Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help! Mies petti ja nyt uhkaa jättää, miten saan hänet haluamaan jatkaa suhdetta?

Vierailija
25.07.2019 |

Tarvitsisin neuvoja ja tukea samassa tilanteessa olleilta. Mies jäi kiinni pettämisestä. Nyt sanoo että ei näe suhteellamme olevan tulevaisuutta. Minä en halua erota. Olen valmis antamaan pettämisen anteeksi. Ja parantamaan suhdettamme. Meillä on kaksi pientä lasta, joten teen tämän myös lasten vuoksi. Ja rakastan edelleen miestäni. Vinkkejä kaivataan, miten kääntää miehen pää? Kiitos!

Kommentit (159)

Vierailija
61/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin 13/60 ja 18/60.

Vierailija
62/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillasi puolestasi ap ja toivon, että asiasi selviävät tavalla tai toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään voi parisuhteessa pitää väkisin.

Mies ei rakasta sinua vaan jotain toista naista. Kuka hitto edes haluaisi sellaisen suhteen, jossa ollaan säälistä?

Ala järjestelemään omaa elämääsi ja lasten asioita.

Toivon, että mies rakastuisi minuun uudestaan puolisona. Eikö tämä ole mahdollista?

Meillä oli samantapainen tilanne joitakin vuosia sitten. Mies petti, halusi erota, oli rakastunut toiseen. Tilanne jatkui ihan kamalana joitakin viikkoja, kumpikaan ei tehnyt eron eteen mitään. Sitten mies vain sanoi, että me voidaan vielä yrittää. Vähitellen hän rakastui minuun uudestaan, oli ihana ja huomaavainen ja teki kaikkensa eteeni, ja itsekin olin muutaman vuoden sitä mieltä, että hyvinhän tämä kääntyi. Nyt olen sitä mieltä, että olisi pitänyt erota. Vasta hiljattain olen alkanut pystyä kunnolla ajattelemaan, mitä hän teki minulle ja inho nousee pintaan. Kaikki miehen tekemiset ja sanomiset ovat alkaneet ärsyttää suunnattomasti. Mies rakastaa minua, mutta minä en enää rakasta häntä. Terapiassa emme käyneet enkä siis tiedä, olisiko siitä ollut apua.

Vierailija
64/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei rakasta sinua vaan jotain toista naista. Kuka hitto edes haluaisi sellaisen suhteen, jossa ollaan säälistä?

Toivon, että mies rakastuisi minuun uudestaan puolisona. Eikö tämä ole mahdollista?

Meillä oli samantapainen tilanne joitakin vuosia sitten. Mies petti, halusi erota, oli rakastunut toiseen. Tilanne jatkui ihan kamalana joitakin viikkoja, kumpikaan ei tehnyt eron eteen mitään. Sitten mies vain sanoi, että me voidaan vielä yrittää. Vähitellen hän rakastui minuun uudestaan, oli ihana ja huomaavainen ja teki kaikkensa eteeni, ja itsekin olin muutaman vuoden sitä mieltä, että hyvinhän tämä kääntyi. Nyt olen sitä mieltä, että olisi pitänyt erota. Vasta hiljattain olen alkanut pystyä kunnolla ajattelemaan, mitä hän teki minulle ja inho nousee pintaan. Kaikki miehen tekemiset ja sanomiset ovat alkaneet ärsyttää suunnattomasti. Mies rakastaa minua, mutta minä en enää rakasta häntä. Terapiassa emme käyneet enkä siis tiedä, olisiko siitä ollut apua.

Kiitos kun jaoit tämän. Miten käyttäydyit, että mies rakastui sinuun uudelleen? Toivoisin, että meilläkin kävisi näin. Luottamus mieheeni on kyllä kärsinyt, joten varmasti suhteeseemme jäisi pysyvä särö...

Vierailija
65/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilytä itsekunnioituksesi, jos et avioliittoasi voikaan pelastaa. Mies on ilmeisesti rakastunut toiseen. Ihastuminen kyllä menee aikanaan ohi ja hän saattaa alkaa haikailla perääsi, mutta nyt et taida pysytä tekemään mitään. Älä matele!

Vierailija
66/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä h,,,tavia miehenkutaleita on suomi pullollaan. Ja sit ihmetellään ,kun fiksut nykynaiset ei tee lapsia.

Kuka hullu enää haluaa iseään siihen liekaan ,että 18 vuotta kasvattaa mukulan yksin ja ukot vaan panee lisää alulle ,jos saavat.

Vierailija
67/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vttua nyt taas. Miehesihän on jo jättänyt sut eikä rakasta sua (enää) joten niele tappiosi ja anna olla jo. Kerran et enää ole hetkeen "napannut" miestäsi normi-ihmisenä niin miksi vtussa kelpaisit sitten anelevana kynnysmattona?

Et sä voi pakottaa miestä rakastamaan itseäsi. Meni jo.

Vierailija
68/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä keksi  mitään keinoa, jolla sinä voisit kääntää miehesi pään. Hänen itsensä se pitää haluta tehdä. Ikävä kyllä ei kuulosta kovin lupaavalta sinun kannaltasi, vaikka toisaalta ehkä parempi olisikin erota pettäjästä. 

En missään nimessä halua erota. Miten saan miehen ymmärtämään, että rakastan häntä yli kaiken ja ero satuttaa lapsiakin?

Miehesi sanoo:"En missään nimessä halua jatkaa. Miten saan naisen ymmärtämään, että vihaan häntä yli kaiken ja jatkaminen satuttaa lapsiakin?"

Vierailija
69/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sulle erittäin tärkeä neuvo: älä vingu miestä takaisin!

Jätä lapset viikonlopuksi miehelle ja lähde kavereiden kanssa viihteelle. Esitä että ei haittaa tippaakaan ja ole jatkavinasi elämää.

Ainoa keino! Jos kitiset ja itket yms, mies lähtee ihan varmasti koska tietää että otat takaisin milloin vaan jos hänestä siltä tuntuis. Sitten kun esität ettei kiinnosta niin sille iskee paniikki!

Jos tämä keino ei tepsikkään niin et olis saanu sitä jäämään mitenkään muutenkaan.

Tämä on niin totta. Ja ainoa keino. Vinkumalla rakkauttasi häneen karkotat hänet vain kauemmaksi.

Vierailija
70/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jos hän ei arvosta sinua.

Vierailija
71/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala laskea elareita ja osituksia. Näytä miehelle vähän hintalappua. Yleensä se rakkaus palaa nopeasti. Jalat alkavat koskettaa maata.

Vierailija
72/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen anelu on kuvottavaa. Jopa mä haluan jättää sut.

Vierailija
73/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaan ap. joutuu menemään töihin jos lompakko lähtee, siitähän tässä kyse, kautta historian paksu lompakko riittää anteeksipyynnöksi pikku hypyistä.

Ap. just aiemmin kertoi, että mies on valittanut siitä, että ap. tekee liikaa töitä. 

Vierailija
74/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nyt rakastunut, eikä pysty näkemään eron tuomia käytännön ongelmia ja sitä, että tulee varmasti kaipaamaan perhe-elämäänne. Lopeta vinkuminen ja tosiaan lähde viihteelle kuten täällä on ehdotettu. Sitten alat valmistella eroa. Hölmö olet, jos päästät miehesi poikamieselämään eli viikkoviikkosysteemi lapsille. Tulet itse väsymään todella pahasti, jos lapset ovat sinulla koko ajan. Lapsia käy sääliksi. Oma ex petti ja heitin hänet heti ulos. Teini-ikäinen kuopus alkoi oireilla todella pahasti: harrastukset jäivät ja koulu alkoi mennä huonosti. Itse olen todella uupunut, kun olen "hoitanut" oireilevaa kuopusta monta vuotta. Nyt näyttää paremmalta. Isäänsä kuopus ei halua juurikaan tavata ja hän vihaa isän uutta kumppania. Luultavasti ero on helpompi, jos lapsi on pienempi. Nykyisin erotaan todella paljon, eikä ymmärretä sitä, kuinka ero satuttaa lapsia. 

Vierailija
75/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin ratkaisuna avoimen suhteen. Miehesi ja sinä olisitte siis vapaita olemaan muidenkin kanssa, mutta yhteistä kotia ei rikottaisi. Näin sinä saisit pysyä miehen luona, mies olisi vapaa panemaan hoitojaan ja lapsilla olisi molemmat vanhemmat. Win-win!

Vierailija
76/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on nyt rakastunut, eikä pysty näkemään eron tuomia käytännön ongelmia ja sitä, että tulee varmasti kaipaamaan perhe-elämäänne. Lopeta vinkuminen ja tosiaan lähde viihteelle kuten täällä on ehdotettu. Sitten alat valmistella eroa. Hölmö olet, jos päästät miehesi poikamieselämään eli viikkoviikkosysteemi lapsille. Tulet itse väsymään todella pahasti, jos lapset ovat sinulla koko ajan. Lapsia käy sääliksi. Oma ex petti ja heitin hänet heti ulos. Teini-ikäinen kuopus alkoi oireilla todella pahasti: harrastukset jäivät ja koulu alkoi mennä huonosti. Itse olen todella uupunut, kun olen "hoitanut" oireilevaa kuopusta monta vuotta. Nyt näyttää paremmalta. Isäänsä kuopus ei halua juurikaan tavata ja hän vihaa isän uutta kumppania. Luultavasti ero on helpompi, jos lapsi on pienempi. Nykyisin erotaan todella paljon, eikä ymmärretä sitä, kuinka ero satuttaa lapsia. 

Meillä samantapainen tilanne. Mies petti työkaverin kanssa ja muutti pois. Itse olisin halunnut jatkaa. Tästä jo aikaa. Varhaisteini tapaa kerran kuukaudessa isäänsä ja inhoaa ja haukkuu tätä uutta naista. Eivät juuri puhu toisilleen eli ei mitään kovin onnellista. Minulla on uusi mies joka on hyvä kaveri mun lapsille mutta rankkaa on yksinhuoltajuus silti. Voimia sinulle. Tavallinen tarina nykyisin.

Vierailija
77/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en juuri halua erota, koska lapset kärsisivät. Ovat todella kiintyneet isäänsä ja ikävöivät nytkin helposti isiä, jos tämä esim matkoilla. En usko että mies reagoi mitenkään, jos lähden viihteelle, mutta on varmaankin järkevää, että alan tekemään itselleni mieluisia juttuja ja kohentamaan ulkonäköäni yms.

Vierailija
78/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä samantapainen tilanne. Mies petti työkaverin kanssa ja muutti pois. Itse olisin halunnut jatkaa. Tästä jo aikaa. Varhaisteini tapaa kerran kuukaudessa isäänsä ja inhoaa ja haukkuu tätä uutta naista. Eivät juuri puhu toisilleen eli ei mitään kovin onnellista. Minulla on uusi mies joka on hyvä kaveri mun lapsille mutta rankkaa on yksinhuoltajuus silti. Voimia sinulle. Tavallinen tarina nykyisin.

Voi ei, ikävää että olet joutunut kokemaan saman! Jatkoilla mies tuon naisen kanssa suhdetta, jonka kanssa petti sinua? Tietääkö lapsi tapahtuneen? Meillä on pienet lapset 4 v ja 7 v.

Vierailija
79/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, ikävää että olet joutunut kokemaan saman! Jatkoilla mies tuon naisen kanssa suhdetta, jonka kanssa petti sinua? Tietääkö lapsi tapahtuneen? Meillä on pienet lapset 4 v ja 7 v.

Kyllä jatkoi suhdetta juuri tämän saman kanssa. Lapset tietävät mitä tapahtui. Olen nykyisin kuitenkin onnellinen uuden miehen kanssa ja välit exään hyvät. Uusi nainen on kuitenkin ollut vähän ikävä lapsillekin että varaudu siihen.

Vierailija
80/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisin ratkaisuna avoimen suhteen. Miehesi ja sinä olisitte siis vapaita olemaan muidenkin kanssa, mutta yhteistä kotia ei rikottaisi. Näin sinä saisit pysyä miehen luona, mies olisi vapaa panemaan hoitojaan ja lapsilla olisi molemmat vanhemmat. Win-win!

En usko, että miehen pää kestäisi tätä. Jos on toisen naisen kanssa intiimisti ei pysty olemaan mulle rakastava puoliso. Nytkin käytös muuttui etäiseksi ja tiuskivaksi pettämisen jälkeen. Muutos oli selkeä aiempaan...