Millaista on seksi laihan naisen kanssa?
Itse olen pehmeä ja "täyteläinen", on rinnat, reisiä ja peppua. Kaikki miehet ovat tykänneet, tietenkin koska eiväthän olisi lähestyneet jos ei vartalotyyppi olisi heistä viehättävä. Nyt mietin että millaista on rakastella laihaa naista, koska olen itse niin toisenlainen. Kertokaa miehet 😄
Kommentit (128)
Mielestäni ei hyvää. Hiukankin kovempaa naidessa häpyluut tuntuvat kovilta ja teräviltä. Joutuu varomaan jottei satu kumpaakaan. Takaapäin ei tunnu miltään kun ei ole ns. Lihan puristusta. Ennemmin normikokoinen tai pyöreähkö. Ovat paljon paremmat.
Hoikka ja itsestään huolehtiva nelikymppinen nainen on upeinta mitä tiedän... vaimoni on 168 ja n 65kg, pienet ja kiinteät rinnat ja hyvä peppu. Sopivan naisellinen ja silleen.
Ai miltäkö paneminen tuntuu? Upeelta - no kun ei näkyvä lihavuus vaan mitenkään sytytä. Ja kertoo se siitäkin ettei osaa syödä oikeita määriä, minkään possun kanssa halua olla
Ei tarvi olla treenattu tai mitään hiton kalseita silareita, mut tavallinen hoikkuus on vaan niin helppo tapa näyttää hyvältä. Ja halpa. Miks ihminen ei halua pitää itestään huolta?
Ja valintahan on helppo tehdä tutustumisvaiheessa - häiritsevän ylipainoisen kanssa ei kannata treffailla, vaan oottaa niin pitkään että kaikki osaset on kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja valintahan on helppo tehdä tutustumisvaiheessa - häiritsevän ylipainoisen kanssa ei kannata treffailla, vaan oottaa niin pitkään että kaikki osaset on kohdillaan.
Itse kävelin kostokroppamiinaan. Olis pitänyt tajuta sen kaverien vihjailuista, että se ei ole hänen normaali olotila.
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin voisitte lopettaa aiheen vierestä jankuttamisen.
Käsittämätöntä muutella ihmisten kommentteja ja sitten perään kiukutella siitä. Keksitty riita. Juuri noista avioerot lähtevät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kävelin kostokroppamiinaan. Olis pitänyt tajuta sen kaverien vihjailuista, että se ei ole hänen normaali olotila.
Ai tää on paha. Pitää pitää mielessä!
Ehkä kuvia pitää katella pidemmältä aikaa, jotenkin tohon on varauduttava.
Laiha tai hoikka nainen on jo sellaisenaan kaunis vartaloltaan, että seksi ja koko tapahtuma on kiihottavampi.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän vaikuttaa paljon mikä määritellään laihaksi.
Suomalaisten naisten keskipituus on 164 cm ja keskipaino 70,4 kg.
Ei laihuus ole kiinni siitä, minkä kokoisia muut ovat. Laiha on normaalipainon alarajalla tai alipainoinen, eli sanoisin bmi max 20.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän vaikuttaa paljon mikä määritellään laihaksi.
Suomalaisten naisten keskipituus on 164 cm ja keskipaino 70,4 kg.Ei laihuus ole kiinni siitä, minkä kokoisia muut ovat. Laiha on normaalipainon alarajalla tai alipainoinen, eli sanoisin bmi max 20.
Normaalipaino määräytyy juuri siitä minkä kokoisia muut ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni se on upeaa, koska ihannevartaloni naisella on nimenomaan laiha. Pienet, käteen sopivat rinnat erottuvat solisluut ja se kontrastina erottuva pehmeys siinä vatsan seutuvilla varmaankin kohokohtina.
Sama juttu. Naisystävä on noin 45kg ja upeat muodot. Käsittämätön vartalo. Kyllä sen huomaa kun kadulla kävellessä varsinkin näin kesällä kaikki naisia myöten jää tuijottamaan. On mahtavaa päästä seksiin tällaisen naisen kanssa.718
Minkä pituinen naisystäväsi on? Ikä?
154, 34. Ei suomalainen. Tuskin sellaista olisi olemassakaan.
Eli noin alakoulun neljäsluokkalainen.
Enpä tiedä asiasta kun omat naisystävät olleet 110 - 140 kilon väliltä.
Laihan/hoikan tai normaalipainoisen naisen paneminen on mukavaa ja tuntuu hyvällä.
On ollut myös lihavia naisia ja niillä on ollut omat vahvuutensa. Nielee yleensä, antaa kakkosta ja muutenkin ei ujostele. Omat rajoitteensa tuo asennot kun ei taivu tai on rasva tiellä. Visuaalisesti aika karsinta katsottavaa. En ikinä seurustelisi lihavan naisen kanssa, kun ne puistattaa pidemmän päälle.
Ykkösvalinta on normaalipainoinen nainen niin sänkyyn kuin parisuhteeseen. Hekin avautuvat ajan kanssa kun tulee luottamusta.
Potenssiiin sata,verrattuna lihavaan ja rehevään..ylipano vie tunnon vartalosta ja naine ei nauti kun ruuasta
Mä oon traktoria korjaillut. Alkaa olla kunnossa. Harmittaa kun pelloilla on lunta, ettei pääse kunnolla testaamaan. No, kevät tulee ja sitten jyvää vakoon :)
Taas neljä sivua vastauksia totaalisesti asian vierestä.
Seksi laihan naisen kanssa on ihan samanlaista kuin läskinkin. No, ainakin niissä asennoissa joissa se läskikin pystyy sitä vielä harrastamaan.
Se mihin kaikki näyttävät vastaavan on se kumpi vartalotyyppi kiihottaa enemmän.
On kysymättäkin selvää että seksi sellaisen naisen kanssa jonka vartalo on omasta mielestä tajuttoman kiihottavan näköinen on 100x parempaa kuin pussien tyhjentäminen väkisin puolijäykällä kalulla ällöttävän näköisella vartalolla varustettuun naiseen.
Molemmissa on puolensa, mutta ei laihuus tai lihavuus tee naisesta automaattisesti vetävää. Ne voivat molemmat olla turn-offeja. Riippuu niin paljon naisen omasta itsevarmuudesta. Tykkään muodokkaassa pulleassa naisessa siitä pehmeydestä ja että on mistä ottaa kiinni, laihassa taas on se hallittavuus. Monet asennot onnistuvat helpommin. Pyöreässä naisessa taas pimppi tuntuu jotenkin pehmeämmältä ja täyteläisemmältä. Ihania ovat molemmat, kun vaan korvien väli on kunnossa.
Laihoista naisista tulee helposti kovin ulkonäkökeskeisiä eivätkä osaa heittäytyä sängyssä, vaan sielläkin yrittävät pitää jotain roolia päällä. Hieman pulleat, jotka hyväksyvät itsensä ovat yleensä innokkaita! Niellään ja nuollaan ennakkoluulottamasti.
Sivuhuomautus naiselta: tuo tuntuu myös naisesta taivaalliselta, siis tuo miehinen käsien ote (vaikka muuten takaapäin ei se ihan suosikkiasento olisikaan). Sama ote mutta toisin päin myös ratsastaessa....love it.
Toivottavasti saat(te) vielä seksihalut syttymään.