Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on seksi laihan naisen kanssa?

Vierailija
26.07.2019 |

Itse olen pehmeä ja "täyteläinen", on rinnat, reisiä ja peppua. Kaikki miehet ovat tykänneet, tietenkin koska eiväthän olisi lähestyneet jos ei vartalotyyppi olisi heistä viehättävä. Nyt mietin että millaista on rakastella laihaa naista, koska olen itse niin toisenlainen. Kertokaa miehet 😄

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa joskus laihaa naista. Aina törmään lähiövalaisiin.

Vierailija
122/128 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihan kanssa mulkku näyttää isommalta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Kiinteä vartalo upea suukotella ja hyväillä.

Vierailija
124/128 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppa huulineen on paremmin hollilla, eikä ole vaan sellaista rasvapatjaa siinä missä on reikä keskellä.

Vierailija
125/128 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni se on upeaa, koska ihannevartaloni naisella on nimenomaan laiha. Pienet, käteen sopivat rinnat erottuvat solisluut ja se kontrastina erottuva pehmeys siinä vatsan seutuvilla varmaankin kohokohtina.

Sama juttu. Naisystävä on noin 45kg ja upeat muodot. Käsittämätön vartalo. Kyllä sen huomaa kun kadulla kävellessä varsinkin näin kesällä kaikki naisia myöten jää tuijottamaan. On mahtavaa päästä seksiin tällaisen naisen kanssa.718

Minkä pituinen naisystäväsi on? Ikä?

154, 34. Ei suomalainen. Tuskin sellaista olisi olemassakaan.

Olen vaalea sinisilmäinen blondi Suominainen. Pituus 149 cm, vaatekoko 34-36, rinnat DD-kuppi, rinnanympärys 105-110 cm. Kyllä pieniä Suominaisiakin on

Vierailija
126/128 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena silloisen tyttöystävän kanssa oli kyllä joskus ankeaa kun luut kolahteli yhteen. Nykyisin ei enää kolahtele, mutta eipä paljon asentoja vaihdellakaan. Joku puoliväli oli hyvä, siinä kolmekymppisenä.

Vierailija
127/128 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivaahan tuo on; nyksä on erittäin hoikka. Liikkeet ovat nopeita, häntä on helppo nostaa vaikka seisten syliin rakastellessa, ym. Mutta mutta tykkäisin silti isosta pyllystä ja vähän pehmeämmistä ja runsaammista muodoista, jos pelkistä muotoseikoista on puhe.

Vierailija
128/128 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keveys antaa uusia mahdollisuuksia. Helppo nostaa seinää vasten ja jyystää siinä.