Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet haluaa täydellisen näköisen naisen!

Vierailija
25.07.2019 |

Sitten mollataan sitä valittua kumppania: "MIkset meikkaa? mikset laittaudu! mikset laihduta! Miksi näytät väsyneeltä!!"
Vastaukseni on: Miksi sitten valitsit minut, ääliö? Ja heitän sian pellolle!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni jaksaa sanoa minua maailman kauneimmaksi, vaikka,en sitä olekaan. Hän ymmärtää, että en kestä, jos hän katselee muita ja niinpä hän ei muota katsokaan minun nähteni ainakaan. Hän on sanonut minulle, ettei mistään hinnasta,halua,menettää tätä mitä meillä on.

Vierailija
2/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Ei mulla ainakaan vaikka omaan selluliittiä, raskausarpia, viiltelyarpia ja oon 160cm normaalipainoinen tonttu.

Enemmän on itseasiassa tullut sanomista, jos oon miehen mielestä laittautunut liikaa julkisille paikoille ja ovat pitäneet huolta enemmän syömisestä kuin syömättömyydestä. Mistä sä oikein miehesi oot valinnut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat. 

Vierailija
4/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oma vaimoni on mielestäni täydellisen näköinen nainen juuri sellaisena kuin on.

Vierailija
5/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska läski taas ulisee täällä. Pysy sinkkuna.

Vierailija
6/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hiivattia. En ole koskaan törmännyt naiseen joka ei olisi täydellinen.

Vierailija
7/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisyys on tylsääää.

Vierailija
8/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä hiivattia. En ole koskaan törmännyt naiseen joka ei olisi täydellinen.

Koska et ole nähnyt minua ja satoja luomiani.

Vierailija
9/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni jaksaa sanoa minua maailman kauneimmaksi, vaikka,en sitä olekaan. Hän ymmärtää, että en kestä, jos hän katselee muita ja niinpä hän ei muota katsokaan minun nähteni ainakaan. Hän on sanonut minulle, ettei mistään hinnasta,halua,menettää tätä mitä meillä on.

Minä sanon vaimoani maailman kauneimmaksi ja tarkoitan sitä sinakin puoliksi....

Vaimoani naurattaa, kun katson muita naisia niin, että hän huomaa....

Yritän olla katsomatta, mutta jotenkin ne silmät vain kääntyvät....

Vierailija
10/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoo että olen täydellinen luonnollisena. Meikkaus ja hiustenlaitto on vaihtelua, jolloin saa myös kehuja.

Aikoinaan jopa kun jaksoi tälläytyä "miestä varten", alkoi ihmetys että miksi sulla on meikkiä, oot paremman näköinen ilman?

Tykkään itsekin luonnollisesta lookista enemmän. Ja niin ovat monet muutkin.

Vierailija
11/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sitä ja miehet tätä. Ei ole kenenkään muun vika, että seurustelet idioottien kanssa. Johtunee siitä, että olet itsekin idiootti. Muilla ei ole tuollaisia ongelmia.

Vierailija
12/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että miehet vaativat täydellisyyttä missään nimessä kumppaniltaan. Jokainen tietenkin toivoo, että kumppani olisi viehättävä. Kauneus taas on katsojan silmässä, eli se mikä on kaunista, saattaa olla eri asia eri ihmisille. 

Tyttäreni poikaystävä lähetti minulle pari kuvaa kun he olivat ulkoilemassa. Toisessa oli kaunis kuva maisemasta, toisessa taas tyttäreni istui maassa hymyillen sateenvarjon alla rinkan vieressä. Pojan mukaan kummassakin kuvassa oli luonnonkauneutta. Pitää vain yrittää löytää sellainen ihminen, joka on samoilla linjoilla siitä, mikä on kaunista. Muuten kumpikin on koko ajan tyytymätön. 

Vierailija
13/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ehkä ole ollut päivääkään mies. Oli kuitenkin hyvä laittaa tuo "jätä se sika" jo aloitukseen. KAikki miehet ovat sitäpaitsi erilaisia. Eihän sillä muuten kai olisi mitään väliä, kenet ottaa.

Vierailija
14/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Ei mulla ainakaan vaikka omaan selluliittiä, raskausarpia, viiltelyarpia ja oon 160cm normaalipainoinen tonttu.

Enemmän on itseasiassa tullut sanomista, jos oon miehen mielestä laittautunut liikaa julkisille paikoille ja ovat pitäneet huolta enemmän syömisestä kuin syömättömyydestä. Mistä sä oikein miehesi oot valinnut?

Miksi itse valitsit mustasukkaisen miehen, joka ei halua sinun laittautuvan? Kontrollointia sekin on.

Vierailija
15/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpsis teille kaikille ääripään provoajille. Menkää ottamaan vaikka aurinkoa.

Valtaosa, suurin osa, majoriteetti, enemmistö, on jo yhdessä ihan tavallisen näköisen naisen tai miehen kanssa ja valtaosa on vallan tyytyväinen valintaansa.

Vierailija
16/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyper esteettinen. On tiettyjä asioita joita en voi antaa anteeksi naiselle. No ruumiinrakenne (dimensions), kasvot, hampaat, puhetapa, kasvojen mimiikka pitää olla kohdallaan. Mutta ehdoton turn off on iso reikä. Pahempaa ei voi olla, eikä sitä oikein voi leidille sanoa.

Vierailija
17/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että miehet vaativat täydellisyyttä missään nimessä kumppaniltaan. Jokainen tietenkin toivoo, että kumppani olisi viehättävä. Kauneus taas on katsojan silmässä, eli se mikä on kaunista, saattaa olla eri asia eri ihmisille. 

Tyttäreni poikaystävä lähetti minulle pari kuvaa kun he olivat ulkoilemassa. Toisessa oli kaunis kuva maisemasta, toisessa taas tyttäreni istui maassa hymyillen sateenvarjon alla rinkan vieressä. Pojan mukaan kummassakin kuvassa oli luonnonkauneutta. Pitää vain yrittää löytää sellainen ihminen, joka on samoilla linjoilla siitä, mikä on kaunista. Muuten kumpikin on koko ajan tyytymätön. 

Vaikka olisi yhtäläinen mielipide niin miksi toista pitäisi arvottaa kauneusperusteella?

Vierailija
18/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyper esteettinen. On tiettyjä asioita joita en voi antaa anteeksi naiselle. No ruumiinrakenne (dimensions), kasvot, hampaat, puhetapa, kasvojen mimiikka pitää olla kohdallaan. Mutta ehdoton turn off on iso reikä. Pahempaa ei voi olla, eikä sitä oikein voi leidille sanoa.

Kuulostat humanoidilta.

Vierailija
19/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan. Mutta kun oma naismakuni on ihan eri kun viihdeteollisuudessa.

Vierailija
20/23 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi yhtäläinen mielipide niin miksi toista pitäisi arvottaa kauneusperusteella?

Kauneus ei ole arvo sinänsä, mutta viehättävyys herättää seksuaalisen mielenkiinnon ja se on useimmille tärkeä osa parinmuodostusta. Siitä voidaan olla eri mieltä, mikä on viehättävää ja toivoa vain sopii, että jokainen olisi sen oman kumppanin silmissä viehättävä. Se on myös hyvä muistaa, että kauneus on katoavaista, sen varaan ei voi perustaa parisuhdetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi