Lue keskustelun säännöt.
Millaisia keskusteluja pidät syvällisinä?
Kommentit (22)
Eri ihmiset ymmärtävät syvällisyyden eri tavalla. Joidenkin mielestä on syvällistä puhua vaikka radioaktiivisten aineiden puoliintumisesta, itse taas ajattelisin että syvällinen keskustelu on enemmän humanistisiin kuin luonnontieteellisiin aiheisiin liittyvää. Ei tietenkään niin, että sen tarvitsisi olla tieteellistä keskustelua välttämättä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitäs hitsiä luitko ollenkaan viestiäni:D Siinä nimenomaan sanoin että syvällistä keskustelua voi käydä mistä vaan - kuten myös tylsää pintapuolista juttelua. Mikä noista luettelemistani aiheista oli "parempien ihmisten sfääreissä"? Ihan mielenkiinnosta kysyn. Rakkaus, lapsuus, unelmat ja seksuaalisuus nyt ainakin ovat aiheita joihin lähes jokaisella on jotain sanottavaa ihan koulutuksesta riippumatta. Matalapalkkaisista aloista en maininnut mitään, itse otit ne esille. Olen ollut useamman vuoden tehtaalla töissä ja opinnot rahoitin siivoamalla. Itse taidat olla ennakkoluuloinen jos kuvittelet että tuota viestiä ei olisi joku matalasti koulutettu fyysistä työtä tekevä ihminen voinut muka kirjoittaa.
33