Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Help! Mies petti ja nyt uhkaa jättää, miten saan hänet haluamaan jatkaa suhdetta?

Vierailija
25.07.2019 |

Tarvitsisin neuvoja ja tukea samassa tilanteessa olleilta. Mies jäi kiinni pettämisestä. Nyt sanoo että ei näe suhteellamme olevan tulevaisuutta. Minä en halua erota. Olen valmis antamaan pettämisen anteeksi. Ja parantamaan suhdettamme. Meillä on kaksi pientä lasta, joten teen tämän myös lasten vuoksi. Ja rakastan edelleen miestäni. Vinkkejä kaivataan, miten kääntää miehen pää? Kiitos!

Kommentit (159)

Vierailija
141/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#äläannaidiootille2019

Vierailija
142/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnysmatto ja vessapaperi, se sinä tuolle ukolle olet.

Jätä se ensin ja etsi mies, joka kohtelee sinua kuin ihmistä.

Ja revi siltä erossa KAIKKI, minkä irti saat. Älä alennu vonkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Sanot miehelle että ero on ihan ok ja sen jälkeen käyttäydyt niin kuin hän olisi yhdentekevä ihminen sinulle

2. Alat järjestelemään ositusta ja huoltajuusasioita virallista tietä

3. Käytät huomattavan paljon aikaa ja rahaa että fiksaat itsellesi killer-ulkonäön. Treenaat ja otat kaikki mahdolliset kauneushoidot

4. Odotat rauhassa muutaman viikon

5. Mies tulee oven taakse anelemaan sinua takaisin

Voisitkohan myös lähteä lomalle miettimään asioita?Esim viikoksi Barcelonaan ilman lapsia.Muksut miehelle.

Vierailija
144/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota erossa kaikki mitä irti saat.

Jatka elämää.

Vierailija
145/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järä mies keskenään lasten kanssa kotiin ja löhde 2 viikon etelänmatkalle. Ota sellainen all inclusive sporttiloma, jossa saat keskittyä omaan hyvinvointiisi ja kuntoiluun jne. Hanki siellä pieni lomaromanssi itsellesi. Laske ennen matkalle lähtöä arvio elareista ja puolesta omaisuudesta. Mies saa kokemusta tyhjästä kodista ja yh-isyydestä ja näkee, mitä ero maksaa rahallisesti ja elintasonsa tippuu. Lspset saavat läheistä aikaa isänsä kanssa, mikä on arvokasta tuli ero tai ei. Se on win win kaikille. Tule takaisin onnellisena ja säteileväbä ja ota puheeksi, että ehkä ero voi olla ok sittenkin ja että mitenkäs nämä rahat jaetaan ja otetaan viikko viikko huoltajuus. Mies alkaa taatusti perua lähtöaikeitaan.

Ei se silti rakasta.

Ja kuka helvetti haluaa sellaisen parisuhteen jossa ei olla rakkaudesta vaan arjen sujuvuudesta ja mukavuudenhalusta?

Yllättävän moni..

Vierailija
146/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa kuin ap tosin ilman lapsia. Ja sainhan jatkettua suhdetta vuodenpäivät pidemmäksi keskittymällä iloisen ilmapiirin ylläpitoon ennenkä äijä teki lopullisen eron. Suhde oli yhtä henkistä väkivaltaa ja pettämistä hänen osalta. Ja jatkoin läheisyysriippuvaisena suhdetta kunnes parisuhde tuli tiensä päähän. Kerran hän itkuaneli suhteen palaamiseen ja viikon sisään petti uusiksi ja jätti taas. Myöhemmin ehdotti paluuta vaikka oli jo suhteessa toisen kanssa mutten enää kolmatta kertaa koittanut etenkin kun oli yhtä epäkypsä kuin ennenkin, tällä kertaa pettämässä ja jättämässä toista naista. Enää en sitä ukkoa huolisi ja löysin sittemmin kunnollisen miehen

Vierailija
147/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko jotenkin muuttua kauniimmaksi tai haluttavammaksi ? Kestätkö seuraavan pettämisen ? Mitkä ovat todelliset motiivisi jatkaa ?

Olen normaalipainoinen, mutta voisin laihduttaa 5-10 kg. Ja kiinteyttää kroppaa, olen kyllä sporttinen. Ostaa uusia vaatteita, tehdä hiuksille jotain uutta. Olen tyyliltäni luonnollinen, ehkä pitäisi sitten meikata enemmän. Olen kyllä ihan tyytyväinen ulkonäkööni (en ole pinnallinen) mutta voihan sitä parantaa, jos siten saisin mieheni takaisin.

Pakko ihmetellä, että miksi ulkonäöllisiä asioita aletaan pohtimaan vasta silloin kun toinen on jo lähdössä?

Vierailija
148/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitä säälittävää ota omaa aikaa ja valehtele että sulla on syöpä. Mulle olisi aivan sama mitä.tuossa tilanteessa valehtelisin jos todellinen pakko saada pitää mies.

Vierailija
149/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minkä ikäisiä lapsesi ovat? Ymmärtävätkö he vielä jos eroaikeita isällä?

Vierailija
150/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin naimisiin, yksi ystäväni antoi neuvon, josta on ollut paljon apua. Neuvo oli: muista aina, että menevää pitää työntää. Niin olen tehnyt ja avioliitto on ja voi hyvin. Ap. Sano miehellesi, että voi lähteä. Lasku tulee perässä.

Vierailija
151/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluat jatkaa ? Anna mennä menojaan.

hän rakastaa miestänsä vaikka ei tuo sitä kyllä ansaitse

Vierailija
152/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä keksi  mitään keinoa, jolla sinä voisit kääntää miehesi pään. Hänen itsensä se pitää haluta tehdä. Ikävä kyllä ei kuulosta kovin lupaavalta sinun kannaltasi, vaikka toisaalta ehkä parempi olisikin erota pettäjästä. 

En missään nimessä halua erota. Miten saan miehen ymmärtämään, että rakastan häntä yli kaiken ja ero satuttaa lapsiakin?

sanoin ja teoin. ei välttämättä ole helppoa, mutta rakkaus on korjaava voima

Vierailija
153/159 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä. Mitä sä pask@lla teet, kun ei sulla varmaan ole peltoakaan. Kasvata samalla itsellesi selkäranka,äläkä ole tuollainen tossu. Et anna todellakaan lapsille hyvää mallia,jos jäät tuohon roikkumaan. Lapset vaistoaa enemmän kuin uskotaan.

et ole itse yhtään parempi kuin tuo paska. aloittaja osoittaa juurikin selkärankaa antamalla häneen kohdistuneen vääryyden anteeksi. olen varma, että rakkaus ja anteeksianto on myös kaikkein parasta hänelle ja lapsille. tekee se "paska" mitä tahansa sen jälkeen.

Vierailija
154/159 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä. Mitä sä pask@lla teet, kun ei sulla varmaan ole peltoakaan. Kasvata samalla itsellesi selkäranka,äläkä ole tuollainen tossu. Et anna todellakaan lapsille hyvää mallia,jos jäät tuohon roikkumaan. Lapset vaistoaa enemmän kuin uskotaan.

et ole itse yhtään parempi kuin tuo paska. aloittaja osoittaa juurikin selkärankaa antamalla häneen kohdistuneen vääryyden anteeksi. olen varma, että rakkaus ja anteeksianto on myös kaikkein parasta hänelle ja lapsille. tekee se "paska" mitä tahansa sen jälkeen.

Mitä v***n selkärankaa tuollainen mateleminen osoittaa? Jos toinen on menossa niin pitää antaa vauhtia eikä pidätellä. Ap voisi suoraan ilmoittaa että tuossa on päivämäärä mihin mennessä sun kamat häviää täältä, lasten tapaamiset ja mahdolliset elatusavut sovitaan viranomaisten kanssa. 

Ap: Tällä hetkellä sulla on shokkivaihe menossa, ole huoleti se menee ohi. Ja vielä suhteellisen nopeasti. Et pysty tällä hetkellä ajattelemaan rationaalisesti, muuten huomaisit että olet valmis muuttumaan kynnysmatoksi vain saadaksesi parisuhteesi pelastettua. Se ei ole sen arvoista. Jos se olisi, ei miehesi olisi pettänyt sinua eikä olisi lähdössä pois teidän parisuhteesta. Meri on täynnä kaloja, uutta matoa koukkuun vaan kunhan olet saanut ajatuksesti selvitettyä.

Vierailija
155/159 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä aamukahvi miehellesi, tee hyvä aamupala. Se yleensä auttaa.

Vierailija
156/159 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että lapset jäävät sitten miehelle ja sinä otat heidät joka toinen viikonloppu pitämään kanssasi hauskaa.

Vierailija
157/159 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap järki käteen! Mies petti, ei kadu ja haluaa erota. Vaikka kuinka lupaat korjata asiat, ei miestä kiinnosta. Miks haluaisit pitää tommosen paskan sun elämässä? Ymmärrän että rakkaus ei kuole heti, mutta se kyllä kuolee, tai vähintään muuttaa muotoaan kun aikaa kuluu tarpeeksi. Ja ymmärrän että yksin lasten kanssa jääminen pelottaa, mutta siitä selviää.

Jos saisit miehen jäämään, sä todennäköisesti epäilisit tosi pitkään, ellet jopa aina, että haluaako se olla siinä? Onko vaan koska pakotit? Pelkästään lasten takia? Se epävarmuus söis sut hitaasti sisältä, sun pitäis varoa ettet vaan "aja miestä pois huonolla käytökselläsi". Se tuhoais sut. Usko mua, mä oon ollut sä. 

Haluatko sä itsellesi miehen, joka ei halua ratkoa teidän ongelmia vaan pettää ja jää vaan koska anelit, vai haluatko sä itsellesi miehen, joka haluaa ratkoa teidän ongelmat, lupaa rakastaa ja olla uskollinen ylä- ja alamäissä? Koska jälkimmäisen voit löytää jos päästät irti. 

Vierailija
158/159 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hörtsis kirjoitti:

Ei kannata! On jo henkisestikin jättänyt sinut kun ei kerran edes koske sinuun.

Pakkaat sen kamat ja muuttakoon muualle.

Sovit elarit ja tapaamiset,etkä koske tikullakaan.

KErran pettää,aina pettää.

Itse annoin anteeksi,ihan turhaa.

Vuosi meni ja taas jäi kii.

EI kun lusikat jakoon.

Ja tämä koskee kumpaakin sukupuolta👍

Vierailija
159/159 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaako kolmas pyörä yhä kuvioissa? Se vaikuttaa paljolti onko suhteellasi yhä toivoa