Millä herkuttelet viikonloppuna jos nyt pitää päättää?
Tekee mieli valkosipulisipsejä ja Batterya niin varmaan tulee niitä ostettua. Lauantaina croissantteja ja skumppaa brunssille!
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Sushilla ehdottomasti. Niin paljon sushia ja iso kippo wakamame -papuja vai mitä ne on. Uittelen papuja edestakaisin soijassa, pyydystelen niitä tikuilla, haukkailen isoja palanpuolikkaita erilaisista susheista ja olen sushinirvanassa.
Sairasta
Ei kai suolainen ruoka ole "herkkua"? Se on vain ruokaa. Herkut ovat makeita, jälkkäreitä.
Jos sais valita mitä vaan, niin ottaisin rommilla kyllästetyn, mehevän suklaakakun. Vaan haaveeksi jää... :o/
Jos oisi aikaa tekisin itse alusta asti guacamolet, salsat, cheddar-kastikkeet, grillaisin lihat ja kalat, pilkkoisin kasvikset ja sekoittelisin taivaalliset muutkin kastikkeet täydelliseen meksikolaistyyppiseen mässäilyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai suolainen ruoka ole "herkkua"? Se on vain ruokaa. Herkut ovat makeita, jälkkäreitä.
Jos sais valita mitä vaan, niin ottaisin rommilla kyllästetyn, mehevän suklaakakun. Vaan haaveeksi jää... :o/
Heh, itselleni suolainen on nimenomaan herkkua. En välitä makeasta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä, syödään pahaa ruokaa ja sitten palkinnoksi "herkutellaan"
Tosi sairasta
Vierailija kirjoitti:
Jos oisi aikaa tekisin itse alusta asti guacamolet, salsat, cheddar-kastikkeet, grillaisin lihat ja kalat, pilkkoisin kasvikset ja sekoittelisin taivaalliset muutkin kastikkeet täydelliseen meksikolaistyyppiseen mässäilyyn.
Mässäily on sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Sushilla ehdottomasti. Niin paljon sushia ja iso kippo wakamame -papuja vai mitä ne on. Uittelen papuja edestakaisin soijassa, pyydystelen niitä tikuilla, haukkailen isoja palanpuolikkaita erilaisista susheista ja olen sushinirvanassa.
Edamame- eli soijapavut. Wakamame aww :D
Suolainen ruoka on mitä suurimmassa määrin herkkua.
En voi sietää makeita. Eivät maistu miltään, ei ole aromeja. Paitsi tummassa suklaassa, ja jossain muissa todella vahvan makuisissa vaikka makeissa jutuissa. Mutta pääsääntöisesti makeat on ällöttäviä. Esim. joku Dallaspulla on ihan hirveätä.
Kuoharilla ja hyvällä elokuvalla ajattelin herkutella.
Jos saisin ihan ite päättää niin kana-feta-salaattia, grillattua lohta, uusia perunoita, kanttarellikastike ja joku triplasuklaamoussejuustokakku. Aamiaiseksi paistettuja munia, pekonia, tuoreappelsiinimehua, lihapullia, nakkeja ja paistettuja perunoita. Sit tuplakebab ranskalaisilla, fazerin punanen suklaalevy ja coka colaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edamame- eli soijapavut. Wakamame aww :D
Hyi hitto!
En yhtään ymmärrä makeita herkkuja. Ei tee tippaakaan mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mässäily on sairasta.
Joo. Tietenkin on. Ihanaa. Unohdin itse tehdyt tacot ja tortillat ja burritot ja papukastikkeen ja smetanadipit!
Kunnon ruisleipää, voita sipaisu päälle ja graavilohta ja juomaksi kylmää vissyä. Kirsikoita jälkiruoaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen kermaista kantarellikeittoa.
Ihaninta ruoka-aihiota maailmassa ovat kantarellit.
Sain 30 litraa ystävältäni.
Ihaninta maailmassa taas on kanttarelleja antava ystävä.
Alkaa hipoa kyllä ihaninta.
Onneksi ei itse ole sienien ystävä, mutta tietää minun olevan. :)
Metsässä tykkää tarpoa ja sienestää.
Mitä makean ja suolaisen eroon tulee... Molemmat ovat herkkua!!!
Mikä kenenkin mieliteko on...
Hyvä pihvi, punaviiniä, gratiini, vastaleivotut sämpylät voilla, graavilohi, valkosipuliperunat..
Mikä tahansa noista olisi oikeasti herkkua!
Iso pepperonipizza tuplajuustolla, remix tuttifrutti ja suklaalevy ovat odottamassa. :D Jotain hyvää juotavaa vielä, mutta ei alkoholia.
Tonnikalaa grilliin ja cavaa kylmään. Kirsikoita kasvaa kotipihassa..
Sipsit on se suurin himo, mutta pitää varmaan jättää kauppaan, ettei tämä hyvin alkanut painonpudotus kärsi.