Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help! Mies petti ja nyt uhkaa jättää, miten saan hänet haluamaan jatkaa suhdetta?

Vierailija
25.07.2019 |

Tarvitsisin neuvoja ja tukea samassa tilanteessa olleilta. Mies jäi kiinni pettämisestä. Nyt sanoo että ei näe suhteellamme olevan tulevaisuutta. Minä en halua erota. Olen valmis antamaan pettämisen anteeksi. Ja parantamaan suhdettamme. Meillä on kaksi pientä lasta, joten teen tämän myös lasten vuoksi. Ja rakastan edelleen miestäni. Vinkkejä kaivataan, miten kääntää miehen pää? Kiitos!

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sulle erittäin tärkeä neuvo: älä vingu miestä takaisin!

Jätä lapset viikonlopuksi miehelle ja lähde kavereiden kanssa viihteelle. Esitä että ei haittaa tippaakaan ja ole jatkavinasi elämää.

Ainoa keino! Jos kitiset ja itket yms, mies lähtee ihan varmasti koska tietää että otat takaisin milloin vaan jos hänestä siltä tuntuis. Sitten kun esität ettei kiinnosta niin sille iskee paniikki!

Jos tämä keino ei tepsikkään niin et olis saanu sitä jäämään mitenkään muutenkaan.

Kiitos tästä kommentista! Yritä vielä viikonloppuna puhua miestä ympäri rakkauden tunnustuksilla yms, mutta sen jälkeen täytyy keskittyä omaan elämään, ehkä se toimii. Pelkään kyllä pahinta!

Vierailija
22/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan ympäristö auttoi parisuhteiden ylläpitämisessä.

Eli yleinen paheksunta olisi tuonut miehesi raiteilleen.

Onko sulla tai miehellä sisaruksia, jotka puhuisi miehelle järkeä.

Mutta ei tuon jälkeen voi olla yhdessä kuin mitään ei oliis tapahtunut. Tarvitsette parisuhdeterapiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina vituttaa kaikki provon huutelijat mut nyt jos koskaan tuntuu itestä et tän on pakko olla provo. Eihän kukaan täysjärkinen halua olla miehen kanssa joka A, pettänyt, B, haluaa erota/ei halua olla yhdessä. En vaa voi ymmärtää miten kukaan olisi niin tyhmä et alentuisi roikkumaan mieheen joka ei selkeästikään rakasta. En vaa tajua. Mut ehkei mun tarvitsekaan..

Vierailija
24/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehellä on syynsä nyt ettei halua jatkaa kanssasi. Ehkä pettäminen oli johdannaista siitä, ajatteli että jätät kun saat tietää. Mitä hän sanoo syyksi miksi ei halua jatkaa? Eikö hän enää rakasta? Onko rakastunut johonkin toiseen? Ettekö ole keskustelleet ollenkaan aiheesta? Anna muuttaa toisaalle, ehkä ajan kanssa mieli muuttuu, ehkä ei. Mutta tuskin hänen päätään saat mitenkään käännettyä vaan pahennat vain hänen ahdistustaan jos painostat.

Kiitos kommentista! Sanoo että olen tehnyt liikaa töitä ja en ole osallistunut kotitöihin tarpeeksi ja olen valittanut asioista :-(... Mies kuitenkin itse halusi että palaan töihin melko pian lapsen syntymän jälkeen. Olen luvannut tehdä kaikki muutokset mitä mies kritisoi, mutta silti hän haluaa erota. :(

Ehkä hän luuli että halusi noita asioita, tai sitten ne olivat tekosyitä. Minulla on takanani menneisyydessä viiden vuoden suhde jossa useamman kerran ylipuhuin miehen jäämään luokseni. Arvaa kannattiko? Meillä ei lapsia ollut, mutta mikäli toinen haluaa lähteä niin sitten hän haluaa. Kuten tässä on moni muukin kommentoinut, vaikka sinä rakastat niin hän ei taida enää rakastaa. Yksi parhaista keinoista on varmasti se että tosiaan jätät hänet lasten kanssa ja lähdet edes pariksi päiväksi ystävien/sukulaisten tms luo.

Vierailija
25/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on paljon näitä kuukausi sitten sitä ja tätä aloituksia.. olisit raportoinut kuukausi sitten, eikun olikin provo.

Vierailija
26/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Sanot miehelle että ero on ihan ok ja sen jälkeen käyttäydyt niin kuin hän olisi yhdentekevä ihminen sinulle

2. Alat järjestelemään ositusta ja huoltajuusasioita virallista tietä

3. Käytät huomattavan paljon aikaa ja rahaa että fiksaat itsellesi killer-ulkonäön. Treenaat ja otat kaikki mahdolliset kauneushoidot

4. Odotat rauhassa muutaman viikon

5. Mies tulee oven taakse anelemaan sinua takaisin

Kiitos vinkeistä! Minulla on sellainen fiilis, että mies odottaa että minä hoidan eron ja hänen ei tarvitse tehdä mitään. Siksi en ole tarttunut asioihin...kun en halua erota! Voisin kyllä kohentaa ulkonäköäni...

Vierailija
27/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina vituttaa kaikki provon huutelijat mut nyt jos koskaan tuntuu itestä et tän on pakko olla provo. Eihän kukaan täysjärkinen halua olla miehen kanssa joka A, pettänyt, B, haluaa erota/ei halua olla yhdessä. En vaa voi ymmärtää miten kukaan olisi niin tyhmä et alentuisi roikkumaan mieheen joka ei selkeästikään rakasta. En vaa tajua. Mut ehkei mun tarvitsekaan..

Tämä ei ole provo. Tapahtui mulle tänä kesänä. En tiennyt edes että mies oli tyytymätön sihteeseemme. Koskaan ei ollut sitä sanonut mulle ennen kun jäi kiinni..

Vierailija
28/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies jäi kiinni? Tällä voi olla merkitystä kuvioon.

Vierailija
29/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan normaali ensireaktio, että yrittää kaikin keinoin pitää kiinni siitä mihin on tottunut. Ero on tullut sinulle yllätyksenä ja sen käsittely vie paljon aikaa. Mies on tehnyt katalan ja itsekkään tempun, huomaa ettei yhtään koe vastuutansa miten hänen perheensä nyt selviytyy tämmöisen iskun jälkeen.

Olen pahoillani, mutta mielestäni et voi tehdä oikein mitään. Yksinään on mahdotonta suhdetta korjata ja sinun miehesi on valinnut jo rikkomislinjan. Voisin lyödä vetoa että hän on jo etsinyt uuden, ettei HÄNEN tarvitse kärsiä erotuskia ja yksinjäämisen haittoja. Viis siitä, miten hänen lapsensa ja lasten äiti pärjää. Munaton ällöttävä mies. Tulet vielä vihaamaan häntä, kun ehdit sisäistämään kaiken kataluuden, valehtelun ja teeskentelyn. Hän on hoitanut eron erittäin huonosti. Anteeksi antaminen vie jopa vuosia.

Yritä selviytyä tyylikkäästi, mutta ole myös armollinen itsellesi. Sinulla on oikeus kaikkiin tunteisiisi. Ne ovat sinun tunteitasi. Jos pystyt ottamaan heti etäisyyttä mieheen ja lakkaat pitämästä yhteyttä, niin kiität itseäsi myöhemmin. (Kriisin jälkeen hävettää ihan hemmetisti oma takertuminen.)

Vierailija
30/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella väsynyt provo.

Vierailija
31/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä kiinnosta. Jos jatkatte, hän pettää taas.

Vierailija
32/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen eräs pariskunta jossa nainen oli myös yhtä "riippuvainen" ja yltiörakastunut ja miestä ahdisti ja halusi erota. Kaikista rakkaudentunnustuksista ja "tapan itseni" -uhkailuista huolimatta mies kuitenkin jätti ja heti kun nainen siitä jotenkin pääsi tolpilleen ja löysi toisen miehen ketä tapaili tuli mies katumapäälle. Nyt ovat olleet yhdessä taas eronkin jälkeen 15 vuotta. Mutta mies käy edelleen vieraissa. Nainen ilmeisen tyytyväinen kuitenkin tilanteeseen. Tässäpä näkökulma...

Vierailija
33/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat, että miehestä tulee lasten lähivanhempi.

Vierailija
34/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt taas jaksa

Jaksaahan tää. Joku pakkomielle näitä rustata päivät päästään.

Elää palstan kautta ja kuvittelee, että palsta elää hänen kauttaan. Sairashan tuo on.

Vierailija
35/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän ei auta muuta kuin yrittää keskustella asiasta. Ja sinun sanoa hänelle suoraan, että rakastat häntä ja et halua erota. Ja voisitte yrittää mennä vaikka pariterapiaan mikäli se hänelle sopii.

Hän ei halua mennä pariterapiaan...

Vierailija
36/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Sanot miehelle että ero on ihan ok ja sen jälkeen käyttäydyt niin kuin hän olisi yhdentekevä ihminen sinulle

3. Käytät huomattavan paljon aikaa ja rahaa että fiksaat itsellesi killer-ulkonäön. Treenaat ja otat kaikki mahdolliset kauneushoidot

Kiitos vinkeistä! Minulla on sellainen fiilis, että mies odottaa että minä hoidan eron ja hänen ei tarvitse tehdä mitään. Siksi en ole tarttunut asioihin...kun en halua erota! Voisin kyllä kohentaa ulkonäköäni...

Lopeta jo.

Vierailija
37/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitat, että miehestä tulee lasten lähivanhempi.

Hän varmaan suostuisi tähän. Mies on hyvä isä. Minä en haluaisi olla lapsista erossa edes viikko-viikko systeemillä...

Vierailija
38/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo.

Lopeta mitä?

Vierailija
39/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt taas jaksa

Jaksaahan tää. Joku pakkomielle näitä rustata päivät päästään.

Elää palstan kautta ja kuvittelee, että palsta elää hänen kauttaan. Sairashan tuo on.

En ole aikaisemmin kirjoittanut aiheesta palstalle pl yhden kommentin pettämisaiheiseen ketjuun. Nyt vasta shokkivaihe ohi ja ylipäätään jaksan enemmän tänne kirjoittaa. Ikävää tuo provohuutelu...

Vierailija
40/159 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo.

Lopeta mitä?

Surkea provoilu.