Mitä yleisesti "herkkuna" pidettyä inhoat?
- sipsit (kaikista jää rasvakalvo kitalakeen BLÖRK)
- pähkinäsuklaa (kuivaa)
- fudge (äklömakeaa, tulee vaan kamala jano)
- minttujätski (hammastahnavibat)
Kommentit (512)
Marmeladi, viinikumi-karkit, tumma suklaa, pulla
Vierailija kirjoitti:
Kreikkalainen salaatti. Sen tärkeimmät ainesosat fetajuusto ja oliivit ovat hyikkä.
Suurin osa juustoista on hyikkä.
Paprika on hyikkä.
Hyikkä sanasta ansaitsisit jo jonkinklaisen ärsyttävin sana palkinnon. En neuvoisi käyttämään tuota enää ikinä, ellet sitten tosissasi yritä saada jotain väkivaltaisempaa perheriitaa aikaiseksi.
Quatroelk kirjoitti:
Pizza ja hirvi.
Ihanan random vastaus!
Vierailija kirjoitti:
Leipäjuusto! En ole ikinä ymmärtänyt sen päälle, sitkeä kuminen kiekko ja tylsä ällö maku
Squeaky cheese, sanoin brittiystäväni leipäjuustosta. Totta on, narisee ja kitisee syödessä.
Jouluruuat. Ei ikinä tule joulukiloja.
Quatroelk kirjoitti:
Pizza ja hirvi.
Maistuisiko hirvipitsa? :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikki viinit. Jäätävän pahanmakusita litkua, jota kukaan ei joisi, jos hintalappu olisi 2e/litra ja siinä ei olisi alkoholia.
Usko tai älä, mä ostan usein myös alkoholittomia viinejä, juuri maun vuoksi, kun en halua prosentteja. Mm. rosee- ja valkoviinit ovat usein lähes saman makuisia alkottomina.
Mikä vaan mistä alkoholin maistaa läpi.
Rahkat. Voi yökötys kuin pahaa voi olla.
Makeasta en pidä ja teiniksi asti luulin, että en pidä lainkaan suklaasta. Mutta ekanBrysselin matkan jälkeen suklaa on ollut minun herkkua. Ehdoton ällötys on ollut se sokerista ja maidosta tehty, jota saa jostain syystä myydä suklaana, vaikka oikeasti siinä on vähemmän suklaata, kuin Pirkka guacamolesessa avokadoa. Pahin järkytys nyt kun olen asunut yli kymmenen vuotta poissa Suomesta, niin jotkut suomalaiset tutut, raahaa tuota Fazerin sinistä koiransuklaata mulle tuliaisiksi. Oikea suklaa on muuten koiralle vaarallista niin vaarallista, että täälläpäin koiranvihaajat myrkyttävät koiria oikealla suklaalla eivätkä nakkien sisään piitotetulla rotanmyrkyllä.
Ääni täältäkin katkaravuille ja ravuille ylipäätään. Kerran jouduin juhlissa tilanteeseen, jossa ainoa ruoka oli leipää ja rapua, eivät siis olleet mitkään rapujuhlat jossa olisi osannut jopa varautua syömällä etukäteen eikä menuuta ollut kerrottu, allergioita vain kysyttiin. Pupelsin sitten leipää jälkiruokaan asti. Hävetti, mutta en kerta kaikkiaan saa niitä syötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leipäjuusto! En ole ikinä ymmärtänyt sen päälle, sitkeä kuminen kiekko ja tylsä ällö maku
Squeaky cheese, sanoin brittiystäväni leipäjuustosta. Totta on, narisee ja kitisee syödessä.
Jep. meidän perheessä tätä kutsutaan narskujuustoksi
Vierailija kirjoitti:
Aperol spritz. Aiva varmasti ei muutkaan tykkää, mutta tässä on jokin ihmeellinen joukkopsykoosi menossa. :D
Höpö höpö. Tiedän kyllä, etteivät kaikki siitä tykkää, mutta meitä Aperol spritzistä pitäviä on kyllä olemassa. Itse tykkään Aperolista todella paljon, ja teen joskus kesällä siitä miedompia juomia ilman proseccoa. Toki on senkin kanssa hyvää. Makuasioita, edelleen.
Hummeri. Pidän kyllä muista saksiniekoista ja äyriäisistä, mutta hummerin mausta en tykkää ollenkaan.
Jostain syystä mansikat eivät ole koskaan maistuneet, vaikka ne muille ovat yleensä suuri herkku. Kohteliaisuudesta syön jos tarjotaan, mutta en osta kuin tuliaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vuohenjuusto. Makuasia, mutta minusta se on kammottavan makuista.
Todella herkullista. Juustoista en tykkää halloumista sen mauttomuuden vuoksi.
Pizza ja hirvi.