccis
Jenkkeihin tai Aasiaan. Molemmissa sama agenda; hyvä ruoka, shoppailu, kauneushoidot, lämpö.
Kuukaudeksi Romaniaan auttamaan katukoiria
Lähtisin vaeltamaan Sloveniaan ja Bulgariaan!
En yhtään minnekään. Matkailu on ihan liian rasittava tapa viettää lomaa tässä elämäntilanteessa.
Jenkkeihin. Vuokraisin auton ja tutustuisin eri paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisikohan se firma palkata sulle jonkun, joka kertaisi kanssasi alakoulun äidinkielen oppimäärän? Katsos kun aloituksessa ei kysytty sitä, että kuinka hyvin sinä viihdyt kotona.
Näin paljon näit vaivaa. Tuliko tästä sinulle parempi mieli?
Pohjois-Norjaan ollaan nyt matkalla 5 viikoksi. En oikeastaan kaipaa enää muualle.
Italiaan. Se on yksi lempi.maitani. Toukokuussa siellä on jo ihana kesä
Lisäksi siellä asuu sukulaisiani.
Lofooteille