Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samsung Galaxy S8 ja S8+ (ja 'vastaavat' mallit myös!)

Vierailija
25.07.2019 |

Moikka!

Kaipaan kokemuksia Samsung Galaxy S8 ja S8+ malleista. Erityisesti tästä +versiosta. Myös tulevista ja menneistä Samsung Galaxy S mielellään kuulisin, onhan mallit kuitenkin samantyyppisiä, vaikka eroja onkin.

Onko millainen suoritusteho ja onko kestänyt käytössä? Entä akunkesto? Oliko mielestänne maksetun hinnan arvoinen ja kauanko on käytössä ollut? Yleismielipide?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vanhempi malli S7 ja olen tyytyväinen. Tässä vanhemmassakin on mielestäni todella hyvä kamera. Näyttö on hyvä. Akun kestävyys on vähän huono näin 4 vuoden jälkeen, mutta muuten toimii. On ollut hintansa arvoinen.

Miten olisi S9? Se on uudempi ja monissa paikoissa on näkynyt hyviä tarjouksia. Itse harkitsen kyseistä mallia.

Vierailija
2/3 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaa vanhentunut S8? S9 saa saannöllisesti 399e tarjouksessa ja mielestäni hinta-laatusuhteeltaan ylivoimainen puhelin eikä vielä liian vanha, päivitykset 2021 kevääseen asti. Vaikka vuoden vanha lippulaivamalli, ominaisuuksissa päihittää uudet keskihintaiset mennen tullen, ei kuitenkaan paljoa häviä uusille lippulaivoille kuten S10 mutta puolet halvempi. Tehoa riittävästi joka tilanteeseen, kamera huippuluokkaa (esim optinen kuvanvakain), akusta vuorokauden käytön jälkeen minulla usein jäljellä 60-70%. Erityisesti tykkään alle 150mm korkeudesta, mahtuu vielä taskuun toisin kuin monet muut nykypuhelimet. 6kk ollut käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Tarkastelenpa vielä noita tarjouksia S9-mallista.

Ja nostan vielä tätä keskustelua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan