Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut ei-toivottuja yhteydenottoja tori.fin kautta?

Vierailija
25.07.2019 |

Tuli vain mieleen, kun äsken tein pari ilmoitusta. Mulla oli ennen ilmoituksessa puhelinnumero, mutta sitten sain kerran sellaisen yhteydenoton, jossa haluttiin lähetellä kikkelikuvia (pointsit ukolle siitä, että ei lähettänyt, vaan kyseli ensin kautta rantain). En nyt tietenkään varma ole, että mies oli saanut numeroni torin kautta, mutta todennäköistä se oli, kun mulla oli juuri silloin ilmoituksiakin. Otin numeron sitten pois. Olisi kätevämpää pitää se, mutta minkäs teet.

Mua yllätti myös se, että torin filtteriin jää kaikenlaisia viestejä. Otin nimittäin kerran yhteyttä torin ylläpitoon, kun luulin, että joku viesti ei ollut tullutkaan sähkäpostiin. Silloin sain myös filtteriin jääneet viestit, ja nehän olivat sisällöltään seksuaalisia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon.. kerran jotkut teinit soitti yhdestä tavarasta, voiko sen tunkea peppuun. Yksi nainen lähetti viestin ja pilkkasi tavaraa, jota myin. Ihan sähköposti viesti tuli yhdeltä mieheltä, joka osti multa tavaran että ootpas kaunis. Oli stalkannut mut facebookista.

Toinen mies pyysi treffeille kun olin ostanut häneltä kitaran

Vierailija
2/3 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon.. kerran jotkut teinit soitti yhdestä tavarasta, voiko sen tunkea peppuun. Yksi nainen lähetti viestin ja pilkkasi tavaraa, jota myin. Ihan sähköposti viesti tuli yhdeltä mieheltä, joka osti multa tavaran että ootpas kaunis. Oli stalkannut mut facebookista.

Toinen mies pyysi treffeille kun olin ostanut häneltä kitaran

Ohoh! No jopas! Toi on jo ihan eri tason meininkiä! Mulla tais olla koko nimi ilmoituksessa aiemmin, mutta ei FB- tai muutakaan sometunnusta sillä nimellä, joten tuo yhteyttä ottanut mies ei edes tiennyt, miltä näytän. Senkin takia tuntui jotenkin niin kaukaa haetulta...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaon siellä vaan etunimi, kaikki kaupat hoidan sillä tori mobiiliappilla viestitse. Ei kannata laittaa omia tietojana hörhöille. Koskaan ei oo tarvinu antaa puh nro että kaupat hoituu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi