Minkämerkkisiä farkkuja oli sinun nuoruudessasi? Mitkä piti olla? Oliko sulla?
Muistaakseni Mic Mac:it oli semmoinen merkki mitkä piti ehdottomasti olla. Sellaiset sain kovan kinuamisen jälkeen ja kylläpä sitä oltiin niin coolia että. :)
Kommentit (32)
sen huononpia farkkuja ei oo koskaan ollut, levis alta-aika yksikön ja normaalin hoikan tytön koulukäytössä
ja löytyy vieläki kaapista parit (samoja edelleen ku yläasteen loppus) sit on yhet 555 ja yhet dieselit. Mun perse tulee 501 hyvin esiin :) Enää ei tuu niin paljoo käytettyy mut sillon tällön kuitenki
Voi tajuton, kun systerin kanssa siivottiin meidän suvun kesämökkiä talvella ja löydettiin meidän vanhoja vaatteita, esim Leviksen 501 farkkuja. Ihan tajuttoman karseita, kun nykypäivänä semmosia pöksyjä katteli :D
MicMacit oli kova sana kun olin yläasteella, sitten lukioaikoina piti olla Levikset, ehdottomasti. Tietty mullakin oli ;) ja monet vielä! Harmi kun en enää niihin mahdu.. ;P
VeryNice ja Beavers oli sellaisia " köyhäillistö" merkkejä, et ne osti niitä joilla ei ollu varaa Leviksiin..
Muistan että ekat niistä oli aivan liian isotkin.
siihen asti oli kaikilla vaan Jameksia. Muistan kun sain ekat Beaver Jeansit, ne makso 98mk ja se oli siihen aikaan iso raha! Kyllä niitä kauan kinuttiinkin ja vanhemmat kauhisteli hintaa. Sitten myöhemmin tuli Beaver Rockersit, Wranglerit, Lee Cooperit, Leet, Levikset... oi niitä aikoja
Maripaidat ja Ball:n paidat kovassa käytössä Kappaverkkarit oli kovassa huudossa. Elettiin 80-90 vaihdetta
Levikset mulla oli jo joskus 9v:nä, kun äiti oli onnistunut löytämään sellaiset jostain varastomyymälästä jotain pientä kokoa.
Mutta myöhemmin olisin halunut Edwin Jeansin farkut, en saanut, olivat törkeen kalliit silloin.
Sain sen sijaan Dieselit (Saddle - mallia), ja ne päällä olin kans tosi in, ja ne jopa istui tosi hyvin.
Levikset mulla oli myöhemminkin, mutta ne ei varsinaisesti ollut in.
Kyllä ne levikset oli sellainen kynnyskysymys yläasteella cooliuden ja nörttiyden välillä. ;) Lukiossa tulikin sitten boheemihippimuoti kehiin, ja oltiin cooliuden tuolla puolen. :D
Oli tosin muunkin merkkisiä farkkuja ja taitaa niitä Leviksiä olla vieläkin kaapissa muistona nuoruusvuosilta, siis pölyttymässä;)
muistan vielä, että oli kesä -91, kun sain ensimmäiset. Maksoivat muistaakseni 425 mk...
Leviksellä ei sulloin tainnut olla edes numeroita ja sain Levikset.