Palstalaiset. Lähdetään taas matkalle.
Ilmestytte antamaani paikkaan mainittuna päivänä ja perillä sitten tiedätte minne olimmekaan matkalla.
Otatte mukaan niitä värmeitä mitä luulette tarvitsevanne ja EI yhtään eläintä mukaan.
Matka kestää perillä viikon.
Ps. Porvoo se kohde EI ole. Kun se reissu meni niin läskiksi viimeksi.
Astu ✈️. 🚃. 🛳. 🚎. 🚲. 🛶. 🚤. 🌞. ⛈. ☔️. 🔥. 🌴. ( vain vinkkejä tulevasta, selviää kyllä ajallaan)
Kommentit (90)
Apua, mahaan sattuu kun oon nauranut niin paljon, tuli vielä kauhea hikka😂
Olen tulossa, mukana 1vee jota imetän vähintään parin tunnin välein. Jos tämä on ongelma, voitte valittaa suoraan iltapaskaan koska minua ja taaperoani ei kiinnosta.
Hyi, täällä haisee huuhteluainetettu trikoomateriaali 😤. Tyypillistä.
Kuulostaa hienolta! Toivottavasti menemme Venäjälle, minä nimittäin osaan venäjää, olen opiskellut sitä 20 vuotta ja kun kävin kerran Venäjällä, minulta kysyttiin miten kauan olen asunut siellä kun osaan venäjää niin hyvin! Minulla on myös hyvin lahjakkaita lapsenlapsia, yksikin kirjoitti juuri ylioppilaaksi ja toinen kävi armeijan loppuun. Otan mukaan kuvia kaikista lapsenlapsista, että toisetkin voivat nauttia niistä! Minut voi pyytää myös kokiksi sillä osaan tehdä ihanat venäläiset kaalisopat ihan ilman reseptiäkin! Lapsenlapseni sanoikin että mummi tekee parhaat kaalisopat ja muutkin ruoat, ja hänen toinen mumminsa on paljon huonompi kokkaamaan, eikä osaa edes venäjää!
Я действительно раздражает!
Kaikille kouvolatukat niin tiedetään lentoasemalla ketkä kuulluu Vauviksen matkailijoihin.
Aina omavaraisena minä pärjään ihan missä vain maailmalla:
-tekninen alusasu
-Haglöfs vettä hylkivä kevytuntuvatakki
-tekninen T-paita
-tekniset housut (polven kohdalla vetskari niin saa shortseiksi)
-Gore-Tex -lenkkarit
-uikkarit, aurinkolasit, juomapullo ja pähkinöitä
Onko reissuun tulossa ketään eräjormaa? Kimppaudun sen kanssa eikä me jakseta mitään perässähiihtajiä joilla on pissahätä, jano, nälkä, kuuma, kylmä, koti-ikävä, ikävä poikkista, ikävä kissaa, 6 erityisruokavaliota ja neljään sairauteen lääkkeet, eikä mitään voi tehdä koska lapset.
Tuleehan mukaan sellaista porukkaa joka ei hienostele, vaan pystyy puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä? Minulla on nimittäin suolistossa ja alapäässä vaivoja, joista pitää pystyä keskustelemaan kaikkien kanssa. Toivoisin, että toiset myös piereskelisivät avoimesti, niin minun ei tarvitsisi hävetä koko ajan.
Eikä sitten päälle myöskään mitään kulahtaneita bändipaitoja, siivo kauluspaita pitää miehillä olla.
Kaamee sakki koossa, ette varmaan pahastu, tai ihan sama, mutta minä kävelen perässä, tai toisella puolella katua sillai, etten kuulu joukkoon.
Hyi, mikä moukka! Etkö sä tiedä, että ne pellavaverskat on mökki- tai kotivaatteet? Et kai sä nyt niissä voi lähteä reissuun!