Millaista on seksi laihan naisen kanssa?
Itse olen pehmeä ja "täyteläinen", on rinnat, reisiä ja peppua. Kaikki miehet ovat tykänneet, tietenkin koska eiväthän olisi lähestyneet jos ei vartalotyyppi olisi heistä viehättävä. Nyt mietin että millaista on rakastella laihaa naista, koska olen itse niin toisenlainen. Kertokaa miehet 😄
Kommentit (128)
kyllä pienikokoinen ja laihahko nainen on mukavempi ajaa sängyssä kun sen saa kiepautettua eri asentoihin aika nopeasti verrattua ylipainoiseen jota pitää vieritellä ja nostella mahanahkoja pois tieltä
Voisin sanoa, että eihän s anna anna paljoakaan vaikka s anna antaisikin. Jokin jännä outo juttu? Ehkä syynä tämän naisten maailman ykkos statussymbolin: tissien, ja niiden koon tuoma kärsimys painaa laihaa naista: hän ei tunnu kuuluvan joukkoon. Ei millään vaikka on eri maata kuin mies. On pillu ja kaikki. Se ei vaan riitä kun on: erilainen nainen ihminen kun ne kaikki muut: mielestään. Omassa mielessään ja se tietenkin näkyy ja vaikuttaa kaikessa. Se on harmi.
Laihat naiset on upeita. Terveen näköisiä, valitettavasti usein myös rima korkealla, kun tietävät arvonsa.
Mahtavaa ja harvinaista herkkuahan se on.
Vähissä on kyllä litteämahaiset naiset täällä keski-ikäisten maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä harvinaisempaa herkkua palstan käyttäjissä. Täällähän ainoat käyttäjät ovat keski-ikäiset möhömahaiset ukot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä harvinaisempaa herkkua palstan käyttäjissä. Täällähän ainoat käyttäjät ovat keski-ikäiset möhömahaiset ukot.
"Ite oot lihava! Yhyy!"
Välillä kyllä ihmettelen onko täällä aikuisia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ite oot lihava! Yhyy!"
Älä muuta virka. Jos yhtään esittää kritiikkiä naissukupuolta kohtaan niin on vähintään pienimunainen ja läski homo, hampaatkin varmaan huonot. Vaan naisten heikosta itsetunnostahan se äläkkä kumpuaa, eikä moisiin ihmisumpikujiin kannata kiinnittää huomiota. Rakentavaa kontribuutiota ei voi vaatia ihmiseltä, joka ei sitä kykene antamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ite oot lihava! Yhyy!"
Älä muuta virka. Jos yhtään esittää kritiikkiä naissukupuolta kohtaan niin on vähintään pienimunainen ja läski homo, hampaatkin varmaan huonot. Vaan naisten heikosta itsetunnostahan se äläkkä kumpuaa, eikä moisiin ihmisumpikujiin kannata kiinnittää huomiota. Rakentavaa kontribuutiota ei voi vaatia ihmiseltä, joka ei sitä kykene antamaan.
Haluaisin seksiä siron, pyöreäpeppuisen ihanan naisen kanssa, mutta se jää tietysti haaveeksi kun olen keski-ikäinen, lihava, kouluttamaton, ja huono hygineeninen perverssi peräkammarin poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ite oot lihava! Yhyy!"
Haluaisin seksiä siron, pyöreäpeppuisen ihanan naisen kanssa, mutta se jää tietysti haaveeksi kun olen keski-ikäinen, lihava, kouluttamaton, ja huono hygineeninen perverssi peräkammarin poika.
Ikävä kuulla. Itselleni kuvailemasikaltaisia naisia on riittänyt ja riittää jatkossakin.
Ihanaa on seksi laihan naisen kanssa.
Valitan jos vastaus on väärä ja ketjun oli tarkoitus lypsää egoboostia ylipainoisille.
Minusta olisi upeaa olla laiha, koska laihuus on tyylikästä. Nuorena olinkin hoikka, mutta isorintaisena ja lanteikkaana ei koskaan näytä laihalta - ei vaikka olisi alipainoisuuden rajalla (niukasti normaalipainon puolella). Nykyisin keski-iässä olen normaalipainon ylärajalla.
Luuta ja nahkaa. Mulle ainakin yks mies on kertonut että tuntuu huonolta kun on laiha nainen, ne on kovan tuntuisia. Ja voin kuvitella kun sama tunne jos vaan halaa hoikkaa ihmistä. Hoikkuus on täysin yliarvostettua.
Kulli tuntuu isommalta mitä pienempi pylly. Ja se myös menee syvemmälle kun ei ole niin paljoa pehmikettä välissä.
Vierailija kirjoitti:
Luuta ja nahkaa. Mulle ainakin yks mies on kertonut että tuntuu huonolta kun on laiha nainen, ne on kovan tuntuisia. Ja voin kuvitella kun sama tunne jos vaan halaa hoikkaa ihmistä. Hoikkuus on täysin yliarvostettua.
Niin, normaaleilla sosiaalisilla taidoilla varustettu ihminen osaa lausua kohteliaisuuden joka kohdistuu kuulijaan.
Sen sijaan ylipainoinen joka dissaa hoikkia, ei kyllä mitenkään ylennä omaa tasoaan.
Onhan sitä monenlaiseen maastoon ja maisemaan siementä kylvetty!
Kovaa ja pehmeää, löysää ja tiukkaa...
Kuokkanuija kyllä selättää kovankin kankaan!
T. mies
Miehissä on niin paljon asemaansa väärinkäyttäviä, että haluan olla niin painava, ettei minua heitellä, väännellä ja käännellä. Olen kokenut ihan riittävästi väkivaltaa, vaikka vähemmän kuin monet pitkissä väkivaltaisissa suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Miehissä on niin paljon asemaansa väärinkäyttäviä, että haluan olla niin painava, ettei minua heitellä, väännellä ja käännellä. Olen kokenut ihan riittävästi väkivaltaa, vaikka vähemmän kuin monet pitkissä väkivaltaisissa suhteissa.
Parsa perustelu lihavuudelle IKINÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parsa perustelu lihavuudelle IKINÄ!
Seksuaalisen väkivallan kokeminen lapsena tutkitusti altistaa lihavuudelle merkittävässä määrin. Ihminen haluaa alitajuisesti tehdä itsestään ei-haluttavan/ tulee tunnesyöjäksi/ muodostaa kehostaan muurin ympärilleen. Myös väkivaltaisessa ympäristössä eläminen altistaa lihomiselle.
Laihaa voi vaikka pitää seisaaltaan sylissä seksiä harrastaessa. Ja onhan laiha nainen esteettisesti paljon kauniimpi kuin isolla ylipainolla varustetut. Reiluun ylipainoon lasken 10kg. Saa sanoa, että oleppa itse laiha. Olen 181/81kg. Ei ihan laiha, muttei montaa kiloa ylipainoakaan.
Pimpan sidätuntumaan paino ei kyllä vaikuta. Tukevampi voi olla tiukempi tai sitten ei. Koskaan ei kokeilematta tiedä.
Ei ole laihoista kokemusta, kun yleensä ottaen enemmän viehättää normaalipainoinen/muodokkaampi.