Kuinka monen kanssa olet ollut yhdynnässä? No judgement!
Kiinnostaa vain aidosti millainen on muiden luku. Ei tarvitse selitellä mitään.
Itse olen kohta 32v, mieheni on 11. seksikumppanini.
Miten muilla?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Laskin ja sain 9kpl. Ikää mulla 46v.
Jestas, muisti palailee pätkittäin. Onkin 11 kpl yhteensä. Olikin hyvä taas käydä läoi tääkin asia :D
Niin ja nykyisen miehen kanssa olen ollut 8 vuotta, eli omat laskut päättyivät 24-vuotiaana.
- Ap
Ikää 48 v, taitaa kymmeneen jäädä kun pari pitkää suhdetta takana eikä irtoseksi kiinnosta.
Mieheni vastausta en haluaisi edes tietää, en tiedä, mutta epäilen, että sinkkuaikoina on hänellä yhdenyönjuttujakin kertynyt..
En ole pitänyt kirjaa. Useita kymmeniä petikumppaneita on ollut. Vain parhaat ovat jääneet mieleen ja muutama umpisurkea. n48
jotain 15-20 välillä tod.näk... haluan uskotella itselleni, että alle 15 mut luulen, et huijaisin itseäni. En tiedä, enkä halua laskea. Ikää 35.
10, joista viimeisen yhden ja saman kanssa 20 vuotta.
N39
Ps. Yhdeksän ensimmäistä oli surkeita.
Yhteensä 8. Kaksi parisuhdetta, sinkkuvuosia seitsemän ja niiden aikana yksi yhdenillanjuttu ja viisi tapailusuhdetta joissa oli seksiä.
N28
En muista. Olen ollut elämäni aikana pariin otteeseen pitkähkön ajan sinkkuna, joten kumppaneita on kertynyt. Yhteensä puhutaan kymmenistä, ehkä noin 80, mutta sen tarkempaan arvioon en kykene.