Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko harrastaneet seksiä saunassa?

Vierailija
25.07.2019 |

Ainahan sanotaan että seksi ja sauna ei kuulu yhteen, mutta kyllä itse ainakin olen. Joskus pikkulapsiaikana kun oli vaikea löytää aikaa ja paikkaa, tuli tuokin kokeiltua.

Oletteko harrastaneet seksiä saunassa?

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei tosin ollut silloin lämmitetty.

Vierailija
2/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ei kovin hyvä paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se erityisen hyvä paikka seksille ole, mutta kyllähän nuorena ja kiimaosena tuli kokeiltua vaikka missä.

Vierailija
4/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yhdyntä,

Siinä meinas taju lähteä kuumassa.

Muutaman kerran runkannu kädellä ja nuollut vaimoa joka maannut ylälauteella ja itse seissyt lattialla.

Vierailija
5/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Löylyhuone on surkea paikka seksille.

Pukkari tai suihku mielummin, jos siellä saunareissulla on pakottava tarve päällä.

Vierailija
6/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oltiin Tenolla pienessä mökissä, jossa oli sauna samassa. Juniorit oli menneet nukkumaan niin vaimo otti saunassa suihin. Kiva katsella ikkunasta kun toiset souti joella ja kova kalu souti vaimon suussa. Hienoja muistoja.

Vierailija
7/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen ei onnistu, mutta saunassa on ihan hyvä sekä antaa, että saada suuta. Puhdas hiki, ihon liukkas ja märkyys tuntuu extra hyvältä. 

Vierailija
8/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjässä saunapadassa eikä keinutuolissa kannata lasta laittaa alulle! Siinä lirahtaa helposti kusta solujen sekaan.

( Vanha kansanviisaus v. 1903. Länkipohja )

Vierailija
9/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen ..varmaan n.100krt....ensimmäinen n17v....viimeksi eilen..nykyään ajoittuu yleensä kesällä mökille....ei missään kovissa löylyissä ja oven voi aukaista..

Vierailija
10/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus nuorea poikana tuli naispuoliselta serkulta otettua saunassa suihin kun tarjosi siihen mahdollisuutta.

Vierailija
11/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa useinkin. Mutta ei yhdyntää. Sormella vaimoo ja samalla vaimo ottaa suihin lauteilla. Vaimolla on isot DD rinnat, eli minä seison ja mulla seisoo, ja vaimo istuu ja imee, on kiihottavaa. Mutta liian kovat löylyt ei saa olla .alkaa oikeasti ottaa päästä.

Vierailija
12/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olemme. Pitää olla nopea, muuten keho väsyy korkeassa lämpötilassa.

Vierailija
13/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Meidän on sen verran iso löylyhuone, että mahdutaan lähäriin. Pituusero jotenkin aina tasoittuu maatessa ja on ihanaa olla iho ihoa vasten. Hän tuntuu niin maskuliiniselta ja näyttää niin hyvältä kulli pystyssä tullessaan siihen ylle varsinkin saunassa. Löylyjä ei oteta paljoa ettei tuu liian kuuma.

Vierailija
14/17 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä ollessani pantiin tyttökaverin, nykyisen puolison kanssa, erään leirikeskuksen saunassa, kun muuten ei ois viikonloppulomalla ollut panomahista. Ei ollu sauna oikeen mistään kotosin paikkana, vaikka toki nuoren rakkauden ja intin takia pano olikin fantastista molemmille. Mieluummin pehmeässä sängyssä viileämmässä lämmössä. Esileikkejä on kyllä sittemminkin leikitty jo saunassa, suuseksiä, käsihoitoja ja tissipanoa myöden.

M41

Vierailija
15/17 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sauna kyllä tosiaan mikään ihannepaikka ole panolle, ja kuumuus käy nopeasti tukalaksi kun meno muuttuu kovaksi. Mutta mitäpä sitä ei olisi kiimoissaan tullut kokeiltua...

Vierailija
16/17 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joskus nuorea poikana tuli naispuoliselta serkulta otettua saunassa suihin kun tarjosi siihen mahdollisuutta.

Naispuoliseltapa hyvinkin... :D

Vierailija
17/17 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä saunassa monta kertaa. Aina samasta syystä: koska ei ole muualla ollut mahdollista ja himot hirveät.. mahdollisimman pikainen purkautuminen lauteilla, ei voi tosiaankaan liian kauan jatkaa koska sitten menee taju kankaalle. Rantasaunan kuistilla paljon parempi :)