Oletteko harrastaneet seksiä saunassa?
Ainahan sanotaan että seksi ja sauna ei kuulu yhteen, mutta kyllä itse ainakin olen. Joskus pikkulapsiaikana kun oli vaikea löytää aikaa ja paikkaa, tuli tuokin kokeiltua.
Kommentit (17)
Eipä se erityisen hyvä paikka seksille ole, mutta kyllähän nuorena ja kiimaosena tuli kokeiltua vaikka missä.
Kerran yhdyntä,
Siinä meinas taju lähteä kuumassa.
Muutaman kerran runkannu kädellä ja nuollut vaimoa joka maannut ylälauteella ja itse seissyt lattialla.
Olen. Löylyhuone on surkea paikka seksille.
Pukkari tai suihku mielummin, jos siellä saunareissulla on pakottava tarve päällä.
Kerran oltiin Tenolla pienessä mökissä, jossa oli sauna samassa. Juniorit oli menneet nukkumaan niin vaimo otti saunassa suihin. Kiva katsella ikkunasta kun toiset souti joella ja kova kalu souti vaimon suussa. Hienoja muistoja.
Paneminen ei onnistu, mutta saunassa on ihan hyvä sekä antaa, että saada suuta. Puhdas hiki, ihon liukkas ja märkyys tuntuu extra hyvältä.
Tyhjässä saunapadassa eikä keinutuolissa kannata lasta laittaa alulle! Siinä lirahtaa helposti kusta solujen sekaan.
( Vanha kansanviisaus v. 1903. Länkipohja )
Kyllä olen ..varmaan n.100krt....ensimmäinen n17v....viimeksi eilen..nykyään ajoittuu yleensä kesällä mökille....ei missään kovissa löylyissä ja oven voi aukaista..
joskus nuorea poikana tuli naispuoliselta serkulta otettua saunassa suihin kun tarjosi siihen mahdollisuutta.
Itse asiassa useinkin. Mutta ei yhdyntää. Sormella vaimoo ja samalla vaimo ottaa suihin lauteilla. Vaimolla on isot DD rinnat, eli minä seison ja mulla seisoo, ja vaimo istuu ja imee, on kiihottavaa. Mutta liian kovat löylyt ei saa olla .alkaa oikeasti ottaa päästä.
Kyllä olemme. Pitää olla nopea, muuten keho väsyy korkeassa lämpötilassa.
Kyllä. Meidän on sen verran iso löylyhuone, että mahdutaan lähäriin. Pituusero jotenkin aina tasoittuu maatessa ja on ihanaa olla iho ihoa vasten. Hän tuntuu niin maskuliiniselta ja näyttää niin hyvältä kulli pystyssä tullessaan siihen ylle varsinkin saunassa. Löylyjä ei oteta paljoa ettei tuu liian kuuma.
Intissä ollessani pantiin tyttökaverin, nykyisen puolison kanssa, erään leirikeskuksen saunassa, kun muuten ei ois viikonloppulomalla ollut panomahista. Ei ollu sauna oikeen mistään kotosin paikkana, vaikka toki nuoren rakkauden ja intin takia pano olikin fantastista molemmille. Mieluummin pehmeässä sängyssä viileämmässä lämmössä. Esileikkejä on kyllä sittemminkin leikitty jo saunassa, suuseksiä, käsihoitoja ja tissipanoa myöden.
M41
Ei sauna kyllä tosiaan mikään ihannepaikka ole panolle, ja kuumuus käy nopeasti tukalaksi kun meno muuttuu kovaksi. Mutta mitäpä sitä ei olisi kiimoissaan tullut kokeiltua...
Vierailija kirjoitti:
joskus nuorea poikana tuli naispuoliselta serkulta otettua saunassa suihin kun tarjosi siihen mahdollisuutta.
Naispuoliseltapa hyvinkin... :D
Olen harrastanut seksiä saunassa monta kertaa. Aina samasta syystä: koska ei ole muualla ollut mahdollista ja himot hirveät.. mahdollisimman pikainen purkautuminen lauteilla, ei voi tosiaankaan liian kauan jatkaa koska sitten menee taju kankaalle. Rantasaunan kuistilla paljon parempi :)
Olen. Ei tosin ollut silloin lämmitetty.