Mitä " hienolle naiselle" taskumattiin?
Auttakaa!
Mitä naiset voivat juoda taskumatista?? Olen siis toiselle ihmiselle viemässä taskumattia ja haluaisin ostaa siihen myös pullon, jonka voi siihen tyhjentää. Mutta mitä???
Tiedän, että taskumattiin laitetaan yleensä kirkasta, kossua, viskiä tai muuta..., mutta mitä " hieno nainen" voisi siitä juoda?
Kommentit (30)
Olen aika huono ostamaan lahjoja muutoinkin, joten tämä ihan supervaikea tapaus.
Kultakaupan taskumattiin sai kaiverruksen ja hienon paketin. Tyhmiä perusteluja, mutta näin vain on.
Matkustaa itse koko ajan, joten minun rahani eivät edes riitä niin hienon -vaikkapa shampanjan tai konjakin- ostamiseen, että se hänelle oli tarpeeksi hyvää.
En siis vaan keksinyt mitään muutakaan omalle kukkarolle sopivampaa lahjaa. Nyt sitten ehkä se Calvados ja Sherry pullo mukaan. En tiedä tuleeko käyttöön, mutta olen ainakin yrittänyt miettiä...
Juu hieno nainen ei juo taskumatista, se on tosi juoppomaista ja junttia! Hyvä konjakki on kiva lahja, mutta älä mitään taskumattia anna! Jos kukkaro kestää, niin Gaston de Lagrange erittäin hieno konjakki=)
On kyllä sillai " hieno nainen" , että tykkää juoda vain shampanjaa! Ei käy esim. oluet, siiderit, kirkkaat jne. Vain viinit ja shampanja (ei siis kuoharikaan). Sen takia tämä ongelma. Ja halusin lahjasta jäävän jotain muistoksikin... mitä ei siis konupullosta yksin jää...
Mitähän tuo edellä mainitsemasi konu maksaa? Kiitos vinkistä!
Sherry oli hyvä vinkki - sitä seuraavaksi katsomaan...
t. ap
Viinaa, koska siihen mahtuu vain vähän.
Vierailija kirjoitti:
Ap. mikä on budjettisi?
Aloitus on vuodelta 2008 🙄
a ja pelkkää rahan tuhlausta, koska niitähän ei tunnetusti voi koskaan käyttää missään.
Hieno lahja on sellainen, jossa on ajateltu, mikä todella sopii lahjansaajalle ja josta lahjan saaja aidosti tykkää.
t. Ilmeisesti hieno nainen, koska juon vain viinejä..