Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä herkuttelet viikonloppuna jos nyt pitää päättää?

Vierailija
25.07.2019 |

Tekee mieli valkosipulisipsejä ja Batterya niin varmaan tulee niitä ostettua. Lauantaina croissantteja ja skumppaa brunssille!

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit on se suurin himo, mutta pitää varmaan jättää kauppaan, ettei tämä hyvin alkanut painonpudotus  kärsi.

Vierailija
22/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sushilla ehdottomasti. Niin paljon sushia ja iso kippo wakamame -papuja vai mitä ne on. Uittelen papuja edestakaisin soijassa, pyydystelen niitä tikuilla, haukkailen isoja palanpuolikkaita erilaisista susheista ja olen sushinirvanassa.

Sairasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai suolainen ruoka ole "herkkua"? Se on vain ruokaa. Herkut ovat makeita, jälkkäreitä.

Jos sais valita mitä vaan, niin ottaisin rommilla kyllästetyn, mehevän suklaakakun. Vaan haaveeksi jää... :o/

Vierailija
24/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisi aikaa tekisin itse alusta asti guacamolet, salsat, cheddar-kastikkeet, grillaisin lihat ja kalat, pilkkoisin kasvikset ja sekoittelisin taivaalliset muutkin kastikkeet täydelliseen meksikolaistyyppiseen mässäilyyn.

Vierailija
25/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai suolainen ruoka ole "herkkua"? Se on vain ruokaa. Herkut ovat makeita, jälkkäreitä.

Jos sais valita mitä vaan, niin ottaisin rommilla kyllästetyn, mehevän suklaakakun. Vaan haaveeksi jää... :o/

Heh, itselleni suolainen on nimenomaan herkkua. En välitä makeasta yhtään.

Vierailija
26/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä, syödään pahaa ruokaa ja sitten palkinnoksi "herkutellaan"

Tosi sairasta

Vierailija
27/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oisi aikaa tekisin itse alusta asti guacamolet, salsat, cheddar-kastikkeet, grillaisin lihat ja kalat, pilkkoisin kasvikset ja sekoittelisin taivaalliset muutkin kastikkeet täydelliseen meksikolaistyyppiseen mässäilyyn.

Mässäily on sairasta.

Vierailija
28/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sushilla ehdottomasti. Niin paljon sushia ja iso kippo wakamame -papuja vai mitä ne on. Uittelen papuja edestakaisin soijassa, pyydystelen niitä tikuilla, haukkailen isoja palanpuolikkaita erilaisista susheista ja olen sushinirvanassa.

Edamame- eli soijapavut. Wakamame aww :D

Vierailija
29/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolainen ruoka on mitä suurimmassa määrin herkkua.

En voi sietää makeita. Eivät maistu miltään, ei ole aromeja. Paitsi tummassa suklaassa, ja jossain muissa todella vahvan makuisissa vaikka makeissa jutuissa. Mutta pääsääntöisesti makeat on ällöttäviä. Esim. joku Dallaspulla on ihan hirveätä.

Vierailija
30/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoharilla ja hyvällä elokuvalla ajattelin herkutella.

Vierailija
31/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin ihan ite päättää niin kana-feta-salaattia, grillattua lohta, uusia perunoita, kanttarellikastike ja joku triplasuklaamoussejuustokakku. Aamiaiseksi paistettuja munia, pekonia, tuoreappelsiinimehua, lihapullia, nakkeja ja paistettuja perunoita. Sit tuplakebab ranskalaisilla, fazerin punanen suklaalevy ja coka colaa.

Vierailija
32/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edamame- eli soijapavut. Wakamame aww :D

Hyi hitto!

Vierailija
33/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ymmärrä makeita herkkuja. Ei tee tippaakaan mieli.

Vierailija
34/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mässäily on sairasta.

Joo. Tietenkin on. Ihanaa. Unohdin itse tehdyt tacot ja tortillat ja burritot ja papukastikkeen ja smetanadipit!

Vierailija
35/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ruisleipää, voita sipaisu päälle ja graavilohta ja juomaksi kylmää vissyä. Kirsikoita jälkiruoaksi.

Vierailija
36/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen kermaista kantarellikeittoa.

Ihaninta ruoka-aihiota maailmassa ovat kantarellit.

Sain 30 litraa ystävältäni.

Ihaninta maailmassa taas on kanttarelleja antava ystävä.

Alkaa hipoa kyllä ihaninta.

Onneksi ei itse ole sienien ystävä, mutta tietää minun olevan. :)

Metsässä tykkää tarpoa ja sienestää.

Mitä makean ja suolaisen eroon tulee... Molemmat ovat herkkua!!!

Mikä kenenkin mieliteko on...

Vierailija
37/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pihvi, punaviiniä, gratiini, vastaleivotut sämpylät voilla, graavilohi, valkosipuliperunat..

Mikä tahansa noista olisi oikeasti herkkua!

Vierailija
38/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pepperonipizza tuplajuustolla, remix tuttifrutti ja suklaalevy ovat odottamassa. :D Jotain hyvää juotavaa vielä, mutta ei alkoholia.

Vierailija
39/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipulietanat

Vierailija
40/71 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalaa grilliin ja cavaa kylmään. Kirsikoita kasvaa kotipihassa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan